رقابت برای کرسی مجلس ایالات متحده آلاسکا در حال شکل گیری است

اما در مقدماتی ویژه مجلس نمایندگان، رهبران حزب دموکرات آلاسکا از رای دهندگان خواستند که از میان شش دموکراتی که نامزد شده اند، انتخاب کنند.

پلتولا، در حالی که کار می کرد، از کار خود به عنوان مدیر اجرایی کمیسیونی که هدف آن بازسازی منابع ماهی قزل آلا در رودخانه کوسکوکویم است، کنار گذاشته شده است. او پنج دوره در خانه آلاسکا خدمت کرد و به تجربه خود در دفتر منتخب و سیاست عمومی اشاره کرد.

بیگیچ گفت که امیدوار است پیلین در این مرحله از مسابقه در انجمن های بیشتری شرکت کند.

این چهار نفر به انتخابات ویژه راه می یابند. برنده آن مسابقه بقیه دوره دون یانگ نماینده فقید جمهوریخواه را که در ژانویه به پایان می رسد خدمت خواهد کرد. یانگ که در ماه مارس درگذشت، به مدت 49 سال در این کرسی حضور داشت.

این حزب در یک پست در رسانه های اجتماعی، پس از آن که گروس در مصاحبه ای در روزنامه، در صورت انتخاب شدن، گروس را متعهد به همکاری با دموکرات ها نکرد، به عنوان “پرهیزکار” یاد کرد. گروس بعداً گفت که این کار را خواهد کرد.

پیلین پس از استعفا تا حد زیادی از سیاست آلاسکا دور ماند. اما نام او معروف است. او کتاب نوشته است، در تلویزیون واقعیت و برنامه های رسانه ای محافظه کار ظاهر شده و کار خود را در Cameo تبلیغ کرده است، سایتی که مردم می توانند پیام های ویدیویی شخصی شده از افراد مشهور را خریداری کنند. او در این رقابت توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تایید شد.

او به تجربه خود در دولت ایالتی و محلی اشاره می کند. او همچنین گفت که یانگ را یک دوست می‌داند و با او کاندیدا نمی‌شود.

دیوید کیث، مشاور کمپین گراس، گفت که گراس راحت است که با همه نامزدها یک «کمپین متضاد» اجرا کند.

پلتولا گفت که او فکر نمی کند که کشور به طور جمعی از شورش کاپیتول خارج شده باشد.

بیگیچ، رئیس مشترک کمپین انتخاب مجدد یانگ در سال 2020، پاییز گذشته نامزدی خود را برای کرسی مجلس نمایندگان آغاز کرد و در آن زمان گفت که آلاسکا به انرژی جدیدی نیاز دارد.

کیت گفت: «فکر نمی‌کنم هر کاری که ما انجام داده‌ایم، و فکر نمی‌کنم هر کاری انجام دهیم، بد تلقی شود.

تاجر تجربه بخش خصوصی خود را به نمایش می گذارد. او همچنین گفت که این مسابقه را به عنوان یک مسابقه بین او و پیلین می‌بیند که به گفته او «در اصل به‌عنوان یک کارت شاخص انسانی که ویدیوهای افراد مشهور را انجام می‌دهد، امرار معاش می‌کند».

پیلین گفت که ترامپ «محرک خشونت نبوده است». او افرادی را که به کاپیتول یورش بردند «احمق» نامید.

کیت گفت که این یک “زمان جدی” است که نیاز به گفتگوهای جدی دارد.

او گفت: «مسلماً وقتی به یک بحث بسیار پر احساس می‌رسی، نمی‌توانی با فهرستی از خواسته‌ها حاضر شوی و به همه اطراف میز به‌عنوان دشمن خود نگاه کنی». پلتولا گفت که این موضوع را به عنوان یک قانونگذار آموخته است.

او گفت که از تعداد آلاسکایی‌هایی که با او صحبت کرده و گفته‌اند که نگرانی اصلی آنها “حفظ دموکراسی، مدنیت و احترام” است، شگفت زده شده است.

پلتولا، که یوپیک است، گفت که می‌توان در یک کنگره تقسیم‌شده «با حضور و شرکت در بحث، نقل قول-نقل قول، از محل عشق، تفاوت ایجاد کرد. و من می دانم که به نظر بد می رسد، و رد کردن آن آسان است. این یک آموزه یوپیک است که برای اینکه بتوانید مولد و موفق باشید، باید از جایی پر از عشق به چالش‌های خود بپردازید.»

پیلین تصمیم خود برای استعفا در سال 2009 را به هجوم درخواست‌های سوابق و شکایات اخلاقی نسبت داد که به گفته او بی‌اهمیت بودند و به زمان‌بر و حواس‌پرتی تبدیل شدند. او گفت که “کار درست را انجام داد.”

کیت از این پست به عنوان “اقدام نوجوانانه” یاد کرد و گفت که ساختار سنتی حزب شکسته شده است.

گراس در رسانه‌های اجتماعی گفت که «همیشه برای آلاسکایی‌ها می‌جنگد – بر خلاف رقیب من سارا پیلین، که از سمت مردم آلاسکا به عنوان فرماندار کنار رفت و پول و شهرت را به کار سخت ترجیح داد.»

پیلین، نامزد معاونت ریاست جمهوری 2008 جمهوری خواه، از بیگیچ و گروس به عنوان “پسران احمق” یاد کرد که “شات های قابلمه” می گیرند.

گراس، یک جراح ارتوپد، در سال 2020 با تایید دموکرات های ایالتی برای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شد.

گراس بلافاصله برای مصاحبه در دسترس نبود.

او گفت: «در زمانی که کشور ما با چالش‌ها و حتی بحران‌های جدی روبه‌رو است، بسیار مهم است که ما افرادی را به دی سی بفرستیم که صرفاً لفاظی‌های حفظ شده را به زبان نمی‌آورند، بلکه متفکرانی عمیق با توانایی حل مشکلات دنیای واقعی هستند.

بیگیچ با اشاره به تورم و سایر مسائل اقتصادی گفت کنگره «واقعاً باید بر نیازهای روزمره آمریکایی‌ها تمرکز کند». او گفت که از افرادی می شنود که «توانایی پر کردن مخزن (بنزین) خود را به طور کامل ندارند، افرادی که در انتخاب سخت در مورد اینکه چه چیزی روی میز بگذارند یا لباس جدید برای بچه هایشان تهیه کنند، تصمیم می گیرند. اینها شروع به تبدیل شدن به مشکلات بسیار دشوار برای آلاسکاهای روزمره کرده است.»

او گفت: “من فکر می کنم که نامیدن یک شورش قیام مهم است و این بخشی از راهی است که ما از طریق آن کار می کنیم.” من فکر می‌کنم که برای گرد هم آوردن مردم راه درازی در پیش داریم.»



Source link

پیلین، بیگیچ، گروس و پلتولا – به این ترتیب – از میان 48 نامزد در انتخابات مقدماتی ویژه هفته گذشته، بیشترین رای را به خود اختصاص دادند. این انتخابات اولین انتخابات تحت سیستمی بود که توسط رای دهندگان تایید شده بود که به انتخابات مقدماتی حزب پایان می داد و موسسات رای گیری انتخابی در انتخابات عمومی را رتبه بندی می کرد.

کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا جلسات استماع قیام 6 ژانویه 2021 را در ساختمان کنگره برگزار کرده است.

جونو، آلاسکا (AP) – رقابت برای کرسی مجلس نمایندگان آلاسکا در حال شکل گیری است و سارا پیلین جمهوری خواه 13 سال پس از استعفای وی به عنوان فرماندار و دو تن از رقبای او، نیک بیگیچ جمهوری خواه و آل گروس مستقل، به دنبال بازگشت به سمت منتخب است. دویدن او را غیر جدی و خودخواه نشان دهد.

چهارمین نامزد دموکرات، مری پلتولا، گفت که مبارزات انتخاباتی منفی و “تخریب یکدیگر” “بدترین” بخش سیاست آمریکا است. او گفت امیدوار است مرحله بعدی رقابت، یک انتخابات ویژه اوت که شامل رای گیری انتخابی رتبه بندی شده باشد، به جلوگیری از آن کمک کند.