راننده فدرال اکسپرس به بازرسان گفت که دختر تگزاسی پس از اینکه با وسیله نقلیه به او برخورد کرد هنوز زنده است

بر اساس سوگندنامه، بازرسان متوجه شدند که فدکس بسته ای را در همان زمان ناپدید شدن او تحویل داده است. بازرسان با یک شرکت پیمانکاری که بسته‌هایی را برای FedEx تحویل می‌داد، کار کردند تا مشخص کنند کدام ون و راننده آن را تحویل داده‌اند.

آتنا استرند. (KXAS)

یک وثیقه برای هورنر 1.5 میلیون دلار تعیین شد. پنجشنبه شب بلافاصله مشخص نشد که هورنر وکیل دارد یا خیر.

کلانتر وایز کانتی لین آکین به خبرنگاران گفت که مقامات روز جمعه جسد او را در جنوب شرقی شهر بوید، شهری در حدود 11 مایلی دورتر پیدا کردند.

فدرال اکسپرس در بیانیه ای گفته است که افکارش با خانواده است و این شرکت به طور کامل با مجریان قانون همکاری می کند.

فدرال اکسپرس گفت: “کلمات نمی توانند شوک و اندوه ما را از گزارش های مربوط به این رویداد غم انگیز توصیف کنند.”

تانر لین هورنر، 31 ساله، که متهم به قتل عمدی و آدم ربایی شدید است، به مقامات گفت که آتنا استرند را پس از اینکه آتنا استرند را با آن زد، در کامیون کار خود قرار داده است.

محققان توانستند هورنر را به عنوان راننده شناسایی کنند.

در سوگندنامه آمده است که نامادری آتنا با 911 تماس گرفته و گزارش می دهد که دختر در 30 نوامبر حدود ساعت 6:41 بعد از ظهر از خانه آنها در پارادایس در شهرستان ویز گم شده است.

هورنر، پس از اینکه ادعا می‌شود اعتراف کرده است که دختر را کشته است، همچنین به بازرسان گفته است که او را کجا پیدا کنند. در سوگندنامه آمده است که پرسنل انتظامی کودک مرده را در آب پیدا کردند.

اما او پس از “هراس” او را کشت و به این دلیل که “او قصد داشت به پدرش بگوید که توسط کامیون فدرال اکسپرس مورد اصابت قرار گرفته است.”

گفته می شود هورنر به بازرسان گفته است که کودک وقتی به طور تصادفی کامیون را به سمت او کوبیده، آسیب جدی ندیده است. هورنر همچنین به بازرسان گفت که او حتی در ون خود با دختر صحبت کرده و او نام خود را به او گفته است.

چندین رسانه روز پنجشنبه گزارش دادند که مادر آتنا، میتلین گاندی، می گوید که هورنر در حال تحویل دادن هدیه کریسمس آتنا به نام «شما می توانید هر چیزی باشید» عروسک های باربی، اندکی قبل از کشته شدن او بود. باشد،” گاندی در حالی که گاهی اوقات می شکست و گریه می کرد، گفت. “قرار بود بعد از تعطیلات کریسمس آتنا را به خانه اوکلاهاما برگردانم. اکنون در عوض، آتنا سوزانده خواهد شد و او در یک کوزه به خانه خواهد آمد زیرا من آماده نیستم که بچه ام را رها کنم.”

آتنا استرند.  (KXAS)
هورنر روز جمعه، دو روز پس از ناپدید شدن دختر، دستگیر شد، که باعث جست و جوی بزرگی با حدود 200 داوطلب از جامعه شد.

در این سوگند نامه آمده است که این کودک کمتر از یک ساعت پس از آخرین باری که نامادری اش او را در اتاق خواب موقت خود دیده بود، ناپدید شده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

به گفته مقامات، یک راننده فدرال اکسپرس پس از اینکه با ون کار خود به یک دختر 7 ساله در تگزاس ضربه زد و او را داخل کامیون انداخت، وحشت کرد و او را کشت.

آکین جمعه شب در یک کنفرانس خبری گفت: «ما یک اعتراف داریم.

در سوگندنامه آمده است که بازرسان همچنین دریافتند که کامیون فدرال اکسپرس مجهز به دوربین هایی است که کلیپ های یک دقیقه ای را ضبط می کند. در سوگندنامه آمده است که یکی از کارمندان اف‌بی‌آی، شواهد ویدئویی را تجزیه و تحلیل کرد و “دریافت که راننده دختر جوانی را که کاملاً شبیه آتنا بود، سوار ون خود کرده بود. راننده در فیلم در حال صحبت با او در ون مشاهده شد.” .