رقابت های میان دوره ای که به دموکرات ها کابوس می دهد

آریزونا، 2 آگوست

دموکرات ها و حامیان دموکراسی می گویند که این انتخابات مقدماتی بسیار مهم است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

جیم مارچانت، که ائتلاف وزیر اول امور خارجه آمریکا را سازماندهی کرد، به راحتی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان پیروز شد. مارچانت گفته است که گروهی از مردم در سراسر جهان در حال دستکاری ماشین‌های رای‌گیری هستند، یک نظریه توطئه که بارها رد شده است و موضوع شکایت افترا علیه چندین متحد ترامپ است. در مورد ادعای مارچانت مبنی بر دزدیده شدن پیشنهاد ناموفق خود برای کنگره در سال 2020، او به گاردین گفت که “قضات زیادی نیز خریداری شده اند.”

اما در جریان انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال جاری، گروه‌های طرفدار دموکراسی هزینه‌های زیادی را برای کمک به برد رافنس‌پرگر، وزیر فعلی که خواسته‌های ترامپ را سرپیچی کرد، خرج کردند. در ماه مه، رافنسپرگر به راحتی نامزد منتخب ترامپ، نماینده جودی هایس را فرستاد.

در یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد ادعاهای ترامپ هنوز در مورد حزب جمهوری‌خواه چقدر قدرت دارد، 72 درصد از رای‌دهندگانی که ترامپ را در سال 2020 انتخاب کردند، گفتند که انتخابات از او دزدیده شده است. این حدود یک سوم کل رای دهندگان است.

نوادا، 14 ژوئن

از طرف دموکرات ها، استیو سیمون، وزیر امور خارجه فعلی، برای انتخاب مجدد نامزد می شود. او برتری زیادی نسبت به Crockett در جذب سرمایه دارد، با بیش از 500,000 دلار در ماه می، در حالی که او گزارش داد که فقط 56,000 دلار در حساب کمپین خود دارد.

دموکرات‌های حرفه‌ای ترس‌های زیادی در مورد انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ دارند که آن‌ها را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد.

از طرف جمهوری خواهان، نامزد مورد حمایت ترامپ، مارک فینچم، قانونگذار ایالتی است که تئوری های توطئه رئیس جمهور سابق درباره سال 2020 را مورد بررسی قرار داده است.

جمهوری خواهان همچنین بیش از حد بر روی رقابت های وزیر امور خارجه متمرکز شده اند که توسط گروهی از متحدان ترامپ به نام ائتلاف وزیر امور خارجه اول آمریکا همراه با گروه های رسمی مانند کمیته رهبری ایالتی جمهوری خواه رهبری می شود.

گرجستان، 24 مه

تفسیر یافته‌ها، که نه بر کاندیداها، بلکه بر دیدگاه‌های رأی‌دهندگان در مورد آنچه که فکر می‌کنند در یک وزیر امور خارجه مهم است، تمرکز دارد، کار دشواری است. این نظرسنجی نشان داد که 82 درصد از رأی دهندگان احتمالی «جدول بندی دقیق آرا در انتخابات و تأیید نتایج» را یک مسئولیت بسیار مهم ارزیابی کردند. علاوه بر این، 67 درصد گفتند که به احتمال زیاد از نامزدی حمایت می‌کنند که «گزینه‌هایی را برای همه رأی‌دهندگان اولویت‌بندی می‌کند و مطمئن می‌شود که همه رأی‌ها شمارش می‌شود».

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

کاندیدای اصلی جمهوری خواهان کیم کراکت است که در یک ایمیل تبلیغاتی انتخابات 2020 را “تقلب” خواند. در کنوانسیون جمهوری‌خواهان مینه‌سوتا، جایی که کروکت تأییدیه حزب جمهوری‌خواه را به دست آورد، ویدیویی پخش کرد که جورج سوروس، سرمایه‌دار لیبرال را در بالای عنوان، «بیایید انتخابات را برای همیشه و همیشه خراب کنیم» پخش کرد.

کارامو در پادکست شخصی خود اظهارنظرهای تحریک آمیزی کرده است، از جمله اینکه یوگا را “آیین شیطانی” نامیده است که در ابتدا توسط سازندگان آن برای “احضار یک شیطان” طراحی شده بود. جمهوریخواهان میشیگان می گویند که او به طور قطع نامزد رسمی حزب جمهوریخواه در ماه اوت خواهد بود.

مارک فینچم، نامزد جمهوری خواه برای وزارت امور خارجه آریزونا، در یک ضیافت ناهار در سان سیتی غرب، آریز، 17 ژوئن 2022. (آدریانا زهبراوسکاس/نیویورک تایمز)

فینچم تنها یکی از چهار رقیب است، گروهی که شاونا بولیک، یکی دیگر از قانونگذاران ایالتی را نیز در بر می گیرد که از بیرون کشیدن نتایج انتخابات به نفع ترامپ نیز حمایت کرد. Beau Lane، مدیر تبلیغاتی که توسط جامعه تجاری حمایت می شود. و میشل اوجنتی-ریتا، قانونگذار ایالتی که تعدادی از قوانین رای گیری محدودکننده را ترویج کرده است.

دموکرات‌ها بی نگوین، یک قانون‌گذار غیرانتفاعی و اجرایی مترقی را برای تصدی پست وزارت امور خارجه نامزد کردند، پستی که در سال 2020 زمانی که ترامپ تلاش کرد بر مقامات گرجستان فشار بیاورد تا نتایج را به نفع او لغو کنند، حیاتی بود.

On Politics آخرین بار در ماه آوریل، درست پس از تأیید رسمی حزب جمهوری خواه از کریستینا کارامو، در مورد وزیر امور خارجه میشیگان نوشت.

اما همانطور که اغلب در مورد رای دهندگان اتفاق می افتد، آنها سیگنال های متناقضی به ما می دهند. 59 درصد گفتند که به احتمال زیاد از نامزدی حمایت می‌کنند که «او می‌گوید اولویت اصلی تضمین برگزاری انتخابات عادلانه و اطمینان از اینکه فقط رای‌دهندگان واجد شرایط رأی می‌دهند» است. این به نظر خیلی بیشتر شبیه آن چیزی است که بسیاری از نامزدهای جمهوری خواه می گویند.

مارک فینچم، نامزد جمهوری خواه برای وزارت امور خارجه آریزونا، در یک ضیافت ناهار در سان سیتی غرب، آریز، 17 ژوئن 2022. (آدریانا زهبراوسکاس/نیویورک تایمز)

مینه سوتا، 9 اوت

کروکت همچنین از «2000 قاطرها»، مستندی از دینش دسوزا حمایت کرده است که تئوری‌های توطئه مختلفی را درباره انتخابات 2020 ترویج می‌کند.

به بیان ساده، نگرانی گسترده در سمت چپ این است که وفاداران ترامپ در صورت به دست گرفتن قدرت در سال 2022، انتخاب مجدد او را در سال 2024 تضمین خواهند کرد.

جایی نزدیک به صدر این فهرست این نگرانی وجود دارد که رای دهندگان نامزدهای مورد نظر دونالد ترامپ را برای وزارت امور خارجه انتخاب کنند، شغلی که در بسیاری از ایالت ها نقش مهمی در حفاظت از حق رای دارد و در عین حال عملکرد روان را تضمین می کند. عدالت در نظام انتخاباتی

هیسه یک مرد است. عدم شناخت نام او برای لانگول به عنوان یک فرصت به نظر می رسد، بنابراین Unite America و سایر گروه هایی که او با آنها کار می کرد، در 10 روز پایانی مسابقه پول ریختند.

با وجود تمام توجه ملی که این انتخابات مقدماتی به خود جلب کرده است، هنوز شور و شوق زیادی در میان رای دهندگان واقعی آریزونا ایجاد نکرده است. به عنوان مثال، مناظره بین فونتس و بولدینگ در ماه مه تنها 70 مخاطب را به خود جلب کرد.

وزیر امور خارجه فعلی، کیتی هابز که از دموکرات هاست، برای تصدی فرمانداری نامزد می شود. این امر باعث ایجاد خلاء در سمت دموکرات ها شده است، زیرا آدریان فونتس، رکورددار سابق شهرستان ماریکوپا، بزرگترین شهرستان ایالت، برای این شغل با رجینالد بولدینگ، رهبر اقلیت مجلس ایالتی و یک فعال حقوق رای رقابت می کند.

مهمترین آنها: از دست دادن کنگره و واگذاری اختیارات تحقیق و توانایی تنظیم دستور کار واشنگتن به کوین مک کارتی و میچ مک کانل. اعطای کنترل کامل به جمهوری خواهان بر ایالت هایی که سقط جنین همچنان مورد بحث است. دیدن رئیس جمهور جو بایدن پیش از موعد به یک اردک لنگ تبدیل شد.

به راحتی می توان گفت که ترامپ چه می خواهد: وفاداری کامل. تشخیص اینکه رای دهندگان چه می خواهند اغلب بسیار سخت تر است.

کورتز استدلال کرد که جمهوری خواهان از مدت ها قبل از اینکه ترامپ در صحنه ملی حضور داشته باشد سعی در سرکوب آرای رنگین پوستان و سایر بلوک های کلیدی دموکرات داشتند – اما وسواس او در مورد تقلب در انتخابات و ادعای یک انتخابات دزدیده شده این تلاش ها را تحریک کرده است.

به طور کلی، وزیر امور خارجه یک کنسرت پر زرق و برق نیست. این در درجه اول یک شغل اداری است و تمایل چندانی به جلب توجه عموم و مطبوعات ندارد. پس از هرج و مرج انتخاباتی ترامپ در سال 2020، این وضعیت به طور قابل توجهی در ایالت های میدان نبرد تغییر کرد، و اکنون پول و توجه به سمت رقابت های وزیر امور خارجه سرازیر شده است – به ویژه به این دلیل که رئیس جمهور سابق انتخاب نامزدهای جمهوری خواه را که از تئوری های توطئه او حمایت می کنند، ماموریت خود کرده است.

او گفت: «درست در انتها، می‌توانستید ببینید که دریچه وسیعی برای رافنس‌پرگر وجود دارد که بتواند از آن عبور کند.

رقیب دموکرات مارچنت سیسکو آگیلار است که بدون رقابت شرکت کرد. آگیلار، وکیل و کمیسر سابق ورزش ایالتی، از حمایت اکثر دموکرات های برجسته ایالت و همچنین آندره آغاسی، ستاره بازنشسته تنیس برخوردار است.

یک نظرسنجی جدید از پنج ایالت نوسان – آریزونا، جورجیا، میشیگان، مینه سوتا و نوادا – که قبل از انتشار با نیویورک تایمز به اشتراک گذاشته شده است، وارد کنید. این نظرسنجی که از 1400 نفر که احتمالاً در ماه نوامبر رای می‌دهند، مورد نظرسنجی قرار گرفت، توسط دیوید بیندر ریسرچ به نمایندگی از iVote، گروهی که از دموکرات‌ها در رقابت‌های وزیر خارجه حمایت می‌کند، انجام شد.

و هنگامی که نظرسنجی بین کسانی که می‌گویند بایدن منصفانه پیروز شد و کسانی که از این دیدگاه نادرست مبنی بر دزدیده شدن انتخابات از ترامپ حمایت می‌کردند تجزیه می‌شود، تقارن قابل‌توجهی پدیدار می‌شود: ابراکثریت‌ها در هر دو طرف ابراز نگرانی می‌کنند که «مقامات منتخب تلاش خواهند کرد تا برجام را براندازند. به عنوان مثال، اراده مردم، اما البته هر گروه نگران این است که تیم دیگر نتایج واقعی را زیر و رو کند – و هر گروه در مورد اینکه این نتایج چیست متفاوت است.

دموکرات ها از جوسلین بنسون، وزیر امور خارجه فعلی که بر انتخابات 2020 نظارت داشت، حمایت می کنند. بنسون به یک شرور اصلی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شده است که به دروغ او را به تقلب در نتایج به نفع بایدن در میشیگان متهم می‌کنند. بنسون به دلیل ارسال یک برگه رای پستی برای همه رای دهندگان ثبت نام شده در ایالت، اعتراض خاصی را به خود جلب کرده است، تصمیمی که دادگاه تجدیدنظر میشیگان بعداً آن را قانونی اعلام کرد.

میشیگان، 2 آگوست

او در مصاحبه ای گفت که الن کورز، موسس و رئیس iVote، نزدیک به یک دهه است که بر روی رقابت های وزیر امور خارجه متمرکز بوده است. در سال 2018، این گروه 7 میلیون دلار برای کمک به انتخاب دموکرات‌ها در آریزونا و میشیگان هزینه کرد که بعداً به بازیگران مهمی در انتخابات 2020 تبدیل شدند.

امسال، iVote بیش از دو برابر این مقدار بودجه دارد – 15 میلیون دلار، که قصد دارد برای تقویت نامزدهای خود، آن را صرف پخش، تبلیغات کابلی و دیجیتال کند.

او گفت: «من قبلاً معتقد بودم که واقعاً بد بود، اما این یک سطح متفاوت است.

یکی از عوامل در آن مسابقه افزایش هزینه های خارجی بود. سارا لانگول، یک عامل جمهوری خواه ضد ترامپ که به منابع مارشال برای دفاع از رافنس اسپرگر کمک کرد، گفت که متوجه شده است که وقتی از رای دهندگان در گروه های متمرکز در مورد هیس سوال می شد، آنها مدام می گفتند که هرگز نام “او” را نشنیده اند.

بیایید هر یک از ایالت های نوسانی را که در نظرسنجی انجام شده است، تجزیه کنیم: