راه حل دونالد ترامپ جونیور برای بالون چینی به طور شایسته مورد تمسخر قرار گرفته است

برخی دیگر به این احتمال اشاره کردند که بالون ممکن است محموله خطرناکی را در خود جای دهد.

“اگر جو بایدن و دولت او برای انجام کارهای بدیهی و ساقط کردن بالون تجسسی دشمن ضعیف تر از آن هستند، شاید ما فقط به مردم خوب مونتانا اجازه می دهیم کار خود را انجام دهند… تصور می کنم آنها توانایی و عزم این را دارند که خودشان همه این کارها را انجام دهند.”

بعد از پنتاگون به دلیل نگرانی از آسیب رساندن به مردم روی زمین تصمیم به شلیک بالون گرفت، ترامپ در توییتر طرحی را پیشنهاد داد که شاید جز گوشت قرمز برای پایگاه او حتی اندکی قابل اجرا نبود.

پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به شهروندان مونتانا توصیه کرد که اوضاع را به دست خود بگیرند و خودشان بالون را ساقط کنند.

برخی از مردم خاطرنشان کردند که سقوط گلوله ها از آسمان پس از اصابت نکردن به بالون مایل ها بالاتر ممکن است برای افراد ناظر ایمن نباشد.

مقامات چینی ادعا می کنند که این بالون فقط برای تحقیق است و جاسوسی نیست، اما وجود آن باعث شده است که برخی از افراد مانند نماینده جیمز کومر (R-Ky.) نگران باشند که این بالون واقعا حمل می شود. سلاح های زیستی

و یک نفر توییت کرد که نقشه ترامپ ثابت کرد که او واقعا پسر پدرش است.

مربوط…



منبع

بسیاری همچنین به یک موضوع آزاردهنده اشاره کردند: بالون بسیار بلند در آسمان است.

بله، او از ساکنان مونتانا خواست که با تفنگ های خود به سمت یک بالون شلیک کنند و بسیاری از کاربران توییتر احساس کردند که موظف هستند به احمقانه بودن این پیشنهاد توجه کنند.

دونالد ترامپ جونیور تصمیم گرفت اجازه ندهد واقعیت او را از ارائه راه حل غیرعملی برای آن بالون چینی که در حال حاضر بر فراز آسمان مونتانا در حال پرواز است باز دارد.