دیسانتیس می‌گوید که الزامات تدریس «بیش از حد سفت و سخت» است، زیرا فلوریدا به سربازان کهنه‌کار بدون مدرک اجازه تدریس می‌دهد.

برنامه جدید ایالتی از جانبازان دعوت می کند در صورتی که چهار سال خدمت کرده و مرخصی افتخاری یا پزشکی داشته باشند و بررسی سوابق خود را انجام دهند. آنها همچنین باید 60 واحد کالج (نیم مدرک چهار ساله) را تکمیل کرده و یک امتحان موضوعی فلوریدا را پشت سر بگذارند.

  • دیسانتیس گفت: «هر روز صبح دانش‌آموزان ما در حالی که به پرچم ستاره‌دار نگاه می‌کنند، عهد بیعت را می‌خوانند. شایسته است که معلم در کلاس کسی باشد که سوگند یاد کرده و جان خود را برای حفظ، محافظت و دفاع از پرچم ما و آزادی که نمایانگر آن است، به خطر انداخته است.»

    طبق WPTV، انجمن آموزش فلوریدا بیش از 8000 جای خالی معلم را در سال تحصیلی 2022-2023 پیش بینی کرده است. این آژانس در بیانیه اخیر خود از قانونگذاران خواسته است تا اطمینان حاصل کنند که معلمان حقوق بهتری دریافت می کنند و مدارس دارای “معلمان واجد شرایط و با تجربه” هستند.

    اظهارات وی پس از آن بیان شد که فلوریدا به سربازان نظامی اجازه تدریس در مدارس دولتی را داد. این سیاست با انتقاد از سوی مربیان مواجه شده است که می‌گویند می‌تواند بر کیفیت تدریس تأثیر بگذارد.

    دیسانتیس گفت: “جانبازان ما دانش و تجربه زیادی دارند که می توانند در کلاس درس به ارمغان بیاورند، و با این رویکرد نوآورانه، آنها می توانند به مدت پنج سال با یک گواهینامه موقت این کار را انجام دهند.”

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا شکایت کرد که الزامات تدریس “بیش از حد سفت و سخت” برای الزام معلمان به داشتن “مدارک خاص” بوده است.

    دیسانتیس در ویدئویی در توییتر گفت: “ما می خواهیم شما بتوانید به دانش آموزان فلوریدا آموزش دهید.” “برای مدت طولانی، الزامات معلم بودن با اصرار روسای اتحادیه ها بر اینکه همه مربیان گواهینامه های خاصی را دریافت کنند که اغلب تاثیر کمی بر عملکرد تدریس دارند، بسیار سخت بوده است.”

    این سیاست با انتقاد از سوی مربیان مواجه شده است که می‌گویند می‌تواند بر کیفیت تدریس تأثیر بگذارد.

فلوریدا گواهینامه تدریس موقت صادر می کند تا به سربازان کهنه سرباز اجازه تدریس در مدارس را بدهد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا گفت که الزامات آموزشی برای مربیان “بیش از حد سفت و سخت” بوده است.