رقابت های کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا می تواند به افزایش قدرت در کنگره کمک کند

کریس ماتیس، رقیب جمهوری خواه، از حامیان سرسخت ترامپ، قول داده است که والادائو را برای آن رای برکنار کند. اما ترامپ به طور قابل توجهی در این رقابت شرکت نکرده است، و والادائو، یک کشاورز لبنیات، از حمایت مک کارتی، نزدیک به ترامپ، و حمایت جمهوری‌خواهان ایالتی برخوردار است.

نماینده دیوید والدائو یک بازمانده است. علیرغم نامزدی در یک منطقه به شدت دموکرات و عمدتاً لاتین تبار در دره مرکزی، این جمهوری خواه با یک رشته دو حزبی از سال 2013 تا ژانویه 2019 کرسی خود را حفظ کرد، آن را برای یک دوره از دست داد، سپس در سال 2020 در مسابقه مجدد با تی جی کاکس، دموکرات، آن را به دست آورد.

منطقه 22 که به تازگی طراحی شده است، دارای تمایلات دمکراتیک مشابه و قوی است. یکی از چالش‌های اولیه، ایجاد نارضایتی در میان برخی محافظه‌کاران از رای او به ارسال مقالات استیضاح به سنا است که ترامپ را به خاطر قیام 6 ژانویه مقصر دانست.

انتظار می رود لوین به دور دوم نوامبر راه پیدا کند. تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان برای به چالش کشیدن او در ماه نوامبر مبارزه می کنند، از جمله چندین نفر با تجربه سیاسی: لیزا بارتلت، سرپرست کانتی اورنج. کریستوفر رودریگز، عضو شورای Oceanside; و برایان ماریوت، شهردار سابق سن خوان کاپیسترانو و تاجر، که در سال 2020 توسط لوین شکست خورد و دارای تاییدیه جمهوری خواه دولت است.

علیرغم جو ملی نگران کننده برای دموکرات ها، حزب جمهوری خواه کالیفرنیا سال هاست که به سمت گمنامی پیش می رود. حزب جمهوری خواه تنها 10 کرسی از 53 کرسی مجلس نمایندگان را در اختیار دارد – با جای خالی نونس – و کمتر از 24 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در سراسر ایالت را تشکیل می دهد. کالیفرنیا در سال آینده به 52 کرسی مجلس کاهش می‌یابد زیرا رشد جمعیت فزاینده آن متوقف شده است.

GOP پیکاپ بالقوه را می بیند

نماینده یانگ کیم، یک مهاجر کره جنوبی و قانونگذار سابق، در میان چهار جمهوری خواه کالیفرنیا بود که در سال 2020 کرسی های دموکرات ها را به دست آوردند. به نظر می رسید که او امسال در حوزه چهلم با متمایل به حزب جمهوری خواه شرکت می کند، مسیر نسبتاً باز برای انتخاب مجدد دارد.

او به‌عنوان یک رئیس‌جمهور دارای مزیت است، اما جمهوری‌خواهان با دموکرات‌هایی که در سطح ملی مبارزه می‌کنند و بسیاری از کالیفرنیایی‌ها از بی خانمانی و جنایت ناراضی هستند، می‌بینند.

اما کمپین او و متحدان حزب جمهوری‌خواه اخیراً بیش از یک میلیون دلار در تبلیغات سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا مسیر رقیب جمهوری‌خواه، گرگ راث، یک سرهنگ بازنشسته تفنگداران دریایی و تقویت‌کننده ترامپ را کاهش دهند. به نظر می‌رسد که این یک حرکت احتیاطی بوده است، زیرا کیم توسط جمهوری‌خواهان ایالتی تایید شده و دارای برتری گسترده‌ای برای جمع‌آوری کمک مالی نسبت به راتس است.

در ناحیه ای که در کمپ پندلتون قرار دارد، لوین به شدت بر امور کهنه سربازان و همچنین تغییرات آب و هوا و محیط زیست تمرکز کرده است.



Source link

این تبلیغات همچنین مانند وزنه‌ای برای حرکت یگانه دموکرات در برگه رأی، پزشک آصف محمود، به نظر می‌رسد که آگهی‌هایی را منتشر کرد که اعتبار محافظه‌کارانه راتس را برجسته می‌کرد. به نظر می رسد محمود در تلاش برای ارتقای یک رقیب اولیه – در این مورد راث – – که احتمالاً شکست دادن آن در انتخابات عمومی آسان تر باشد، از یک استراتژی مشترک پیروی می کند.

لس آنجلس (AP) – انتخابات مقدماتی کالیفرنیا در روز سه شنبه زمینه را برای انتخابات نوامبر فراهم می کند که در آن تعداد انگشت شماری از کرسی های مجلس نمایندگان ایالات متحده در منطقه لس آنجلس و دره مرکزی به تعیین اینکه کدام حزب کنگره را کنترل می کند، کمک خواهد کرد.

نماینده مایک گارسیا یک ناهنجاری در منطقه شهری لس آنجلس است: یک نماینده جمهوری خواه کنگره. او آخرین کرسی مجلس نمایندگان حزب جمهوریخواه را که در شهرستان لس آنجلس به شدت دموکرات لنگر انداخته بود، اشغال می کند، که در سال 2020 تنها با 333 رای آن را حفظ کرد.

رای استیضاح ترامپ باعث عدم اطمینان می شود

در این منطقه متنوع است که میشل استیل، نماینده جمهوری خواه، یک مهاجر کره جنوبی، امیدوار است که یک دوره دیگر در کنگره کسب کند، اگرچه در یک منطقه همسایه زندگی می کند. این یک دعوای خشمگین و گاهی تند و زننده تا کنون با جی چن دموکرات، رقیب احتمالی او در دور دوم انتخابات نوامبر بوده است که او نیز در خارج از منطقه زندگی می کند.

جمهوری خواهان پس از اینکه چن به حامیانش گفت که برای درک سخنان استیل به یک «مترجم» نیاز است، با این استدلال که چن انگلیسی لهجه ای او را مسخره می کند، جمهوری خواهان را به «نژادپرستی» متهم کردند. چن، پسر یک مهاجر از تایوان، گفت که سخنان او برای اهداف سیاسی تحریف می‌شوند و او به «نقاط پیچیده گفت‌وگو» اشاره می‌کند که به گفته او استیل از آن برای دور زدن مسائل استفاده می‌کند، نه لهجه‌اش.

رقابت در سمت راست

ناحیه 45 که در اورنج کانتی لنگر انداخته است دارای امتیاز جزئی ثبت نام دموکرات است و شامل بزرگترین جامعه ویتنامی آمریکایی کشور است. این صندلی به طور خاص ساخته شده بود تا به آمریکایی های آسیایی-آمریکایی، که بزرگترین گروه منطقه را تشکیل می دهند، صدای قوی تری در کنگره بدهد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، رقابت‌های بزرگی را در ایالت‌های دیگر ترتیب می‌دهد، اما از کالیفرنیا به شدت دموکرات فاصله گرفته است، اگرچه برخی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه آشکارا او را به امید بهره‌برداری از بقایای پایگاه محافظه‌کارش پذیرفته‌اند.

انتخابات میان دوره ای معمولاً حزب را در کاخ سفید مجازات می کند و نظرسنجی ها نشان دهنده کاهش محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات است. رای دهندگان بر اساس تورم، افزایش جرم و جنایت، حقوق سقط جنین و سایر اختلافات فرهنگی در داخل و درگیری های خارج از کشور رتبه بندی شده اند.

خلبان جنگنده سابق نیروی دریایی در سال 2020 مورد تایید ترامپ قرار گرفت. او به جمهوریخواهان مجلس نمایندگان پیوست که تلاش کردند آرای انتخاباتی آریزونا و پنسیلوانیا را رد کنند و با استیضاح ترامپ پس از شورش کنگره مخالفت کردند.

نبردهای ستاره ای پیشرو در “کشور ریگان” سابق

در صورت زنده ماندن در انتخابات مقدماتی، والدائو احتمالاً با رودی سالاس، نماینده مجلس پنج دوره، یک دموکرات میانه رو روبرو خواهد شد.

در حالی که در انتخابات مقدماتی کالیفرنیا هیچ یک از مدیران فعلی دچار مشکل نمی شوند، ممکن است داستان متفاوتی در ماه نوامبر باشد. میدان‌های اصلی نبرد عبارتند از اورنج کانتی، یک دژ محافظه‌کاران در جنوب شرقی لس‌آنجلس که به طور فزاینده‌ای متنوع و دموکراتیک شده است، و دره مرکزی، بخش داخلی وسیعی که گاهی به‌خاطر تولیدات کشاورزی عظیم‌اش، کاسه سالاد کشور نامیده می‌شود.

گارسیا به دنبال انتخاب مجدد در ناحیه 27 جدید است، که بخشی از منطقه قدیمی او را پوشش می دهد، اما تمایل دموکرات قوی تری دارد. چندین دموکرات از جمله کریستی اسمیت، قانونگذار سابق که در سال 2020 به گارسیا شکست خورد و کوای کوارتی، افسر اطلاعاتی بازنشسته نیروی دریایی، در رای گیری حضور دارند.

کشیدن بدون مشت در مناطق مختلف

گارسیا به رای خود در حمایت از چک های محرک 2000 دلاری به عنوان نمونه ای از استقلال سیاسی خود اشاره می کند. دموکرات‌ها امتیاز ثبت نام تقریباً 12 امتیازی دارند، اما ریشه‌های محلی، خدمت سربازی و نام خانوادگی لاتین گارسیا دارایی بسیار خوبی هستند.

دموکرات ها به دنبال پس گرفتن چهار کرسی از دست رفته حزب در سال 2020 هستند. همچنین، دور دوم انتخابات ویژه برای پر کردن صندلی خالی دوین نونز، نماینده سابق جمهوری خواه، که برای رهبری شرکت رسانه ای ترامپ استعفا داد، برگزار می شود. انتظار می رود این کرسی در کنترل جمهوری خواهان باقی بماند.

ناحیه 47 کالیفرنیای جنوبی، که شامل ساحل هانتینگتون و دیگر تفریحات معروف موج سواری می شود، منطقه ای است که زمانی به دلیل تمایلات محافظه کارانه و روابط با رئیس جمهور سابق جمهوری خواه، رونالد ریگان، “کشور ریگان” به حساب می آمد. اما مانند بسیاری از کالیفرنیا تغییر کرده است و ناحیه اورنج کانتی تقریباً به همان اندازه بین دموکرات ها و جمهوری خواهان تقسیم شده است.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان، از شهر بیکرزفیلد در دره مرکزی، می تواند سخنران بعدی شود اگر حزب جمهوری خواه به اندازه کافی کرسی های خود را برگرداند.

باگ او را به عنوان یک “رادیکال” در قالب نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز از نیویورک، یک سوسیالیست دموکرات خود توصیف می کند. انتظار می‌رود که دموکرات‌ها به جریمه 47900 دلاری مدنی که باگ در سال 1999 موافقت کرده بود، زمانی که در مجلس قانون‌گذاری به دلیل تخلفات مالی کمپین‌های انتخاباتی حضور داشت، پرداخت.

ناحیه 49 از میان شهرستان‌های اورنج و سن دیگو می‌گذرد و فقط یک لبه ثبت نام دموکرات کمی دارد. مایک لوین، نماینده دموکرات، پس از اولین تصاحب کرسی در سال 2018، به دنبال یک دوره دیگر است.

مرزهای ناحیه به داخل کشور می رسد و شامل ایروین، زادگاه نماینده دموکرات، کیتی پورتر، ستاره جناح مترقی حزب می شود. رقیب اصلی او اسکات باگ جمهوری خواه، رهبر سابق قانونگذاری ایالتی و رئیس سابق جمهوری خواهان شهرستان است.

تصویری از مسابقات کلیدی:

دموکرات‌ها بر سیاست کالیفرنیا تسلط دارند، اما حزب جمهوری‌خواه در انبوهی از مناطق مجلس نمایندگان که در میان انتخابات خیمه شب بازی این کشور خواهند بود، قدرت خود را حفظ کرده است. جمهوری خواهان برای تصاحب اکثریت از دست دموکرات ها و نانسی پلوسی، رئیس سانفرانسیسکو، باید تنها تعداد انگشت شماری از کرسی ها را در سطح ملی به دست آورند.

حدود دو سوم از رای دهندگان در ناحیه تازه طراحی شده با پورتر جدید هستند و چالش او جذب آنها به عنوان حامی است. او با یک مزیت همراه است: نزدیک به 19 میلیون دلار در بانک، که او را به یکی از پربارترین جمع آوری کمک های مالی در کنگره تبدیل می کند.

یک جمهوری خواه که به دنبال سرپیچی از شانس است – دوباره