دیوار مرزی آریزونا پس از واژگونی 2 کانتینر به تعویق افتاد

او گفت: «آنها هنوز امن نبودند. این اتفاق قبل از محکم کردن کانتینرها روی زمین افتاد. آنها بعداً پیچ می شوند و غیرقابل حرکت خواهند بود.»



منبع

مقامات فدرال در مورد اقدامات ایالتی که بدون مجوز صریح در زمین فدرال انجام می شود، اظهار نظری نکرده اند. پیمانکاران دولتی از اوایل روز جمعه شروع به جابجایی و چیدن کانتینرهای حمل و نقل به طول 60 فوت، (18.2 متر) 9 فوت (طول 2.7 متر) کردند. دو شکاف 1000 فوتی (305 متری) دیگر نیز بسته خواهد شد. روی ظروف با 4 فوت (1.2 متر) سیم تیغ پوشانده می شود.

فونیکس (AP) – تلاش داگ دوسی، فرماندار جمهوریخواه آریزونا برای استفاده از کانتینرهای حمل و نقل برای بستن شکاف 1000 فوتی در دیوار مرزی ایالات متحده و مکزیک در نزدیکی یوما، زمانی که دو کانتینر روی هم به نحوی واژگون شدند، با شکست کوتاهی مواجه شد.

اما CJ Karamargin، سخنگوی Ducey، گفت که او در این فرضیه تردید دارد و افزود که حتی اگر ظروف خالی هستند، هنوز هزاران پوند وزن دارند.

هیچ شاهدی برای گفتن اینکه یکشنبه شب چه اتفاقی افتاده است، نیامده است.

جفت کانتینرهای روی هم تا اوایل صبح دوشنبه درست شدند.

کارامرگین گفت: “بعید است که این یک رویداد آب و هوایی بوده باشد.”

واضح است که ما به اعصاب خوردیم. آنها از کاری که ما انجام می دهیم خوششان نمی آید و نمی خواهند مرزها را باز نگه دارند.»

کرمارگین گفت: مرزبانی حوالی نیمه شب به استانداری اعلام کرد که کانتینرها واژگون شده است.

راموس گفت که پیمانکاران در منطقه به او گفته اند که آنها معتقدند کانتینرها ممکن است توسط بادهای موسمی قوی واژگون شده باشند.

مقامات دفتر دوسی می گویند که پس از وعده های مکرر و محقق نشده دولت بایدن برای کاهش شکاف، برای متوقف کردن مهاجران اقدام می کنند.

کلودیا راموس، خبرنگار پلتفرم دیجیتال Univision Noticias در آریزونا، عکسی را که صبح دوشنبه از کانتینرهای کنار آنها گرفته بود، در فید توییتر خود منتشر کرد. او گفت که آنها در سمت مرز ایالات متحده سقوط کردند.