رافائل وارناک کیست؟ در مورد دموکرات جورجیا که به دنبال دفاع از کرسی سنا در دور دوم انتخابات است چه باید بدانید؟

بیشتر: دور دوم انتخابات جورجیا می تواند کنترل دموکرات ها بر سنا را تقویت کند

دموکرات بر لزوم مبارزه برای اقدامات اصلاحی عدالت کیفری و در عین حال تامین مالی پلیس تاکید کرده است. او اهمیت تمرکز بر روابط بین ادارات پلیس و جوامع را برجسته کرده است.

نه وارناک و نه واکر بیش از نیمی از آرای لازم برای برنده شدن در رقابت 8 نوامبر را کسب نکردند و این باعث دور دوم شد. بعد از روز انتخابات، وارناک کمتر از یک امتیاز نسبت به واکر پیشی داشت.

دموکرات ها حفظ خواهند کرد کنترل سنا در سال آینده، اما پیروزی وارناک به آنها یک کرسی اضافی می دهد و اکثریت را به 51-49 افزایش می دهد. یک کرسی اضافی برای دموکرات‌ها می‌تواند به معنای کرسی‌های اضافی کمیته باشد و نگرانی کمتری برای بایدن از این که میانه‌روهای دموکرات کیرستن سینما از آریزونا و جو منچین از ویرجینیای غربی می‌توانند مانع از اولویت‌های مترقی او شوند.

او همچنین برای بخشودگی وام دانشجویی مبارزه کرده است.

Warnock وظایف کمیته های متعددی از جمله کشاورزی، تغذیه و جنگلداری را بر عهده دارد. امور بانکی، مسکن و شهرسازی؛ بازرگانی، علم و حمل و نقل؛ کمیته ویژه پیری و کمیته مشترک اقتصادی.

مواضع او در مورد مسائل کلیدی چیست؟

در اینجا چیزی است که باید در مورد سناتور رافائل وارناک بدانید:

سناتور رافائل وارناک کیست؟

سناتور رافائل وارناک، مرکز D-Ga.، پس از معرفی نماد حقوق مدنی اندرو یانگ، سمت چپ، و شهردار آتلانتا، آندره دیکنز در روز یکشنبه، 27 نوامبر 2022، در آتلانتا، برای سخنرانی در یک تجمع آماده می شود.

غذای آماده: در مناظره انحصاری مجلس سنا، واکر و وارناک در مورد همه چیز، از سیاست گرفته تا مسائل شخصی، با هم بحث می کنند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: رافائل وارناک کیست؟ آنچه در مورد سناتور جورجیا در دور دوم انتخابات باید بدانید



منبع

طبق گزارش OpenSecrets، مسابقه سنا در جورجیا گران ترین مسابقه فصل میان ترم است.

تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

وارناک معتقد است که دسترسی به آموزش نباید به کد پستی بستگی داشته باشد و از کاهش هزینه آموزش عالی حمایت کرده است و در طول یک مناظره گفت: “اگر وام های دانشجویی کم بهره و کمک های بلاعوض پل نبود، امشب اینجا نمی ایستم. “

طبق وب‌سایت کمپین انتخاباتی‌اش، وارناک خود را «کشیش طرفدار انتخاب» نامیده است و از دادگاه عالی به دلیل لغو تصمیم رو علیه وید در سال 1973 که سقط جنین را قانونی می‌کرد، انتقاد کرده است.

وارناک گفت: “من رئیس جمهور را تحت فشار قرار دادم تا بدهی دانشجویان را کاهش دهد.”

Warnock چقدر جذب کرده است؟

سناتور رافائل وارناک، مرکز D-Ga.، پس از معرفی نماد حقوق مدنی اندرو یانگ، سمت چپ، و شهردار آتلانتا، آندره دیکنز در روز یکشنبه، 27 نوامبر 2022، در آتلانتا، برای سخنرانی در یک تجمع آماده می شود.

دور دوم انتخابات جورجیا که برای سه شنبه تعیین شده است، آخرین رویارویی میان سناتور رافائل وارناک، سناتور فعلی دموکرات و هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه او خواهد بود.

او گفت: “مراقبت از سلامت حق بشر است.”

Warnock مدافع گسترش Medicaid و محدود کردن هزینه انسولین و نسخه‌ها است.

این دومین دور دوم انتخاباتی است که گرجستان در چهار سال گذشته برگزار می کند.

این سناتور متولد ساوانا، گا.، بیش از 16 سال به عنوان کشیش در کلیسای باپتیست ابنزر در آتلانتا، کلیسای سابق کشیش دکتر مارتین لوتر کینگ، جونیور خدمت کرده است.

بیشتر: Super PAC ها 16 میلیون دلار بیشتر از هرشل واکر برای رافائل وارناک در دور دوم انتخابات جورجیا خرج کردند.

این پول عمدتاً برای تبلیغات تلویزیونی و ارتباطات آنلاین استفاده می شود.

رافائل وارنوک، 53 ساله، برای اولین بار در سال 2020 پس از پیروزی در دور دوم انتخابات برای پر کردن یک صندلی خالی، به عضویت کنگره انتخاب شد. او سناتور جمهوری خواه فعلی کلی لوفلر را برای این کرسی تنها با دو درصد شکست داد.

چه چیزی میخواهید بدانید:دور دوم مجلس سنای جورجیا بین وارناک و واکر نزدیک است.

USA TODAY متوجه شد که Super PAC ها نزدیک به 16 میلیون دلار بیشتر از واکر برای Warnock خرج کرده اند. در طول دور دوم، PAC های فوق العاده حدود 40 میلیون دلار برای حمایت از وارناک هزینه کردند، در حالی که تقریباً 24 میلیون دلار برای حمایت از رقیب جمهوری خواه او هزینه شد.

او در خلال مناظره انحصاری علیه واکر گفت: «زنان جورجیا سزاوار سناتوری هستند که در کنار آنها بایستد. من به زنان بیشتر از سیاستمداران اعتماد دارم.»

در پیش از روز انتخابات، کمپین وارناک بیش از 26 میلیون دلار از ژوئیه تا پایان سپتامبر به دست آورد.