راهپیمایی برتری‌طلبان سفیدپوست نقابدار در بوستون با محکومیت مواجه شد


چندین ده نفر از برتری گرایان سفیدپوست روز شنبه در خیابان های بوستون راهپیمایی کردند. این افراد که برخی از آنها سپر و پرچم پلیس را حمل می کردند، بخشی از گروه برتری طلب سفیدپوست جبهه میهن پرستان بودند. سی بی اس بوستون گزارش می دهد. در یک نقطه، آنها سوار قطار مترو در ایستگاه مرکز شهر شدند. این راهپیمایی با محکومیت میشل وو شهردار بوستون مواجه شد. وو در توییتی نوشت: خطاب به برتری‌طلبان سفیدپوست که امروز در مرکز شهر دویدند: وقتی راهپیمایی می‌کنیم، چهره‌مان را پنهان نمی‌کنیم. “نفرت شما به همان اندازه که بزدلانه و منزجر کننده است، مخالف تمام آنچه بوستون برای آن ایستاده است.”

خطاب به برتری‌طلبان سفیدپوست که امروز در مرکز شهر دویدند: وقتی راهپیمایی می‌کنیم، چهره‌مان را پنهان نمی‌کنیم. نفرت شما به همان اندازه که بزدلانه و مشمئز کننده است، بر خلاف تمام آنچه بوستون از آن دفاع می کند، است.

— میشل وو 吳弭 (@wutrain) 2 ژوئیه 2022

هیچ خبری از دستگیری این افراد نشد. ماه گذشته، گروهی متشکل از 31 مرد که گمان می رود اعضای جبهه میهن پرستان باشند در نزدیکی یک رویداد پراید در Coeur d’Alene، آیداهو دستگیر شدند. این افراد در داخل یک کامیون U-Haul که حاوی سپر و حداقل یک نارنجک دودزا بود، پیدا شدند. پلیس معتقد است که آنها در حال برنامه ریزی برای شورش بودند. مرکز حقوقی فقر جنوبی، جبهه میهن پرستان را یک “گروه نفرت ناسیونالیست سفیدپوست” توصیف می کند.

تیترهای “اخبار آخر هفته CBS” برای شنبه، 2 ژوئیه 2022

3 افسر در تیراندازی کنتاکی کشته شدند

دادگاه عالی تگزاس دستور از سرگیری سقط جنین را مسدود کرد





منبع