ران جانسون پس از شهادت ماموران از ترس جان خود می گوید که کمیته 6 ژانویه “به حقیقت نمی رسد”

واکشا – ران جانسون، سناتور جمهوری خواه ایالات متحده گفت جمعه که کمیته تحقیق در مورد شورش 6 ژانویه 2021 کنگره ایالات متحده “در یک تمرین بسیار حزبی” شرکت می کند و افزود: “واقعاً به حقیقت موضوع نمی رسیم.”

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: ران جانسون می‌گوید کمیته 6 ژانویه یک “تمرین بسیار حزبی” است.



منبع

او نظرات خود را روز جمعه به خبرنگاران در سازنده Rolled Threads Unlimited در حالی که تاییدیه ای از فدراسیون ملی کسب و کارهای مستقل دریافت کرد، بیان کرد.

“چرا همه اخطارها بود، چرا همه آنها مورد توجه قرار نگرفتند؟ امنیت کجا بود؟ نانسی پلوسی چه می دانست؟ چاک شومر چه می دانست؟ چرا آنها امنیت مناسب را ارائه نکردند، در حالی که می دانستند هزاران، ده ها نفر خواهند بود. هزاران نفر تظاهرات کردند و به کاپیتول آمدند؟

سناتور ران جانسون پس از دریافت تاییدیه از فدراسیون ملی مشاغل مستقل، در Rolled Threads Unlimited جمعه در Waukesha با حامیان عکس می گیرد.

به روز رسانی انتخابات سنای ایالات متحده ویسکانسین: اهداکننده بزرگ کالیفرنیا یک میلیون دلار به گروه حامی ماندلا بارنز می دهد

سناتور ران جانسون پس از دریافت تاییدیه از فدراسیون ملی مشاغل مستقل، در Rolled Threads Unlimited جمعه در Waukesha با حامیان عکس می گیرد.

برای اطلاع از اخبار سیاسی هفته که توضیح داده شده است، در خبرنامه سیاست ویسکانسین ما مشترک شوید.

جانسون درباره تصمیم سال 2015 که ازدواج همجنس‌گرایان را قانونی می‌کرد، گفت: «برخلاف رو علیه وید، این قانون تقریباً ثابت است. مردم به آن تکیه کردند و اگر آن را لغو کنید… واقعاً زندگی مردم را مختل خواهید کرد.»

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

بعداً از جانسون خواسته شد تا موضع خود را در مورد قانون احترام به ازدواج برای تدوین ازدواج همجنس‌گرایان توضیح دهد. او گفت که این یک موضوع سیاسی است که توسط دموکرات ها استفاده می شود، اما “در حال حاضر دلیلی نمی بینم که چرا با آن مخالفت کنم.”

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

بیشتر: ران جانسون مدعی شگفتی از واکنش شدید در مورد اظهارات در مورد حمله کنگره است

جانسون که سال گذشته جمعیت را به عنوان “افرادی که عاشق این کشور هستند، که واقعاً به مجریان قانون احترام می گذارند، هرگز کاری برای نقض قانون انجام نمی دهند” توصیف کرد، برای سومین بار در نوامبر نامزد می شود.

“آنها از دیدگاه من مهمترین سوال را نمی پرسند: چرا اجازه داده شد نقض شود؟” جانسون گفت.

جانسون گفته است که نهادهای عبوری 90 درصد از مشاغل کوچک را پشتیبانی می کنند. منتقدان گفته‌اند که به ثروتمندان، از جمله کسانی که بودجه کمپین‌های او را تامین می‌کردند، وقفه‌هایی ایجاد کرد.

جانسون در سخنرانی خود از ماده ای در لایحه مالیاتی 2017 دفاع کرد که از آن حمایت می کرد – معافیت مالیاتی برای مشاغل کوچک و سایر نهادهای به اصطلاح گذرا.

جیم لدکی، مالک Rolled Threads Unlimited، گفت: “به جای اینکه سود ما به واشنگتن دی سی برود و در باتلاق غرق شویم”، معافیت مالیاتی که جانسون انجام داد، شرکت او را قادر ساخت تا 1.5 میلیون دلار در تجهیزات و فرآیندهای جدید سرمایه گذاری کند و همچنین اضافه کند. کارگران

اظهارات جانسون در حالی بیان شد که اولین مجموعه هشت جلسه استماع عمومی کمیته پنج شنبه شب با شهادت و ویدئویی که انفعال دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به تصویر می کشید، به پایان رسید، در حالی که حامیان وی به ساختمان کنگره ایالات متحده یورش بردند تا از تایید نتایج کالج انتخاباتی جلوگیری کنند. این جلسه شامل شهادت بود مبنی بر اینکه مامورانی که مسئول محافظت از مایک پنس معاون رئیس جمهور بودند از جان خود بیم داشتند و با اعضای خانواده خداحافظی کردند.