رازهای خانوادگی جو مانگانیلو در برنامه PBS حل شد

این بسیار تعجب آور بود که هنری لوئیس گیتس جونیور مجری برنامه مجبور شد با مانگانیلو تماس بگیرد و این خبر را در اولین بار در حین ضبط فیلم متوجه نشود.

مانگانیلو که سفیدپوست است، گفت: «پدربزرگ من یک مرد سیاهپوست از نژاد مختلط بود. “این جذاب بود.”

در نتیجه، گیتس به او گفت: “شما از نظر ژنتیکی صفر درصد با کسی به نام Manganiello در جهان مرتبط هستید.”

او گفت: «ما چیزی جز این نداشتیم که ما آلمانی بودن را به هم وصل کنیم.

Manganiello سال گذشته در اروپا فیلمبرداری می کرد و مردم محلی او را آلمانی اشتباه می گرفتند.

به مانگانیلو گفته شد که مادربزرگش زندانی است و با یک افسر آلمانی مستقر در اردوگاه ملاقات کرد. او گفت که او توسط افسر باردار شد که بعداً بدون او به آلمان بازگشت. عمه این بازیگر عکسی از این مرد داشت که بعدا گم شد.

این بازیگر گفت: “اگر 10 سال حدس می زدیم، هیچ یک از ما این را حدس نمی زدیم.” “اگر Manganiello نام خانوادگی من نیست، چیست؟”

Manganiello متوجه شد که خویشاوند دور او به ارتش قاره پیوست و در کنار سایر سیاه پوستان برای مستعمرات علیه بریتانیا در واحدهایی که جدا نشده بودند جنگید.

فصل جدید “Finding Your Roots” از 3 ژانویه آغاز می شود. از جمله برندگان اسکار ویولا دیویس و جولیا رابرتز، و همچنین کارول برنت، آنجلا دیویس، فعال سیاسی و دنی ترجو، بازیگر هستند.



منبع

لس آنجلس (AP) – جو مانگانیلو از اسرار چند ساله خانواده خود که توسط محققان در PBS “Finding Your Roots” از طریق DNA حل شد، شگفت زده شد، از جمله افشاگری در مورد پدربزرگ پدری این بازیگر.

مادربزرگ مادری مانگانیلو یکی از بازماندگان نسل کشی ارامنه در طول جنگ جهانی اول بود که در آن شوهر و هفت فرزندش کشته شدند. او مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما مرده بازی کرد و با فرزند هشتم فرار کرد، که بعداً هنگام عبور از رود فرات غرق شد.

راز دیگری از طرف مادرش نیز حل شد.

گیتس گفت که کشف اصل و نسب تقریباً یک سال طول کشید زیرا دولت ترکیه به محققان اجازه دسترسی به سوابق حیاتی و اسناد جمعیتی مربوط به امپراتوری عثمانی را نمی دهد.

“من و خانواده ام یک استخر شرط بندی داشتیم که چه چیزی است، مثلاً چه چیز بدی است که نمی توانید آن را در قسمت اعلام کنید؟” مانگانیلو روز پنجشنبه در جلسه منتقدان تلویزیونی گفت.

گیتس به Manganiello اطلاع داد که مردی که خانواده معتقد بودند پدربزرگ پدری این بازیگر است واقعاً چنین نیست.

گیتس به همین جا بسنده نکرد. تحقیقات سریال به پنجمین پدربزرگ این بازیگر برمی گردد که برده ای بود که قبل از لغو برده داری در ماساچوست آزاد شد، جایی که پدر Manganiello در خارج از بوستون به دنیا آمد. خانواده پدرش اهل ایتالیا بودند.

او گفت: «فکر این که من شبیه افراد دیگر خانواده ام نیستم به این دلیل است که شبیه آلمانی ها هستم، خوب، حالا این منطقی است. “آن چیزی که ما کشف کردیم واقعاً وحشی است.”

او گفت: «آن لحظه واقعاً عمیقی برای من بود.

این بازیگر 45 ساله که با «خون واقعی» و «مایک جادویی» شناخته می‌شود در حومه پیتسبورگ در مونت لبنان، پنسیلوانیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او با سوفیا ورگارا بازیگر کلمبیایی تبار ازدواج کرده است.

محققان این سریال دریافتند که مادر و خاله این بازیگر، فرزندان این نوزاد نیمه آلمانی هستند.