راجرز از پکرز در باخت مقابل ایگلز از دنده هایش آسیب دید

او گفت: “درد سخت بود.” “من واقعا نمی توانستم نفس بکشم یا بالاتنه ام را بچرخانم.”

پکرز (4-8) چیز زیادی برای بازی کردن ندارند و می توانند راجرز را تعطیل کنند تا نگاهی دقیق تر به جوردن لاو پشتیبان، انتخاب دور اول 2020 خود داشته باشند.

____

راجرز 11 از 16 پاس برای 140 یارد، دو تاچ داون و دو قطع توپ در یک باخت 40-33 در فیلادلفیا یکشنبه شب بود.

مت لافلور، مربی گرین بی، گفت هنوز خیلی زود است که مشخص شود آیا راجرز به اندازه کافی سالم است تا یکشنبه برابر شیکاگو بازی کند.

فیلادلفیا (AP) – آرون راجرز به خم شدن، پیچیدن، ستاره گرین بی و MVP سلطنتی NFL آشکارا از درد ادامه داد.

عشق با کریستین واتسون در 63 یاردی، گیر و دار، تاچ داون که برتری فیلی را به 37-30 در چهارمین کاهش داد. او 6 از 9 پاس برای 113 یارد بود.

پکرز در سال 2016 زمانی که راجرز پیش بینی کرد که تیم “میز را اداره می کند” 4-6 بود. مطمئناً، با پیروزی در فیلادلفیا، یک سری برد 8 بازی آغاز شد که Packers را به بازی قهرمانی NFC فرستاد، جایی که آنها به آتلانتا شکست خوردند.

راجرز گفت که او هنوز تا پایان فصل منتظر است تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

راجرز گفت: “ما پنج بازی طولانی داریم، باید هر پنج بازی را ببریم.” و احتمالاً به کمک نیاز داریم.»

اما او انتظار داشت بازی کند.

لافلور گفت که می‌خواست در سومین بازی پاس را اعلام کند که مشخص شد راجرز واقعاً نمی‌تواند پرتاب کند.

راجرز هیچ بازی‌ای را از دست نداده است، اما مصدومیت زمان تمرین او را محدود کرده است و او به سطحی که در دو فصل گذشته در حالی که افتخارات MVP را کسب کرده بود، نزدیک نشده است. آن باخت به جاینتز باعث شد تا دمی 1-7 آغاز شود که امیدهای سه بار مدافع قهرمانی NFC شمال در پلی آف را به خطر انداخت.

راجرز که این هفته 39 ساله می شود، گفت که نگران سوراخ شدن ریه نیز بوده است. این ترس خوب بود اما راجرز گفت که او در روز دوشنبه به آزمایش‌های بیشتری نیاز دارد تا از شدت جراحات دنده‌ها مطلع شود.

نه در این هفته در فیلی، نه در برابر جالن هارتز و 157 یاردی شتابان – رکورد ایگلز برای یک کوارتربک.

راجرز به دلیل مصدومیت در باخت به ایگلز مجبور به ترک زمین شد.

راجرز در چند هفته گذشته با شکستگی انگشت شست راست بازی کرده بود و در طول مسابقه سوم که منجر به گل میدانی پکرز شد، با درد ظاهر شد. راجرز تنها چند پرتاب کوتاه انجام داد و بعد از اینکه توپ را آزاد کرد، گریم کرد.

او گفت: «بنابراین ما به دویدن پشت سر هم دویدن ادامه دادیم.

او آماده به اهتزاز درآوردن پرچم سفید در فصل نیست.

حال، سوال این است که آیا راجرز زمان زیادی را از دست خواهد داد؟

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

راجرز گفت که انگشت شست او “این هفته احساس خوبی داشت” و او هنوز درباره جراحی احتمالی صحبت نکرده است.

راجرز در 9 اکتبر در جریان تلاش ناکام از تگرگ مری در آخرین بازی باخت 27-22 پکرز مقابل نیویورک جاینتز در لندن، انگشت شست خود را آسیب دید. اگرچه Packers از آن زمان راجرز را با آسیب شست در لیست قرار داده اند، اما MVP 4 بار تا این هفته علناً اعلام نکرده بود که شکسته است.

راجرز در اواخر کوارتر سوم دچار آسیب دیدگی دنده شد تا با شکستگی انگشت شست راست که هفته‌ها پیش متحمل شده بود. او مجبور شد زودتر از موعد باخت دیگر پکرز را ترک کند که همه آنها را از رقابت های پلی آف حذف کرد.

لافلور گفت: “ما باید قبل از اینکه وارد این موضوع شویم، گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.” تا زمانی که او بتواند برود، انتظار دارم او آنجا باشد.»

راجرز گفت: “تا زمانی که از نظر ریاضی زنده هستیم، دوست دارم آنجا باشم.”