دیوید تپر صاحب پلنگ در تحقیقات جنایی مورد بررسی قرار گرفت

کوین تولسون و وکیل دادگستری شهر یورک در بیانیه‌ای مشترک پنجشنبه شب که به نام Tepper و GT Real Estate که این شرکت ایجاد کرده است، گفتند: «تحقیق صرفاً یک تحقیق است و نباید هیچ گونه استنتاجی ایجاد کند که تخلف از طرف هیچ طرفی مرتکب شده است». برای نظارت بر پروژه ساخت و ساز

“این یک موضوع تجاری ساده است که به طور کامل در حال حل و فصل است. اختلافات اساسی بر اساس قراردادهایی که به طور مشترک توسط طرفین مورد مذاکره قرار گرفته و در دسترس عموم است، ایجاد می شود. وجوه پرداخت شده توسط شهرستان مطابق با شرایط آن قراردادها انجام شد.

شرکت تپر راک هیل را به دلیل ناکامی در انتشار اوراق قرضه مقصر دانست و گفت که شهر و سایر دولت ها نتوانستند با بودجه و سایر وعده ها عمل کنند.

تحقیقات جنایی تنها چند روز پس از آن اعلام شد که Panthers و York County اعلام کردند که این دعوا را حل و فصل کرده اند. تا صبح جمعه، سازش در دادگاه ثبت نشده بود و یا توسط قاضی تایید نشده بود.



منبع

اداره کلانتری شهر یورک گفت که ماموران ایالتی و دادستان های محلی در حال انجام تحقیقات هستند و این تحقیقات به این معنا نیست که جنایتی رخ داده است.

شهرستان یورک و راک هیل این ادعاها را رد کرده اند و آنچه شرکت تپر مسئول آن است در دادگاه ورشکستگی فدرال مورد اعتراض قرار گرفته است.

کانتی یورک مدت کوتاهی پس از ورشکستگی اعلام کرد که شرکت تپر 21 میلیون دلار از مالیات بر فروش را که قرار بود در جاده ها خرج شود، برداشت و آن را برای یک «پروژه ناموفق غرور» خرج کرد.

تپر، مدیر صندوق تامینی که یکی از ثروتمندترین مالکان NFL است، و پانترز برنامه‌های خود را برای یک مرکز تمرینی 800 میلیون دلاری، دفاتر تیمی، مجتمع پزشکی ورزشی، هتل‌ها و سرگرمی‌ها در نزدیکی راک هیل در سال 2019 اعلام کردند.

کلمبیا، اس سی (AP) – دیوید تپر، مالک Carolina Panthers و شرکت املاک و مستغلات او در مرکز تحقیقات جنایی قرار دارند تا ببینند آیا آنها از پول عمومی در تلاش ناموفق خود برای ساختن یک مرکز تمرین برای تیم NFL سوء استفاده کرده اند یا خیر.

هم رهبران محلی و هم رهبران کارولینای جنوبی سرمایه‌گذاری را تشویق کردند و مشوق‌هایی را ارائه کردند و از دور شدن بخشی از تیم NFL از کارولینای شمالی و شارلوت، جایی که تیم بازی‌های خود را در حدود 25 مایل (40 کیلومتر) دورتر انجام می‌دهد، لذت بردند.

اما پس از کمتر از دو سال، شرکت تپر به طور ناگهانی کار روی تاسیسات را قبل از اتمام روبنای فولادی آن متوقف کرد و اعلام ورشکستگی کرد. کار بر روی یک مبادله بین ایالتی که دولت وعده داده است ادامه دارد و شرکت تپر در تلاش است زمین را در منطقه شلوغ و رو به رشد بفروشد.

شرکت تپر هرگونه تخلف مجرمانه را انکار کرد و پیشنهاد کرد که زمان اعلام این خبر ممکن است به معنای برهم زدن توافقی باشد که تیم با کانتی یورک برای بازپرداخت بیش از 21 میلیون دلار به دست آوردند، مبلغی که تقریباً معادل پول مالیات فروش پروژه برای بهبود جاده‌های اطراف است. امکانات.

کانتی در دادخواستی گفت: «به جای پوشش دادن بودجه پروژه بالون، متهمان تپر از شهرستان یورک و مالیات دهندگان آن پول گرفتند.