رای دهندگان برای من «پابرهنه روی شیشه های شکسته راه خواهند رفت»، رون دیسانتیس می بالد

تمام ارائه ها در نشست ائتلاف یهودیان جمهوری خواه را می توانید در اینجا ببینید. دسانتیس در حدود ساعت 1:32 شروع به صحبت می کند.

مربوط…



منبع

انتظار می رود دیسانتیس نامزدی برای ریاست جمهوری را اعلام کند. دونالد ترامپ که سه شنبه گذشته اعلام کرد کاندیداتوری می کند، پیش از این که احتمالاً تصور می کند یک رقابت شرورانه است، بارها به فرماندار حمله کرده و نام مستعاری برای او – ران دیسانتیمونیوس – در نظر گرفته است.

کریستی با اشاره به عملکرد نامطلوب جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای افزود: «ما همچنان می باختیم، می باختیم و می باختیم». واقعیت این است که دلیل باخت ما این است که دونالد ترامپ خود را مقدم بر دیگران قرار داده است.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشتر و بیشتر شبیه یک نامزد ریاست جمهوری آینده است، متکبرانه به گروهی از جمهوری خواهان مباهات کرد که مردم مایلند “با پای برهنه روی شیشه شکسته راه بروند” تا به او رای دهند، زیرا او یک رهبر عالی است.

کریستی گفت که جمهوری‌خواهان اکنون با انتخاب بین «حزب من»، با اشاره به مشارکت ترامپ در خود، یا «حزب ما» روبرو هستند.

منابع اشاره کرده‌اند که دیسانتیس احتمالاً قبل از اعلام اینکه قصد دارد به‌دنبال ریاست‌جمهوری باشد، وقت خود را معطل می‌کند. یک استراتژیست جمهوری خواه به پولیتیکو گفت: در این میان، او امیدوار است ترامپ «خودش را بیرون بزند».

جمهوری خواه گفت: “وقتی برای آنچه درست است ایستادگی می کنید، وقتی به مردم نشان می دهید که مایلید برای آنها بجنگید، آنها با پای برهنه از روی شیشه های شکسته رد می شوند تا به شما رای بدهند و این دقیقاً همان کاری است که آنها برای من انجام دادند.” فرماندار به تشویق ایستاده گفت. ما کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم و من تازه شروع به مبارزه کرده ام.»

او افزود: “ما نمی خواهیم به جای حمایت از خیر و صلاح همه مردم خود، به اراده یک نفر خم شویم.”

او همچنین خود و دولتش را به‌عنوان الگویی برای حزب – و ملت – معرفی کرد، در چیزی که بسیار شبیه به اجرای خشک یک سخنرانی مبارزات انتخاباتی ملی بود. او گفت: «فلوریدا واقعاً طرحی برای موفقیت دارد… همه ما به دنبال اعمال رهبری و ارائه نتایج برای افرادی هستیم که نماینده آنها هستیم.

دیسانتیس – که از یک پیروزی قوی در انتخابات مجدد و پیروزی‌های میان‌دوره‌ای که ایالت را فراگرفت – با صدای بلند شنبه شب در حضور در جلسه رهبری ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه در لاس‌وگاس، بوق خود را زد.

اما کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، یکی دیگر از نامزدهای مورد انتظار جمهوری خواه ریاست جمهوری، در این نشست از جمهوری خواهان خواست ترامپ را کنار بگذارند.

دیسانتیس «ایالت آزاد فلوریدا» خود را تبلیغ کرد و به مبارزه با واکسن ها در مبارزه با «دیستوپی فائوسیایی که در آن آزادی مردم محدود شد و معیشت آنها از بین رفت» به خود می بالید.

رئیس‌جمهور سابق همچنین در نشست ائتلاف پیشتر از طریق پخش زنده ویدیویی سخنرانی کرد که تشویق شدیدی را نیز برانگیخت. او می‌بالید که حزب جمهوری‌خواه «حزبی بسیار بزرگ‌تر و قدرتمندتر از قبل از رسیدن من به آن‌جا» است.

او همچنین اظهار داشت که «ایالت فلوریدا جایی است که «بیدار» می‌رود تا بمیرد، زیرا او برنامه‌های مختلفی را شرح داد که آزادی‌های جامعه LGBTQ را محدود می‌کند و به شدت آنچه در مدارس آموزش داده می‌شود محدود می‌کند.