دیو باتیستا خالکوبی مانی پاکیائو را پس از «اظهارات ضد همجنس‌بازی» پنهان کرد.

تصاویر باتیستا قبل از پوشش، یک شهاب شعله‌ور را روی ساعد چپ او نشان می‌دهد که با خالکوبی ساعد چپ خود پاکیائو مطابقت دارد.

اگرچه او دوست مورد نظر را نام نمی برد، اما از اسطوره بوکس فیلیپینی، مانی پاکیائو، که باتیستا در مبارزه با ریکی هاتون در سال 2009 به او پیوست، انتقاد کرد، زیرا در سال 2016 همجنس گرایان را «بدتر از حیوانات» خطاب کرد.

باوتیستا، که متحد شناخته شده جامعه LGBTQ است، در یک ویدئوی شکستن خالکوبی توضیح می دهد که با اظهارات شخصی که مورد احترامش قرار می گیرد مخالفت کرده است.

در مصاحبه ای با GQ، بازیگر دیو باتیستا می گوید که پس از اینکه یکی از دوستانش “یک همجنس گرای افراطی” فاش شد، روی یک خالکوبی پوشانده شده است.

در مصاحبه با TMZباتیستا وقتی از پاکیائو در مورد اظهاراتش پرسیده شد، او را “احمق متعصب” خطاب کرد.

“این یک مسئله شخصی با من است. مادرم یک لزبین است و من نمی‌توانستم او را دوست خطاب کنم، بنابراین این موضوع را پنهان کردم.»

“فکر نمی کنم خنده دار باشد. اگر کسی مادرم را حیوان خطاب می کرد، من پایم را در الاغ او فرو می کردم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: ترک تحصیل از کالج هندی سومین مرد ثروتمند جهان شد

[Source]

بقیه جزئیات خالکوبی این بازیگر آمریکایی فیلیپینی را در زیر مشاهده کنید:

“شما نمی توانید از آن برگردید. هیچ بازگشتی از آن وجود ندارد.”

در آن زمان، باتیستا گفت که هنوز به او به عنوان یک مبارز نگاه می کند، اما نمی تواند نظرات شخصی او را بپذیرد.

داستان های مرتبط:



منبع قبل از اینکه بخوانید:

این شهاب نماد شناخته شده بوکسور فیلیپینی است که قبل از اینکه توسط برند مد رها شود، این تصویر را بر روی کالاهای نایک خود نشان می داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: داکوتای جنوبی TikTok را در میان کارمندان دولتی، پیمانکاران به دلیل ارتباط با دولت چین ممنوع می کند

او می‌گوید: «من عضوی از تیم شخصی بودم که دوست می‌شمردم و واقعاً به او نگاه می‌کردم. و سپس او بعداً علناً با برخی اظهارات ضد همجنس‌گرایان ظاهر شد و معلوم شد که یک همجنس‌گرا هراس افراطی است.