ران دیسانتیس در زمانی که در کنگره بود از کاهش عمیق امنیت اجتماعی و مدیکر حمایت کرد. ترامپ آماده است تا قبل از سال 2024 او را برای این کار چکش کند.

ران دیسانتیس در حالی که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری را بررسی می کند، مورد انتقاد هر دو حزب قرار گرفته است.

  • در این کنگره، اکثراً برای لوایح پیام‌رسانی که شانس کمی برای تبدیل شدن به قانون دارند یا مصالحه‌های گسترده‌ای که شامل مجموعه‌ای از سیاست‌های نامرتبط هستند، رأی داده می‌شود.

    جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همین هفته به او شلیک کردند، حتی اگر فرماندار محبوب جمهوری‌خواه هنوز تبلیغات انتخاباتی خود را اعلام نکرده باشد.

    سپس-Rep. ران دیسانتیس از فلوریدا در سال 2014 مجلس کنگره آمریکا را ترک می کند. سابقه رای دهی نماینده کنگره می تواند مشکلاتی را برای مبارزات انتخاباتی او ایجاد کند.بیل کلارک/CQ Roll Call

    • دوران دسانتیس در کنگره می تواند منبع دیگری برای خوراک مبارزات انتخاباتی آینده باشد.

    جان مک کین، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده و دخترش مگان مک کین (L) در یک گردهمایی تبلیغاتی در کالج Otterbein در وسترویل، اوهایو در 19 اکتبر 2008 شرکت کردند.رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    جمهوری خواهان برای مدت طولانی مجبور نبودند با نامزدی که سابقه رای دادن داشته باشد، برخورد کنند.

    اما بار دیگر، این ممکن است فقط یک مشکل انتخابات عمومی نباشد. همانطور که سمافور قبلاً گزارش کرده بود، ترامپ مشتاق است به جمهوری‌خواهانی که قبلاً از این ایده حمایت می‌کردند یادآوری کند.

    او به تمدید قانون خشونت علیه زنان رای منفی داد

    نماینده کنگره، دیسانتیس حتی فراتر از این موضع رفت. همانطور که جاش بارو نوشت، دیسانتیس از پیشنهاد بودجه کمیته مطالعات جمهوری خواه حتی شدیدتر حمایت کرد که هدف آن متعادل کردن بودجه فدرال در چهار سال به جای دهه رایان بود. برای دستیابی به چنین کاهش‌هایی، همانطور که کمیته بودجه مسئول در آن زمان توضیح داد، نیازمند تغییر مدیکر به یک سیستم نیمه خصوصی تا سال 2019 و افزایش سن بازنشستگی به 70 سال بود. همچنین سن بازنشستگی کامل برای تامین اجتماعی را به 70 سال افزایش می‌داد. .

    پولیتیکو در آن زمان گزارش داد که سناتور مارکو روبیو سپس گفت که با این لایحه به دلیل مفاد جدید، از جمله آنچه که او آن را تغییر نامناسب از برنامه های خشونت خانگی به برنامه های تجاوز جنسی می دانست، مخالف است. سی ان ان در آن زمان گزارش داد که سایر جمهوری خواهان مجلس نیز با لایحه سنا به رهبری دموکرات ها مخالف بودند که دسترسی به برخی از ویزاها را برای افراد غیرشهروندی که قربانی خشونت خانگی شده اند، گسترش می دهد. این ماده بعداً از لایحه حذف شد.

    سپس-Rep. ران دیسانتیس در طول یک جلسه استماع در سال 2016 بسته ای را در مورد IRS ورق می زند.اندرو هارنیک/AP

    همانطور که اندرو کاچینسکی و ام استک از CNN در اوایل این هفته فاش کردند، به عنوان یک نامزد کنگره، دیسانتیس بارها از اصلاحات اساسی پیشنهادی پل رایان در برنامه های استحقاق با خصوصی سازی جنبه های مدیکر و تامین اجتماعی حمایت کرد.

    ران دیسانتیس در ژوئیه 2014 کاپیتول را ترک می کند

    مانند سایر رقبای سال 2024، DeSantis از یک سیستم مالیات بر فروش در سراسر کشور به نام “مالیات منصفانه” حمایت کرد. کمتر از یک ماه پس از پیوستن به کنگره، فلوریدین از لایحه ای حمایت کرد که IRS را ملغی می کرد و به ایالت ها این اختیار را می داد تا مالیات بر فروش ملی 23 درصد را دریافت کنند. (محاسبات مختلف می‌تواند به این معنی باشد که مالیات 30 درصد خواهد بود).

    ران دیسانتیس

    به نظر می رسد همه می خواهند به دنبال فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس بروند.

    به طور معمول، این یک آسیب پذیری عمومی در انتخابات تلقی می شود. جمهوری خواهان برای چندین دهه انواع تغییرات و کاهش در برنامه های استحقاق را پیشنهاد کردند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    حتی یک بررسی مختصر از کارنامه DeSantis آسیب پذیری هایی را که ممکن است پیش رو باشد را نشان می دهد.

    اما ترامپ یک جمهوری خواه متوسط ​​نیست. او مطمئناً برخلاف دیسانتیس یا معاون رئیس جمهور سابق، مایک پنس، که کمتر از یک دهه قبل از ورود دیسانتیس به واشنگتن، ریاست کمیته مطالعاتی با نفوذ جمهوری خواهان را بر عهده داشت، هرگز محافظه کار نبوده است. دیگر چگونه کسی را توضیح می‌دهید که قبلاً یک دموکرات ثبت‌نام شده بود، با حزب اصلاحات معاشقه می‌کرد، و زمانی دیدگاه‌های طرفدار سقط جنین را به عنوان محصول زندگی در نیویورک و نه آیووا توضیح می‌داد؟

    در سال‌های اخیر، جمهوری‌خواهان تعدادی آرا را به دست آورده‌اند که ممکن است در انتخابات عمومی سن ضعیفی داشته باشند. رای دهندگان با بررسی تازه ای به مواضع سقط جنین می نگرند. پس از سال ها شکست در لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه، اوباماکر اکنون از حمایت اکثریت برخوردار است. و برخی از راه‌هایی که جمهوری‌خواهان برای لغو این قانون تلاش کردند، از جمله آخرین به اصطلاح «لغو نازک»، ممکن است توضیح دادن سخت باشد.

    این یک حمله بالقوه جدید نیست. دموکرات‌های فلوریدا زمانی که دسانتیس برای اولین بار به دلیل رأی دادن به قانون خشونت علیه زنان در سال 2013 برای فرمانداری نامزد شد، کوبیدند. اینسایدر نتوانست هیچ نظری را که در آن زمان مطرح کرده بود بیابد، اما او تنها جمهوری خواه یا حتی تنها جمهوری خواه فلوریدا بود که به این لایحه رای منفی داد.

    این تلاش‌های اولیه برای تعریف DeSantis همچنین نشان می‌دهد که چگونه یکی از این بزرگ‌ترین مسئولیت‌ها ممکن است گذشته او به عنوان یک محافظه‌کار درجه یک در کنگره قبل از صعود او به عنوان فرماندار ایالت بنفش باشد. مهمان مکرر فاکس نیوز در میان برخی از پایگاه های پوپولیست ترامپ محبوب است.

    ترامپ به صراحت گفته است که پیشنهاد کاهش خدمات تامین اجتماعی و مدیکر را ندارد و آماده است تا به رقبای نامزدی 2024 حمله کند که در گذشته چنین کرده اند.

    او از مالیات بر فروش در سراسر کشور برای جایگزینی کد مالیاتی فعلی حمایت کرد.

    انتظار می رود که DeSantis ممکن است تا زمانی که قانونگذاران فلوریدا جلسه عادی خود را در ماه مه کامل کنند اعلام نکند. در این میان، رقبای احتمالی آینده او، از جمله بایدن، به حملات فعلی او ادامه خواهند داد. رئیس‌جمهور اوایل این هفته به دلیل جلوگیری از گسترش Medicaid تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه، DeSantis را دنبال کرد. فلوریدا تنها یکی از 12 ایالتی است که Medicaid را گسترش نداده اند.

    جمهوری خواهان بیش از یک دهه است که با امکان نامزدی فردی با سابقه رای گیری در کنگره مواجه نشده اند. علاوه بر دیسانتیس، پنس، مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق و کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی همگی در کنگره خدمت کردند. گزارش شده است که تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز در حال بررسی یک کمپین است. در حالی که همکارانش، سناتور تد کروز، و مارکو روبیو هر دو در سال 2016 کاندیداتوری شدند.

    این ایده برای دهه ها وجود داشته است. پیشنهادی که زمانی حاشیه‌ای بود، در میان این احتمال که کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس اجازه رای‌گیری درباره آن را بدهد، دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

    دلیلی وجود دارد که تغییر این برنامه های بسیار محبوب به عنوان یکی از “ریل های سوم” سیاست آمریکا در نظر گرفته می شود. AARP در آن زمان پیشنهاد رایان را مورد توجه قرار داد، به ویژه برای تغییرات پیشنهادی آن در تامین اجتماعی. پس از اینکه میت رامنی فرماندار سابق ماساچوست در سال 2012 او را به عنوان معاون خود انتخاب کرد، کمپین اوباما بعداً از انتقاد از جمهوری خواهان به خاطر ایده های رایان خوشحال شد. و دیسانتیس تغییراتی را تایید کرد که فراتر از آنچه رایان می خواست بود.

    در اینجا نگاهی داریم به برخی از موضوعات کلیدی که کمپین ریاست جمهوری پیش بینی شده DeSantis تقریباً باید با آنها مبارزه کند:

    دسانتیس در مورد تغییر تامین اجتماعی و مدیکر حتی فراتر از پل رایان رفت

    بایدن که در آن زمان معاون رئیس‌جمهور بود، بعداً جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را مورد هدف قرار داد که مخالفت‌هایشان باعث کاهش یکساله تمدید آن شد و گفت که آنها «از این قبیل جمعیت نئاندرتال‌ها هستند».

    جان مک کین، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده و دخترش مگان مک کین (L) در یک گردهمایی تبلیغاتی در کالج Otterbein در وسترویل، اوهایو در 19 اکتبر 2008 شرکت کردند.

    در خارج از محافل محافظه کار، این ایده از نظر سیاسی مضحک تلقی می شود. از نظر ظاهری، مالیات بسیار پسرفته تر از سیستم فعلی خواهد بود. تجزیه و تحلیل مرکز سیاست مالیاتی در سال 2012 نشان داد که خانوارهای طبقه متوسط ​​شاهد افزایش خالص مالیات خواهند بود در حالی که آمریکایی های ثروتمندتر “کاهش قابل توجهی” را در بانک ها انجام می دهند.

    ترامپ به صراحت اعلام کرده است که به حمایت گذشته دیسانتیس برای تغییرات در تامین اجتماعی و مدیکر حمله خواهد کرد.

  • ترامپ طی دهه‌ها بیانیه‌های عمومی زیادی ارائه کرده بود، اما رای‌های فراخوانی به گونه‌ای که چند چیز دیگر می‌توانند مسائل مهمی را آشکار کنند. حتی الان-سن. میت رامنی به‌عنوان فرماندار و مجری سابق، پرچم جمهوری‌خواهان را حمل می‌کرد. این تاریخ رایان بود که به مبارزات انتخاباتی اوباما موقعیت های بیشتری را برای از هم پاشیدگی داد.