رقیب دموکرات لورن بوبرت پس از اعلام پیروزی، قبول کرد، حتی در شرایطی که مسابقه غیرمنتظره فشرده برگزار نشده است و احتمالاً به سمت بازشماری خودکار می رود.

آدام فریش علیرغم عدم برگزاری مسابقه، روز جمعه به نماینده لورن بوبرت واگذار کرد.

  • بوبرت همچنین اذعان کرد در یک توییت تماس بگیرید روز جمعه گفت: “من مشتاقانه منتظر هستم که فصل انتخابات را پشت سر بگذارم و بر حکومت محافظه کارانه در اکثریت مجلس تمرکز کنم.”

    علیرغم اینکه نتایج هنوز اعلام نشده است، فریش در روز جمعه در فیس بوک به طور زنده گفت که با بوبرت تماس گرفت تا مسابقه را به او واگذار کند و افزود که شانس برنده شدن او “بسیار کم” است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    بوبرت همچنین اعلام پیروزی کرد و گفت که “مطمئن” است که حتی با بازشماری برنده خواهد شد.

    به گفته Decision Desk HQ شریک انتخاباتی Insider، Boebert با حدود 554 رای با بیش از 99٪ آرا شمارش شده تا عصر جمعه پیش بود. هنوز هیچ شبکه رسانه‌ای بزرگی این رقابت را اعلام نکرده است، رقابتی که انتظار نمی‌رفت تا زمانی که نتایج شگفت‌انگیز نزدیک در شب انتخابات آغاز شد رقابتی باشد.

    این تصویر ترکیبی، نامزد دموکرات برای ناحیه سوم کنگره کلرادو، آدام فریش، در سمت چپ، و نماینده ایالات متحده، لورن بوبرت، R-Colo، سمت راست را نشان می دهد.

    آتش‌باز محافظه‌کار پیش از این پیروزی در این مسابقه را اعلام کرده بود. عصر پنجشنبه بوبرت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: ما بردیم!

    فریش گفت: “احتمال تغییر این بازشماری بیش از تعداد انگشت شماری از آرا بسیار اندک است. بسیار بسیار اندک. برای ما یا هر گروه دیگری غیرصادقانه و غیراخلاقی است که به افزایش امیدهای کاذب و تشویق به جمع آوری کمک های مالی برای بازشماری مجدد ادامه دهیم.” در سخنرانی امتیازی خود گفت. “انتخابات کلرادو ایمن، دقیق و مطمئن است. لطفا پول خود را برای خواربار، اجاره خانه، فرزندان خود و دیگر اهداف و سازمان های مهم پس انداز کنید.”

    در همین حال، یک پرونده پنج‌شنبه FEC نشان داد که فریش قبلاً یک بیانیه نامزدی برای سال 2024 ارائه کرده است، که احتمالاً زمینه را برای رویارویی Boebert-Frisch دیگر آماده کرده است.

    فریش به مخاطبان زنده فیسبوک گفت که معتقد است شانس کمی برای بردن این کرسی وجود دارد.

  • این تصویر ترکیبی، نامزد دموکرات برای ناحیه سوم کنگره کلرادو، آدام فریش، در سمت چپ، و نماینده ایالات متحده، لورن بوبرت، R-Colo، سمت راست را نشان می دهد.آسوشیتدپرس، فایل

    • فریش بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      بر اساس قانون ایالت کلرادو، اگر نامزدی با اختلاف 0.5 درصد یا کمتر از کل آرای او برنده شود، به طور خودکار بازشماری صورت می گیرد. پیشتازی کنونی بوبرت با 554 رای از مجموع 163832 رای او در این آستانه قرار دارد و حدود 0.34٪ است.

      در ویدئوی همراه، او گفت که “کمتر از 200 رای برجسته” وجود دارد و “مطمئن است” که حتی با بازشماری مجدد، در این رقابت پیروز خواهد شد. اینسایدر نتوانست میزان آرای برجسته را تأیید کند.

      او افزود: «بازشماری‌های گذشته در کلرادو منجر به تعدیل آرا بسیار کمتری نسبت به هر چیزی شده است که می‌تواند بر نتیجه فعلی که امشب در این رقابت شاهد آن هستیم تأثیر بگذارد.»

      آدام فریش، نامزد دموکرات، در رقابتی بسیار نزدیک برای نماینده ناحیه سوم کنگره کلرادو، به رقیب خود، نماینده حزب جمهوری خواه، لورن بوبرت، رضایت داد.