راننده تسلا شرکت تسلا را مقصر تصادف مرگبار می‌داند که در ویدئویی در چین ضبط شده است

وی افزود: «از آنجایی که من یک راننده کامیون بودم، می‌دانستم که اگر ترمزهایم در سراشیبی از کار بیفتد، چه کار کنم، بنابراین پس از اینکه کنترل ماشین را از دست دادم، بلافاصله شروع به جستجو برای یافتن مانعی برای تصادف کردم.» من به امتحان کردن ترمزها ادامه دادم تا ببینم آیا آنها شروع به کار می کنند و ماشین را متوقف می کنند. داشتم به این فکر می‌کردم که کجا تصادف کنم، اما واکنش‌هایم نمی‌توانست با سرعت بالا برود.»

سازنده خودرو به طور فعال “هر گونه کمک لازم” را به پلیس محلی ارائه خواهد کرد، که بنا بر گزارش ها ممکن است یک بازپرس شخص ثالث را درگیر کند.

تصویر ویژه از طریق CnEVPost



منبع

کارشناسان ایمنی بر این باورند که راننده ممکن است پدال ترمز را با پدال گاز اشتباه گرفته باشد.

تسلا در بیانیه ای نوشت: «دریچه گاز الکترونیکی خودرو برای دوره های طولانی به شدت تحت فشار قرار داشت و برای مدتی روی 100 درصد نگه داشت. “در کل فرآیند هیچ ترمزگیری وجود نداشت. همچنین لطفا به شایعات گوش ندهید و اطلاعات تایید نشده را منتشر نکنید.»

این دویدن با سرعت بالا که در دوربین‌های نظارتی ثبت شده است، نشان می‌دهد که وسیله نقلیه قبل از سرعت گرفتن ناگهانی به کنار جاده می‌کشد و در جاده‌ای در چائوژو، استان گوانگدونگ می‌پیچد و در 5 نوامبر به سختی عابران پیاده را از دست می‌داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زنان AAPI بالاترین نرخ بیکاری طولانی مدت را در طول COVID-19 ثبت می کنند

بر اساس گزارش ها، در این حادثه یک موتورسوار و یک دانش آموز دبیرستانی کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند. گزارش شده که راننده جان سالم به در برده است.

در پی از دست دادن کنترل خودروی برقی توسط راننده تسلا مدل Y در جنوب چین، دو نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارخانه کوکی‌های گلدن گیت 50000 کوکی به جبهه‌های مبارزه با کووید-19 اهدا کرد.

خانواده این مرد 55 ساله سقوط را مقصر دانست در مورد نقص فناوری AutoPilot تسلا. گفته می شود که او قادر به کاهش سرعت یا توقف دستی وسیله نقلیه نبوده است. بنا به گفته پسر ژان، تسلا در نوامبر 2021 از یکی از دوستانش خریداری شد.

ژان به داه دیلی گفته است: «احساس کردم ماشین خراب است، بنابراین دکمه پارک را فشار دادم، اما شروع به شتاب گرفتن کرد. ناگهان، من در حال مسابقه دادن جلوتر بودم و بارها و بارها ترمزها را امتحان کردم. دیگران در جاده بودند. یک موتورسیکلت جلوتر از من بود، بنابراین فرمان را منحرف کردم.»

راننده 55 ساله که راننده سابق کامیون به نام ژان، به حداکثر سرعت می رسد 123 مایل در ساعت همانطور که ماشین یک دوچرخه سوار را از دوچرخه خود می کوبد و قبل از تصادف با یک ساختمان به وسیله نقلیه تحویلی می راند.

این حادثه در دست بررسی است. پلیس راهنمایی و رانندگی پس از انجام آزمایش سم شناسی روی ژان، رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل را رد کرده است. با این حال، مقامات هنوز در انتظار ارزیابی مستقل هستند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پرستاران چینی نشان دادند که استفاده از ماسک صورت به مدت 10 ساعت چگونه است

ژان به رسانه های محلی گفت که سعی کرده جلوی فروشگاه خانواده اش سرعتش را کم کند. با این حال، ظاهراً خودرو حتی پس از اینکه او روی پدال ترمز گذاشت به شتاب خود ادامه داد.

با این حال، شرکت خودروسازی متعلق به ایلان ماسک این ادعا را رد کرده است. تسلا داده ها را ارائه کرد نشان می دهد که پدال ترمز در حین دویدن با سرعت بالا زده نشده است و اضافه می کند که چراغ های ترمز خودرو در ویدیو خاموش مانده اند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشمندان کره ای پنل های خورشیدی شفاف را برای استفاده در تلفن ها سرمایه گذاری می کنند