رای دهندگان جورجیا آخرین کرسی سنا را در دور دوم بین وارناک، واکر مستقر می کنند

واکر همچنین در طول مبارزات انتخاباتی مجبور شد تصدیق کند که داشته است پدر سه فرزند شد خارج از ازدواج که قبلاً هرگز علناً در مورد آنها صحبت نکرده بود – در تضاد با انتقاد سالها او از پدران غایب و درخواست او از مردان سیاهپوست به ویژه برای ایفای نقش فعال در زندگی فرزندانشان.

خواندن: هرشل واکر در مقابل سناتور رافائل وارناک: در دور دوم انتخابات سنای جورجیا در روز سه شنبه چه چیزی را تماشا کنیم

واکر به روشی قابل توجه خود را از ترامپ جدا کرد. ترامپ با وجود سرزنش مقامات فدرال و محلی و فهرست بلندبالایی از دادگاه‌ها، دو سال را به دروغ ادعا کرده است که از دست دادن او در گرجستان و در سطح ملی تقلبی بوده است.

خواندن: شکایت هرشل واکر را متهم به تقلب در رأی دهندگان بر سر اعتبار مالیاتی تگزاس می کند

پس از انتخابات عمومی، بایدن که با محبوبیت پایین دست و پنجه نرم می کند، قول داد به هر طریقی که می تواند به وارناک کمک کند، حتی اگر به معنای دوری از جورجیا باشد. وارناک در عوض با باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین، مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد.

واکر یک تاجر مولتی میلیونر، فعالیت های بشردوستانه خود را افزایش داده است دستاوردهای تجاری، از جمله ادعا می کند که شرکت او صدها نفر را استخدام می کند و سالانه ده ها میلیون دلار فروش داشته است، حتی اگر سوابق نشان می دهد که او هشت کارمند داشته و به طور متوسط ​​حدود 1.5 میلیون دلار در سال درآمد داشته است. او پیشنهاد کرده است که به عنوان یک افسر اجرای قانون کار کرده و از دانشگاه فارغ التحصیل شده است، اگرچه هیچ کدام را انجام نداده است.

وارناک، که پیروزی او در سال 2021 در یک انتخابات ویژه برای پایان دوره باقی مانده از دوره ریاست جمهوری سناتور جانی ایساکسون بود، گفت که معتقد است رای دهندگان کافی، از جمله مستقل ها و جمهوری خواهان میانه رو، را متقاعد کرده است که سزاوار یک دوره کامل است.

دور دوم تعیین می‌کرد که آیا دموکرات‌ها اکثریت مطلق سنا را با 51 به 49 در سنا به دست می‌آورند یا بر اساس رأی تساوی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، کنترل خود را بر یک مجلس 50 به 50 حفظ می‌کنند. سال گذشته، رواناب پیروزی های وارناک و جان اوسف، دموکرات جورجیا به حزب آن لبه نازک را داد.

برای دریافت نتایج زنده زیر را دنبال کنید:

ماه گذشته، واکر 60 ساله، پس از مبارزاتی که با سخنرانی های پر پیچ و خم وی در مبارزات انتخاباتی و اتهامات مخرب، از جمله ادعاهایی مبنی بر پرداخت هزینه سقط جنین دو دوست دختر سابقش انجام شد، بیش از 200000 رای پشت سر برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه داشت – اتهاماتی که او آنها را رد کرد.

اینجا کلیک کنید برای دانلود برنامه رایگان Action News Jax اخبار و هواشناسی، اینجا کلیک کنید برای دانلود اپلیکیشن Action News Jax Now برای تلویزیون هوشمند خود و اینجا کلیک کنید برای پخش زنده Action News Jax.



منبع

[SIGN UP: Action News Jax Daily Headlines Newsletter]

کمپین دور دوم به نبردی تلخ بین دو مرد سیاهپوست در یک ایالت بزرگ جنوبی تبدیل شد: وارناک، اولین سناتور آفریقایی-آمریکایی ایالت و وزیر ارشد کلیسای آتلانتا که مارتین لوتر کینگ جونیور در آنجا موعظه می کرد، و واکر، از دانشگاه سابق جورجیا. ستاره فوتبال و تازه کار سیاسی تحت حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق.

رای دهندگان گرجستان روز سه شنبه تصمیم گرفتند آخرین مسابقه سنای کشور، انتخاب بین سناتور دموکرات رافائل وارناک و اسطوره فوتبال جمهوریخواه هرشل واکر پس از دور دوم دور دوم انتخابات چهار هفته ای که سیل مخارج خارجی را به یک مبارزه شخصی فزاینده کشاند.

پیروزی وارناک موقعیت گرجستان را به عنوان میدان نبرد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024 مستحکم می کند. با این حال، پیروزی واکر می‌تواند نشانه‌ای از ضعف دموکرات‌ها باشد، به‌ویژه با توجه به اینکه جمهوری‌خواهان جورجیا ماه گذشته در تمام رقابت‌های ایالتی دیگر پیروز شدند.

روز سه شنبه، تام کالاوی، رای دهنده آتلانتا، از قدرت حزب جمهوری خواه در جورجیا ستایش کرد و گفت که از کمپ در دور ابتدایی رای گیری حمایت کرده است. اما او رای خود را به وارناک انداخت زیرا فکر نمی کرد “هرشل واکر اعتبار سناتور شدن را دارد.”

ران هریس، نویسنده آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.

همسر سابق او گفت که واکر یک بار اسلحه را به سرش گرفته و او را تهدید به کشتن کرده است. او هرگز این مشخصات را انکار نکرده است و در سال 2008 در خاطرات خود از تمایلات خشونت آمیز خود نوشت که این رفتار را به بیماری روانی نسبت داد.

شرایط سرد و بارانی از رای دهندگان در منطقه آتلانتا استقبال کرد. در یک مدرسه ابتدایی در حومه جانز کریک، صف ها به سرعت حرکت کردند و رای دهندگانی که از آب و هوا منصرف نشدند. استفانی جکسون علی، مدیر خط مشی صندوق اقدام پروژه مترقی نیو جورجیا، گفت که این گروه مشکلات کمی را در سراسر ایالت مشاهده کرده است، با خطوط پیشروی و مشکلات تجهیزات به سرعت مورد توجه قرار گرفته است.

وارناک دستاوردهای خود در سنا را تبلیغ کرد و از مقرراتی حمایت کرد که برای کاهش هزینه های انسولین برای بیماران مدیکر حمایت کرد. او از قراردادهای مربوط به زیرساخت ها و مراقبت های بهداشتی مادران که با سناتورهای جمهوری خواه منعقد شده بود استقبال کرد و از آن همکاران جمهوری خواه بیشتر از بایدن یا سایر دموکرات های واشنگتن نام برد.

برای ماه‌ها، سناتور بر وضعیت خود به عنوان کشیش ارشد کلیسای باپتیست ابنزر آتلانتا تمرکز داشت. با این حال، با شروع دوره پایانی قبل از انتخابات سراسری 8 نوامبر، او با استفاده از گذشته دشوار این ستاره فوتبال، استدلال کرد که این تازه وارد سیاسی “مناسب” برای پست های بالا نیست.

در مناظره‌ای که در ماه اکتبر علیه وارناک انجام شد، از واکر پرسیده شد که آیا حتی اگر شکست بخورد، نتایج را می‌پذیرد یا خیر. او با یک کلمه پاسخ داد: بله.

طبق آخرین افشاگری‌های فدرال، کمپین وارناک حدود 170 میلیون دلار برای این کمپین هزینه کرد که بسیار بیشتر از 60 میلیون دلاری واکر است. کمیته های حزب دموکرات و جمهوری خواه، همراه با سایر کمیته های اقدام سیاسی، حتی بیشتر هزینه کرده اند.

خواندن: اوباما از دموکرات‌های جورجیا می‌خواهد تا برای شرکت در انتخابات برای وارناک شرکت کنند

واکر با احتیاط نسبت به واکنش‌های احتمالی، تا آخرین روز کمپین، زمانی که آن دو روز دوشنبه با حامیان خود یک کنفرانس تلفنی برگزار کردند، از کارزار انتخاباتی با ترامپ اجتناب کرد.

وارناک گفت: “آنها می دانند که این مسابقه در مورد شایستگی و شخصیت است.” واکر نیز پیروزی را پیش‌بینی کرد و مسابقه را به قهرمانی کشورش در گرجستان در سال 1980 تشبیه کرد: «من عاشق قهرمانی هستم.

کالاوی گفت: «من باور نمی‌کردم که او بیانیه‌ای در مورد آنچه واقعاً به آن اعتقاد دارد یا کمپینی منطقی داشته باشد، داشته باشد.

[DOWNLOAD: Free Action News Jax app for alerts as news breaks]

در انتخابات نوامبر، وارناک با حدود 37000 رای پیشتاز واکر بود از تقریباً 4 میلیون نفر، اما از اکثریت دور شد، و باعث آغاز دور دوم رأی گیری شد. حدود 1.9 میلیون رای دور دوم قبلاً از طریق پست و در طول رای‌گیری زودهنگام به صندوق انداخته شده بود، که این مزیتی برای دموکرات‌هایی است که رای دهندگان آن‌ها معمولاً به این روش رای می‌دهند. جمهوری خواهان معمولاً در روز انتخابات بهتر عمل می کنند.

واکر با تلاش برای نشان دادن وارناک به عنوان فردی که بیش از حد وابسته به رئیس جمهور جو بایدن است، مقابله کرد. او حتی وارناک را متهم کرد که در کاخ سفید «به زانو درآمده و التماس می‌کند»، اتهامی سخت برای یک رقیب سیاه‌پوست که یک سناتور سیاه‌پوست را درباره رابطه‌اش با یک رئیس‌جمهور سفیدپوست مطرح کند.

نامزدی واکر آخرین شانس حزب جمهوری خواه برای تصاحب کرسی سنا در سال جاری بود. مهمت اوز از پنسیلوانیا، بلیک مسترز از آریزونا، آدام لاکسالت از نوادا و دان بولدوک از نیوهمپشایر، همه وفاداران به ترامپ، رقابت‌های رقابتی سنا را که جمهوری‌خواهان بخشی از مسیر خود را برای کسب اکثریت می‌دانستند، از دست دادند.

خواندن: رای دهندگان جورجیا برای تصمیم گیری بین وارناک و واکر به پای صندوق های رای می روند