رئیس سابق KC WR Tyreek Hill اعتراف می کند که طعمه او را گرفتیم. به او اجازه ندهید این کار را دو بار انجام دهد

اما درست مانند پادکست، به یک سوال بی پاسخ تبدیل شده است.

و برای روشن شدن کار او این است یکی به تو شلیک کن.

اما یک تیزر جهنمی!

هنگامی که در روز یکشنبه در مورد پول و مکان (ثانویه) آن در جابجایی هیل پاسخ داد، یک سازمان دهنده رویداد فریاد زد که این آخرین سوال خواهد بود. من سعی کردم یکی دیگر از آن را لغزش کنم.

هیل قلاب را طعمه گرفت، سپس به دلیل گاز گرفتن ماهی به آن خندید. چه واکنش دیگری می توانست انتظار داشته باشد؟

این معادل ادعایی است که از او خارج از متن نقل قول شده است – و حتی به نظر می رسد که او چنین بوده است – اما او کسی بود که یادداشت ها را رونویسی کرد.

چهار روز پیش، هیل یک کلیپ 59 ثانیه ای از یک پادکست آینده منتشر کرد که در 10 ژوئن برای اولین بار منتشر می شود. در پایان این کلیپ، که بر تجارت او از کانزاس سیتی تا میامی تمرکز دارد، جولیوس کالینز، مجری همکارش، می‌پرسد: «آیا فکر می‌کنید این موقعیتی بود که آمار او را سرکوب کرد – برای پایین آوردن ارزش او در زمانی که این یک بود. تجارت بالقوه یا امضا؟

من مایلم اعتراف کنم که در تصمیمی به این بزرگی بیش از پول مهم است، اما تنها چند روز پس از معامله در ماه مارس، درو روزنهاوس، نماینده هیل، در یک ایستگاه رادیویی میامی ظاهر شد و این را اعلام کرد:

اما روایت دیگری نیز وجود دارد که هیل سعی دارد در تمام این موارد به آن بپردازد.

و خوب است. نمی توان ورزشکار را به خاطر گرفتن پول سرزنش کرد، به خصوص ورزشکار NFL که آخرین فرصت را برای پول نقد دارد. هیل اکنون پردرآمدترین گیرنده بازی است، عنوانی که او به دست آورده است. او به روسای کاهش بدهی نداشت. او باید ارزش آن را کشف می کرد.

یا دیگر دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی.

او شروع کرد و سپس فکر کرد: «فقط باید منتظر بمانید تا پادکست منتشر شود. اما من این را خواهم گفت: آنها آمار من را سرکوب نکردند. من چیزی جز احترام از بالا تا پایین نداشتم. اندی رید، پاتریک ماهومس، (تراویس) کلسه، همه پسر هستند. من هم تیمی هایم را دوست دارم هر چه باشد. من روی آن می ایستم.

“همانطور که گفتم، تنها کاری که همکارم انجام داد این بود که فقط از من سوالی پرسید. احساس می‌کنم پادکست‌ها برای همین کار هستند – شما باید به جلو و عقب بروید، باید این سوالات را در آنجا داشته باشید. که کمی تعلیق دارند.

روزنهاوس به نقل از شبکه NFL گفت: “در پایان فصل، من با چیفز درباره تمدید قرارداد جدید صحبت کردم و واقعاً به سمتی می رفت که به آرامی اما مطمئناً تایریک را به یک قرارداد جدید تبدیل کنم.” . . “و سپس معامله داوانته آدامز (به لاس وگاس) به پایان رسید و آدامز یک معامله بی سابقه را به دست آورد. و من بلافاصله به آن قرارداد نگاه کردم و با رئیس جمهور صحبت کردم و گفتگوی بسیار مثبتی با آنها داشتم که این معامله باید برای آن باشد. تایریک و اگر اینطور نبود، کار درست این بود که همه از آن بهره ببرند که این امر باعث می‌شود که تیم معامله‌ای بی‌سابقه داشته باشد و تایریک به تیمی برود که مایل است او را پردرآمدتر کند. گیرنده.”

پول

او در نهایت این ایده مضحک که روسای می توانستند او را حذف کنند رد کرد. او سزاوار اعتبار جنبه اکشن این موضوع است، حتی اگر او تنها پس از یک سوال مستقیم چهار روز بعد وارد شد. مطمئناً می‌توانست در 96 ساعت گذشته در هر زمانی یک توییت شفاف‌کننده برای فالوورهای جدید او داشته باشد.

به تفسیر ما واگذار شده است.





Source link

بعدازظهر یکشنبه‌ای گرم و آرام است، و هیل به کانزاس سیتی بازگشته است تا برای یک اردوی فوتبال جوانان که قبل از اینکه چیفز او را در ماه مارس به میامی مبادله کنند، برنامه ریزی کرده بود. در یک مصاحبه هفت دقیقه ای مشخص می شود که او هنوز نوعی وابستگی به این مکان و حتی بیشتر از آن برای او به این مکان احساس می کند. حدود 700 کودک برای هرکدام 350 دلار برای اردو پرداختند.

در در واقع عامل

البته پول یک عامل است.

یا بسته لباس زیر شما.

برخی ممکن است به تیزر پادکست علاقه داشته باشند. آنها نباید در دام بیفتند. یک بار منو گول زدی، خجالت بکش؛ دوبار مرا گول بزن، شرمنده.

پادکست بعدی او «باید گفته می‌شد» نام دارد، اما مهم‌ترین نکته در تیزر او چیزی است که گفته نشده است.

نمی‌دانم که علاقه زیادی به پادکست Tyreek Hill داشتم یا نه – قدرت بیشتری برای او برای ایجاد یک پادکست – اما مطمئن هستم که اکنون گوش خواهم کرد. احتمالاً باید از او برای نوشتن سرفصل ها کمک بخواهم. او یا اطرافیانش استعدادی دست نخورده دارد. اما من پرت می شوم.

او یکشنبه گفت که این نیروی محرکه تجارت نبود که او را برای اولین بار در حرفه NFL خود از کانزاس سیتی اخراج کرد – معامله ای که به قرارداد جدید میامی خاتمه یافت و او را به پردرآمدترین دریافت کننده در NFL تبدیل کرد.

ثانویه به چه؟ من پرسیدم.

اما در لحظات پس از خاطراتش – “کانزاس سیتی همیشه قلب من را خواهد داشت” – او می خواهد کار خود را در این هفته تحسین کند.

مشکل این است که در عصر چرخه های خبری کوتاه، مطمئناً همه کسانی که عنوان اصلی را دیده اند، این عنوان را نخواهند دید. این اتهام وجود دارد، حتی اگر هیل در پادکست کاملی که این هفته منتشر می‌شود، پاسخ مثبت ندهد (و به نظر می‌رسد که پاسخ مثبت نخواهد داد). و تقصیر اوست لحظه محو شدن سوپرانوها همه چیز را برای تفسیر باز گذاشت و حق انتقاد از اینکه ممکن است اشتباه تفسیر شده باشد را مسدود کرد.

سرش را به سمت عقب خم کرد که انگار صدای او را شنید.

چهار روز بعد، در کمپ او، به هیل پیشنهاد دادم که به سؤالی که تریلر ما را در مورد آن متعجب می‌کند، پاسخ دهد.

البته پوچ است.

اقدامات آن از یک بازنگری اساسی بهره مند شده است.

اما وقتی این تصمیم را می گیرید، روایت نمی تواند جای دیگری تغییر کند. در نهایت این دلیلی بود که او دیگر در کانزاس سیتی نیست، که فضای کافی برای پرداخت کاری که دلفین ها به هیل خواهند داشت را نداشت. پول ثانویه نبود. ابتدایی بود. دلفین‌ها بیشتر از چیف‌ها در سوپر بول برنده نمی‌شوند.

تایریک هیل فقط می خواست کمی توجه شود.

او یکشنبه وقتی نظرش را در مورد واکنش جویا شدم گفت: «فقط احساس می‌کنم گروهی از مردم بیش از حد واکنش نشان دادند. “فقط بود، میزبان مشترک من فقط یک سوال می پرسید. مردم فقط باید منتظر بمانند تا کلیپ کامل منتشر شود. من احساس می‌کنم پادکست من در حال حاضر در مسیر درستی پیش می‌رود، و من دقیقا عکس‌العملی را که می‌خواستم دریافت می‌کنم. من شلوارهای مردم را در یک بسته بندی می گیرم، بنابراین احساس خوبی نسبت به آن دارم.

از آنجا که این نوع چیزها عواقبی دارد – برای شروع برخی از ساختمان Chiefs را ناامید کرد – و هیل می خواهد شما را به خاطر این عواقب سرزنش کند.

“من با این کار خواهم کرد. من از جوکو (دانشگاه جوانی) آمده ام. هیچی نداشتم مهارت‌های من، طرز فکر من این است که هر چه باشد بهترین باشم. بخش پول، فقط یک جایزه بود.» او گفت. «اینجا، همانجا، ارزشی به نامم اضافه کردم. اما صرف نظر از اینکه برای امرار معاش چه کار می کنم، به تلاش برای بهبود خودم ادامه خواهم داد. من سعی خواهم کرد به تیمم کمک کنم تا در یک سوپربول قهرمان شود. این طرز فکر من است، هدف من. پول برای من در درجه دوم اهمیت قرار داشت.

اولین کلمات او در واقع انگشتش را به سمت ما نشانه رفت.