رأی دهندگان حزب جمهوری خواه ماساچوست به عنوان فرماندار وفادار ترامپ هستند

دموکرات ها تصمیم ساده تری دارند. مائورا هیلی، دادستان کل – او اولین زن و اولین کاندیدای همجنس گرا برای فرمانداری خواهد شد که در صورت پیروزی برگزیده می شود – پس از کناره گیری تنها دموکرات دیگر در انتخابات، با هیچ رقیبی روبرو نیست.

رای دهندگان جمهوری خواه در این ایالت تازه ترین افرادی خواهند بود که تصمیم می گیرند که آیا حزب ترامپیسم را بیشتر می پذیرد یا آماده حرکت به سمت مرکز است. در انتخابات مقدماتی اخیر در دیگر ایالت‌های آبی مانند مریلند و کانکتیکات، رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه طرفداران وفادار به ترامپ را نامزد کرده‌اند که به شانس این حزب برای پیروزی در برابر یک دموکرات در انتخابات عمومی نوامبر آسیب می‌زند.

دیهل، مورد علاقه نمایندگان ایالتی حزب جمهوری خواه در ماساچوست، تا سال 2016 با ترامپ ارتباط دارد، زمانی که او به عنوان رئیس مشترک کمپین ریاست جمهوری ترامپ در این ایالت خدمت می کرد. ترامپ در دو مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود تقریباً 30 درصد ماساچوست را از دست داد. دیهل همچنین با پروتکل‌های کووید-19 مخالفت کرده و از حکم دادگاه عالی مبنی بر لغو Roe v. Wade استقبال کرده است.

دوتی، یک تاجر، گفت که از برخی از ابتکارات ترامپ حمایت می کند، اما می خواهد بر چالش های پیش روی ماساچوست تمرکز کند، زیرا به گفته او به طور فزاینده ای غیرقابل تحمل است.

ماساچوست سابقه انتخاب فرمانداران جمهوری خواه از نظر مالی محافظه کار و از نظر اجتماعی معتدل – از جمله فرمانداران سابق را دارد. ویلیام ولد و میت رامنی – برای بررسی اکثریت قاطع قانونگذار دموکرات. بیکر، یکی دیگر از جمهوری خواهان در این قالب، در این ایالت محبوبیت خود را حفظ کرده است.

این انتخابات همچنین دارای چندین انتخابات مقدماتی دموکرات در سراسر ایالت، از جمله برای دادستان کل و دبیر جامعه المنافع است.

دیهل ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر شکست او در انتخابات 2020 را پذیرفته است. دیهل سال گذشته گفت که فکر نمی‌کند این یک “انتخابات دزدیده شده” باشد، اما بعداً گفت که در انتخابات تقلب شده است، علیرغم اینکه ده‌ها دادگاه، مقامات محلی و دادستان کل خود ترامپ گفتند که این رای مشروع است. بر این باور است که جو بایدن رئیس جمهور به طور قانونی انتخاب شده است.

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید، https://twitter.com/ap_politics.





منبع

دو دموکرات برای اداره عالی اجرای قانون جوک می کنند: آندریا کمپبل، عضو سابق شورای شهر بوستون و شانون لیس ریوردان، وکیل مدافع حقوق کارگران. یک هفته قبل از انتخابات، نامزد سوم، دستیار سابق دادستان کل، کوئنتین پالفری، اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود را تعلیق می کند و از کمپبل حمایت می کند. او در صندوق رای باقی خواهد ماند.

برنده در ماه نوامبر با رایلا کمپبل جمهوری خواه روبرو خواهد شد. کمپبل هم سیاه است.

چالش هر دو این است که حمایت از ترامپ ممکن است در میان جناح محافظه‌کار حزب به خوبی بازی کند، اما می‌تواند در ایالتی که جمهوری‌خواهان ثبت‌شده کمتر از 10 درصد از رای‌دهندگان را تشکیل می‌دهند، در مقایسه با حدود 31 درصد برای دموکرات‌ها و حدود 57 درصد برای دموکرات‌ها، یک آلباتروس سیاسی باشد. استقلالی ها

دوتی گزارش داده است که نزدیک به 2.3 میلیون دلار برای کمپین خود جمع آوری کرده است که بیشتر آن از جیب خودش است، در مقایسه با دیهل که حدود 582000 دلار جمع آوری کرده است. هیلی بزرگترین حساب بانکی مبارزات انتخاباتی را دارد – حدود 3.4 میلیون دلار.

همچنین در رقابت‌های مقدماتی دموکرات‌ها برای حسابرس و برای رقابت‌های دموکرات و جمهوری‌خواه برای ستوان فرماندار رقابت‌های رقابتی وجود دارد.

یک قانون جدید ایالتی، برگه‌های رای پستی و رای‌گیری زودهنگام را در انتخابات ماساچوست «بدون بهانه» ایجاد می‌کند. بسیاری از گزینه‌های رأی‌گیری که در قانون جدید گنجانده شده است، در اوج شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمدند و محبوبیت خود را نشان دادند.

ویلیام گالوین، وزیر کنونی دموکرات کشورهای مشترک المنافع، برای هشتمین دوره ریاست جمهوری رقابت می کند. او با همکار دموکرات تانیشا سالیوان، رئیس شعبه بوستون NAACP، چالشی را مطرح می کند. سالیوان اولین سیاه پوستی است که در این پست در ایالت خدمت می کند.

دیهل زمانی که در سال 2018 سناتور دموکرات ایالات متحده الیزابت وارن را به چالش کشید، با مبارزه مشابهی روبرو شد. او در انتخابات مقدماتی سه جانبه جمهوری خواهان پیروز شد تا کمی بیش از یک سوم آرا را در انتخابات عمومی کسب کند.

برنده با جی مک ماهون جمهوری خواه، وکیل محاکمه ای که قبلاً با هیلی رقابت کرده و شکست خورده، روبرو خواهد شد.

هیچ یک از 9 نماینده دموکرات فعلی مجلس نمایندگان ایالات متحده با رقبای اصلی روبرو نیستند. دو انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان در حوزه 8 و 9 کنگره وجود دارد.

در صورت انتخاب شدن، کمپبل اولین زن سیاه پوستی خواهد بود که این مقام را در ماساچوست به دست می آورد.

___

بوستون (AP) – جمهوری خواهان ماساچوست در حالی که در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه رای می دهند، در حال بررسی این هستند که کدام نامزد بیشترین شانس را برای حفظ دفتر فرماندار در دستان جمهوری خواه دارد: یک قانونگذار سابق ایالتی مورد تایید دونالد ترامپ یا یک تازه وارد سیاسی که خود را به عنوان گزینه میانه روتر معرفی می کند. .

دوتی گفت که برای کاهش مالیات ها تلاش خواهد کرد و گفته است که اگرچه خود را “طرفدار زندگی” می داند، اما تصمیم دادگاه عالی ایالتی را که حق سقط جنین در ماساچوست را به رسمیت می شناسد، می پذیرد.

جف دیهل و کریس دوتی برای شانس جایگزینی چارلی بیکر، فرماندار فعلی جمهوری خواه، که ترجیح داده است برای سومین دوره ریاست جمهوری انتخاب نشود، رقابت می کنند.