دیون سندرز یک قرارداد 29.5 میلیون دلاری پیشنهاد کرد، اما مدیر ورزشی کلرادو اعتراف کرد که “هنوز پول ندارند”

اگرچه این اعداد سودآور هستند، اما ریک جورج، مدیر ورزشی دانشگاه کلرادو اعتراف کرد که آنها هنوز بودجه لازم برای اجرای قرارداد پیشنهادی سندرز را تامین نکرده اند.

این اعلامیه بحث های قابل توجهی را در سراسر رسانه های اجتماعی در مورد تعهد سندرز به JSU و فراخوانی از جانب خدا که او ادعا می کرد هنگام تصدی این شغل به آن پایبند بوده است، برانگیخت. و در حالی که بسیاری در مورد تصمیم او برای انجام “تماس” خود در جایی دیگر در طرف های مختلف قرار می گیرند، چیزی که نمی توان انکار کرد انگیزه مالی است که او در پست سرمربی جدید خود دریافت خواهد کرد.

حقوق او در سال 2024 به 5.7 میلیون دلار، در سال 2025 به 5.9 میلیون دلار، در سال 2026 به 6.1 میلیون دلار و در سال 2027 به 6.3 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

برای درک این موضوع، دیون سندرز به عنوان سرمربی JSU سالانه 300000 دلار درآمد داشت.

5.5 میلیون دلار در فصل اول او

  • در خبرهای دیگر در رابطه با این موضوع، دیون سندرز با تیم های گذشته و آینده خود دیدار کرد تا در مورد تغییرات و تاثیر گذار خود صحبت کند.



  • منبع

    جورج نحوه پرداخت پول به سندرز را فاش نکرد، اما بر اساس بیانیه ای که در مطبوعات منتشر شد، به نظر می رسد که این وجوه زودتر از دیرتر تامین خواهد شد.

    سندرز که در سال 1989 از دانشگاه ایالتی فلوریدا وارد NFL شد، 14 فصل در پنج تیم بازی کرد. به عنوان مدافع کرنر، سندرز 270 تکل انفرادی، 53 مهار و 94 پاس دفاع کرد. او دو بار قهرمان سوپربول شد و در سال 2011 به کلاس تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای راه یافت.

    1.5 میلیون دلار برای “توسعه دانش آموز ورزشکار”

    با چنین رزومه‌ای، تماشاگران می‌دانستند که همه چیز برای JSU رو به راه است و گیر می‌کند. در حالی که از زمان ورود کوچ پرایم همه چیز بالا رفت، همه چیز تا زمانی که هواداران امیدوار بودند گیر نکرد. اخیراً، دیون سندرز اعلام کرد که پس از تنها سه فصل در JSU، برنامه HBCU را ترک خواهد کرد تا پست سرمربیگری در دانشگاه کلرادو را بپذیرد.

    دانش‌آموزان کنونی، دانش‌آموزان و هواداران فوتبال به طور یکسان توقعات زیادی داشتند و با دانستن اینکه یک اسطوره زنده به عنوان مربی بزرگ‌ترین HBCU می‌سی‌سی‌پی سلطنت می‌کند، هیجان‌شان را تقویت می‌کردند. با توجه به دانش ورزشی و تأثیری که سندرز در برنامه فوتبال می آورد، انتظار منصفانه بود.

    ما هنوز پول نداریم، اما می دانم که آن را خواهیم داشت. جورج در پاسخ به سوالی درباره قرارداد ساندر توضیح داد که من نگران آن قطعه نیستم.

    500000 دلار حقوق پایه

  • طبق گزارش دنور پست، حقوق جدید سندرز بر این اساس تقسیم می شود: