راستی باورز، رئیس مجلس نمایندگان آریزونا می‌گوید که اجازه دادن به مجلس ایالتی برای لغو انتخابات ریاست‌جمهوری، “فاشیستی” و “غذا” است.

و پس از اینکه قانونگذاران در مجلس لایحه‌ای را پیشنهاد کردند که به قوه مقننه این امکان را می‌دهد تا نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری را باطل کند، باورز عملاً این لایحه را با ارسال آن به 12 کمیته مختلف از بین برد.

باورز به گاردین گفت: «من هرگز فکر تسلیم شدن را نداشتم. “به هیچ وجه. من قلدرها را دوست ندارم. این یک چیز ثابت در زندگی من است: من. انجام دهم. دوست ندارم. قلدرها.”

رئیس مجلس نمایندگان آریزونا در برابر تلاش‌ها برای براندازی انتخابات 2020 ایستادگی کرد.

رستی باورز، رئیس مجلس آریزونا برای شهادت در مقابل کمیته 6 ژانویه در واشنگتن دی سی در 21 ژوئن 2022 وارد می شود.AP Photo/ پاتریک سمانسکی

  • و باورز، که در ژانویه از سمت منتخب خارج خواهد شد، نسبت به آینده حزب خود در آریزونا – و دموکراسی آمریکایی به طور گسترده‌تر – ابراز نگرانی و هشدار داد.

    فارنزورث تنها نامزد مورد حمایت ترامپ نیست که در یک رقابت رقابتی شرکت می کند. بلیک مسترز نامزد جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا، کری لیک نامزد فرمانداری، آبراهام حماده نامزد دادستان کل، و مارک فینچم نامزد وزیر امور خارجه که برای تصدی مقام ارشد انتخاباتی آریزونا نامزد می شوند، همگی مورد تایید ترامپ هستند و به درجات مختلف از ادعاهای نادرست او حمایت کرده اند. که انتخابات 2020 آلوده به تقلب گسترده بود.

    باورز در مصاحبه ای که روز دوشنبه منتشر شد به گاردین گفت: «من سعی می کردم یک پیام قطعی ارسال کنم: این هاگواش است. سلب حق اساسی رای، این ایده که قانونگذار می تواند انتخابات شما را باطل کند، این محافظه کارانه نیست. این فاشیست است. و من فاشیست نیستم.”

    باورز به گاردین گفت: “اینکه مجلس می تواند انتخابات شما را باطل کند، این محافظه کارانه نیست. این فاشیستی است.”

  • راستی باورز، رئیس مجلس نمایندگان آریزونا، می‌گوید که قانونگذاران ایالتی به خود این اختیار را می‌دهند که نتایج انتخاباتی را که دوست ندارند، «محافظه‌کارانه» نکنند، بلکه «فاشیستی» و «هوگوش» هستند.

    پس از نزدیک به دو دهه خدمت در مجلس ایالتی، باورز در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای سنای ایالتی در اوایل ماه اوت در برابر رقیب راست افراطی دیوید فارنزورث که مورد تایید ترامپ بود، شرکت کرد – اما شکست خورد.

    باورز، محافظه‌کار سرسخت و قانون‌گذار قدیمی، محکم در برابر تلاش‌های گستاخانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور و رودی جولیانی، وکیلش، اما در نهایت شکست خورد، برای براندازی انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 مقاومت کرد و در مقابل کمیته منتخب مجلس نمایندگان که کمیته 6 ژانویه را بررسی می‌کرد، شهادت داد.

    باورز در شهادت خود در کمیته 6 ژانویه و مصاحبه خود با گاردین، کمپین فشاری را که با آن روبرو بود را بازگو کرد که به اعتراضات در این خانه تبدیل شد.

    Rusty Bowers مجالس ایالتی را که انتخابات را باطل می کنند “فاشیستی” و “hogwash” می خواند.

  • باورز به گاردین گفت: «قانون اساسی با یک نخ آویزان شده است. “نکته خنده دار این است که من همیشه فکر می کردم که این افراد دیگر هستند. و این طرف من است. این فقط قلبم را می شکند: اینکه ما مردمی باشیم که قانون اساسی را تسلیم می کنیم تا در انتخابات پیروز شویم. ذهن.”

    رستی باورز، رئیس مجلس آریزونا برای شهادت در مقابل کمیته 6 ژانویه در واشنگتن دی سی در 21 ژوئن 2022 وارد می شود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    پس از تلاش‌های ناموفق برای براندازی پیروزی جو بایدن رئیس‌جمهور در آریزونا، جمهوری‌خواهان در سنای ایالت یک بازنگری حزبی پس از انتخابات را برای بی‌اعتبار کردن رقابت‌های سال ۲۰۲۰ در شهرستان ماریکوپا سفارش دادند.