رستوران و بار Boise که به آخرین میخ در تابوت ما محکوم است، پس از 45 سال تعطیل می شود.

مالکیت در فیس بوک نوشته است: “این روز بسیار سختی برای ما است.”

Kopper Kitchen، یک رستوران و بار محلی، اخیرا بسته شده است. طبق وب سایت آن، از سال 1977 در 2661 W. Airport Way فعالیت می کند، هم به ساکنان آیداهو و هم به مسافران خطوط هوایی که از شهر می گذرند خدمات می دهد. طبق صفحه فیس بوک Kopper Kitchen در سال 2019 توسط آخرین صاحبان آن تصاحب شد.

مالکیت در فیس بوک توضیح داد: «ما در وهله اول با حاشیه سود بسیار کمی کار می کردیم، بنابراین وقتی مجبور شدیم دستمزدها را افزایش دهیم، آخرین میخ بر تابوت ما بود.»

همراه با صبحانه تمام روز، آشپزخانه کپر به خاطر غذاهای مورد علاقه آمریکا مانند همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده معروف بود.

مانند بسیاری از رستوران‌ها، آشپزخانه کپر در سال 2020 در اثر همه‌گیری همه‌گیر ویران شد. صاحبان آن نوشتند، اما سال بعد دوباره بازگشت. سپس کمبود نیروی انسانی و افزایش قیمت مواد غذایی به وجود آمد. حتی اگر آشپزخانه کپر قیمت های خود را دو بار در سه سال افزایش داده بود، افزایش هزینه های نیروی کار سرانجام کسب و کار را از مرز خارج کرد.

مقاله بیان کرد که در آن نقطه، مکان آیداهو آخرین آشپزخانه کپر موجود بود، و اضافه کرد که دیگران عمدتاً در اورگان بوده اند. شایان ذکر است که حداقل یک رستوران با غذای راحت دیگر به نام کوپر کیچن وجود دارد که در سال 1976 تأسیس شد و هنوز صبحانه تمام روز را در سن پترزبورگ، فلوریدا سرو می کند.

“باز هم از شما برای سالها و خاطرات فوق العاده متشکرم.”



Source link

آشپزخانه کاپ در 29 مه قبل از برگزاری آخرین انفجار “Kill the Keg” یک هفته بعد در میخانه و گریل مجاور خود بسته شد.

این رستوران همچنین از جامعه محلی برای حمایت از آن قدردانی کرد.

پس از نزدیک به نیم قرن، یک رستوران بویز آخرین صبحانه و شام استیک خود را به سبک خانگی سرو کرده است.

هفته گذشته در فیس بوک، آشپزخانه کپر در بویز از کارکنان “شگفت انگیز” خود و “همه کسانی که در طول سال ها آمدند و رفتند” تشکر کرد.

همراه با صبحانه تمام روز، آشپزخانه کپر به خاطر غذاهای مورد علاقه آمریکا مانند همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده معروف بود.