رئیس جدید امور خارجه مجلس نمایندگان از تسلیح شدید اوکراین «100 درصد» حمایت کرد.

او همچنین گفت که کنگره تحت رهبری جمهوری خواهان “مهر لاستیکی” برای هزینه تجهیزات نظامی اوکراین نخواهد بود.

در اکثریت جمهوری خواهان، زمانی که ما پول را تصاحب می کنیم، زبانی را وارد می کنیم که اساساً سیستم های تسلیحاتی را که فکر می کنیم باید وارد شوند، پیش بینی می کند.”

اما مک کال گفت که HIMARS که ایالات متحده ارائه کرده است “نمی تواند” به توپخانه دوربرد روسیه برسد.

کارشناس سابق تحلیل رفتاری FBI در مورد پرونده قتل آیداهو بحث می کند

اما زمانی که کنگره 118 در ژانویه برگزار می شود، او قصد دارد تغییراتی ایجاد کند. او گفت که اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی آن می خواهد بودجه ایالات متحده در حال خرج شدن هستند.

مک کال گفت: «ما نظارت و شفافیت و پاسخگویی را خواهیم داشت.»

مک کال گفت: “این دولت نمی تواند آنچه را که برای پیروزی نیاز دارند به آنها بدهد.”

مک کال در پاسخ به این سوال که آیا او به دنبال تسلیح شدیدتر اوکراینی‌ها برای پایان سریع‌تر جنگ است، پاسخ داد: “100% زیرا هر چه این موضوع را طولانی‌تر کنید، خونریزی بیشتر می‌شود.”

دی‌ان‌ای از سوزن‌های درختان از چکمه‌ها در خانه مظنون کشف شد



منبع

مک کال افزود: «اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، بیایید آن را درست انجام دهیم و تا جایی که می‌توانیم آن را به پایان برسانیم.

مایکل مک کال، رئیس جدید امور خارجی مجلس نمایندگان، جمهوریخواه تگزاس، مشتاقانه از ادامه کمک به اوکراین در این کشور حمایت می کند. جنگ سخت در برابر روسیه

بازرس سابق FBI درباره حملات اخیر شبکه برق صحبت می کند

مک کال گفت: «اینجا دلارهای مالیات دهندگان آمریکایی در خطر است. و آنها سزاوار این هستند که بدانند پولشان به کجا می رود.»

یکی از موثرترین سیستم‌های تسلیحاتی که ایالات متحده ارائه کرده است، سامانه موشکی توپخانه با تحرک بالا، معروف به HIMARS است. این سیستم یک کلاهک 200 پوندی را تا 50 مایلی شلیک می کند و در 10 فوتی هدف مورد نظر خود اصابت می کند. ژنرال بازنشسته بن هاجز، فرمانده سابق ارتش آمریکا در اروپا، دیوید مارتین از سی بی اس نیوز گفت در ماه سپتامبر که عملاً مزیت عددی روسیه را از بین برده است.

مک کال گفت که در حال حاضر، اوکراین در برخورد با «پهپادهای دوربرد ایران در کریمه» مشکل دارد.

او روز جمعه در مصاحبه‌ای به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «من فکر می‌کنم با سرمایه‌گذاری‌هایی که داشته‌ایم، نسبت به نابودی ارتش روسیه بسیار ناچیز است. و این کاری است که ما انجام داده‌ایم بدون اینکه یک سرباز آمریکایی مورد حمله، کشته شدن یا در کشور باشد. برای من، این سرمایه‌گذاری بسیار خوبی است.»