رای دهندگان آریزونا که او را رد می کنند

برای روزها، پیام قدرتمند رأی دهندگان را می بینیم و می شنویم. هیچ یک از کاندیداهای MAGA به هیچ وجه نمی‌چسبند، و این یک چیز عالی است.

لیک و سایر کاندیداهای MAGA بعداً مقامات انتخاباتی شهرستان ماریکوپا را متهم کردند که عمداً در شمارش آرا «پای خود را می‌کشند» – به راحتی فراموش می‌کنند کسانی که بر شمارش آرا نظارت می‌کنند عمدتاً جمهوری‌خواه هستند و صرفاً از قوانین ایالتی که توسط یک دولت تحت کنترل جمهوری‌خواهان وضع شده است پیروی می‌کنند.

امید لیک برای تبدیل شدن به فرماندار MAGA آریزونا با هر قطره شمارش آرای جدید از بین می رود.

اما رای دهندگانی که لیک را روشن کردند، باید به پشت خود دست بزنند. این رای دهندگان مدافعان دموکراسی هستند که با موفقیت دیواری برای جلوگیری از طرح محدودیت نویسان MAGA ساختند.

هیچ یک از ادعاهای لیک یا دیگر MAGA ثابت نیستند

کری لیک پس از به صندوق انداختن رأی خود در ۸ نوامبر ۲۰۲۲، در پیاده‌رو خارج از اداره پست مرکز شهر فینیکس، کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند.

هر چند ناامید نشو آن تماس هم نمی چسبد.

در میان ترم: اعتبار بنفش سیاسی آریزونا به سختی قابل قبول است

از بعدازظهر دوشنبه، او با 24772 رای – حدود 1 درصد – شکست خورد. اگر حاشیه نهایی نیم درصد یا کمتر باشد، بازشماری خودکار صورت خواهد گرفت. این بدان معناست که کل این درام را برای هفته‌ها به طول انجامد.

شمارش آهسته آرا خشمگین کننده است، اما به ما – مردم – حس واقعی عادی بودن را نیز می دهد.

این هم نچسبید.

واکنش آنها اطمینان خاطر است: شما عاقلانه رای دادید

در غیر این صورت، آن معترضان معدودی که خواستار مداخله نظامی هستند، لیک را شبیه دیکتاتوری می‌کنند که می‌خواهد باشد – به رای‌دهندگان آریزونا که او را از تصمیم خود رد کردند، اطمینان می‌دهند.

برای دریافت نظرات بیشتر، مشترک شوید.

یک معترض در خارج از مرکز شمارش آرا شهرستان ماریکوپا گفت: «ما مردم از ارتش می‌خواهیم وارد عمل شود و انتخابات ما را از نو انجام دهد».

الویا دیاز سردبیر صفحه سرمقاله The Republic و azcentral است. با شماره 602-444-8606 یا [email protected] با او تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید، @elviadiaz1.

به دونالد ترامپ کمک کن رئیس جمهور سابق از دیدن اینکه نامزدهای انتخاب شده او، از جمله لیک، در حال شکست خوردن هستند، عصبانی بود. به طور قابل پیش بینی، او اتهامات مربوط به یک انتخابات دزدیده شده را مطرح کرد.

این هم نچسبید.

در روز انتخابات، آنها به دلیل نقص کامپیوتری که بر برخی از دستگاه‌های شمارش آرا تأثیر گذاشته بود، هول کردند و پف کردند. آنها فریاد تقلب در رأی دهندگان را سر دادند.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک ظاهر شد: دریاچه کاری سرانجام در رای دهندگان آریزونا همتای خود را دید.





منبع

لیک هنوز به یک نخ آویزان است، اما با توجه به تعداد آرای باقیمانده در کانتی مهم ماریکوپا، شانس او ​​برای کسب پیروزی در برابر کیتی هابز دموکرات، بیشتر شبیه یک توهم به نظر می رسد تا یک احتمال واقعی.

کری لیک پس از به صندوق انداختن رأی خود در ۸ نوامبر ۲۰۲۲، در پیاده‌رو خارج از اداره پست مرکز شهر فینیکس، کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند.

با هر شمارش آرا، هیجان واقعی و نفس نفس زدن وجود دارد. دلیلش این است که ما مردم تشنه احترام متقابل پای صندوق های رای هستیم.

این یک اشکال جدی بود، اما رای دهندگان را از دادن رای خود باز نداشت. و بنابراین، به آریزونائی‌هایی که از شنیدن تئوری‌های توطئه و دروغ‌های یک انتخابات دزدیده شده خسته شده‌اند، نچسبید.

با تو شوخی ندارم. حامیان لیک از ارتش ایالات متحده می خواهند که انتخابات را به دست بگیرد و احتمالاً از پیروزی او اطمینان حاصل کنند.

کری لیک، بانوی پیشرو جنبش «آمریکا را دوباره بزرگ کن»، سرانجام با همتای خود ملاقات کرد: رأی دهندگان آریزونا.

در آخر هفته، برخی از حامیان لیک خواستار مداخله نظامی شدند زیرا او در حال شکست است.