راننده فدرال اکسپرس تگزاس می گوید دختری را در ون خفه کرده است

گاندی گفت: “من دیگر هرگز چشمان آبی روشن یا لبخند شیطنت آمیز او را نخواهم دید.” من دیگر هرگز نمی‌توانم موهایش را اصلاح کنم یا در حالی که خواب است نگهش دارم.»

هورنر هفته گذشته به اتهام قتل و آدم ربایی شدید دستگیر شد و روز پنجشنبه با وثیقه خود 1.5 میلیون دلار در زندان ماند. در سوابق زندان، وکیلی که بتواند از جانب او صحبت کند، ذکر نشده است.

گاندی گفت: «از همه می‌خواهم که بچه‌های کوچک شما را برای من محکم‌تر نگه دارند.»



منبع

جسد آتنا در 2 دسامبر، دو روز پس از گزارش گم شدن او از خانه پدر و نامادری اش در پارادایس، شهری با کمتر از 500 نفر در حدود 60 مایلی (100 کیلومتری) شمال غربی دالاس، پیدا شد.

یکی از کارمندان FBI که سپس ویدیویی را از ون تماشا کرد، متوجه شد که راننده دختر جوانی را که شبیه آتنا بود سوار ون کرده و با او صحبت کرده است. حکم حاکی از آن است که وقتی بازرسان هورنر را پیدا کردند، او به آنها گفت آتنا مرده است و اعتراف کرد.

او گفت: «اکنون، در عوض، آتنا سوزانده خواهد شد و او با یک کوزه به خانه می‌آید، زیرا من حتی حاضر نیستم، آماده باشم که بچه‌ام را رها کنم.

اما هورنر گفت که نمی‌خواهد او به پدرش بگوید که چه اتفاقی افتاده است، بنابراین او ابتدا سعی کرد گردن دختر را بشکند و زمانی که موفق نشد، او را با دستانش در پشت ون خفه کرد. حکم حاکی از آن بود که هورنر بازرسان را به جایی که جسد آتنا را گذاشته بود برد.

بر اساس این حکم، بازرسان با کار با کارمندان شرکت پیمانکاری که بسته‌هایی را برای FedEx تحویل می‌دادند، تعیین کردند که کدام ون و راننده آن را تحویل داده‌اند. بر اساس این حکم، بازرسان همچنین دریافتند که وانتی که بسته را تحویل می‌دهد مجهز به ویدئو بوده است.

کلانتر وایز کانتی لین آکین گفته است که آنها از همان ابتدا می دانستند که زایمان در خانه دختر تقریباً همزمان با ناپدید شدن او انجام شده است. آکین گفته است که او حدود یک ساعت پس از ربوده شدن کشته شده است.

تانر لین هورنر، 31 ساله، به بازرسان گفت که آتنا استرند پس از اینکه هنگام عقب نشینی به او ضربه زد، آسیب جدی ندید، اما او وحشت کرد و او را در ون خود گذاشت. او گفت که با او صحبت می کند و طبق حکم به او نامش را گفته است.

گاندی در حالی که در کنار جعبه‌ای از باربی‌های «تو می‌توانی هر چیزی باشی» ایستاده بود، گفت: «از تماشای بزرگ شدن او غارت شدم.

گاندی گفت که آتنا قرار بود بعد از تعطیلات کریسمس نزد او در اوکلاهما برگردد.

مادر آتنا، میتلین گاندی، روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در خارج از دادگاه ویز کانتی در دکاتور، در حدود 10 مایلی (16 کیلومتری) شمال شرقی پارادایس صحبت کرد. او گفت که بسته ای که هورنر در آن روز رها کرد هدیه کریسمس برای “دختر کوچک شگفت انگیز” بود که او می خواست همه درباره آن بدانند.

او گفت آتنا عاشق گل‌ها بود و از اینکه «با پسرها در گل و لای بیفتد» نمی‌ترسید. گاندی گفت: «او دختر پدرش بود.

راننده فدرال اکسپرس متهم به ربودن و کشتن یک دختر 7 ساله هفته گذشته در تگزاس به مقامات گفت که بر اساس حکم بازداشتی که روز پنجشنبه به دست آمد، او را پس از برخورد تصادفی با ون خود هنگام تحویل گرفتن در خانه، خفه کرد.

او از جامعه تشکر کرد و گفت که آنها از همان لحظه ناپدید شدن آتنا “به عمل آمدند” و او در همه جا مردم را می بیند که به افتخار دخترش صورتی پوشیده اند. در مراسم بیداری سه شنبه شب در بهشت، بسیاری از عزاداران گرد هم آمدند تا آتنا را به یاد آورند.

گاندی گفت دخترش که عاشق مدرسه و دوستانش در کلاس اول بود، همچنین “عاشق رقص، آواز و همه حیوانات بود: سگ، گربه، اسب، مارمولک و چینچیلا.”