دکتر می گوید علائم کووید بایدن “به بهبود ادامه می دهد”.

اوکانر روز شنبه گفت که نتایج توالی یابی اولیه نشان می دهد که عامل ایجاد کننده رئیس جمهور احتمالاً نوع فرعی کووید موسوم به BA.5 است که اکنون مسئول بیشتر عفونت های کروناویروس در ایالات متحده است، این پزشک افزود: این اطلاعات بر برنامه درمانی بایدن تأثیری ندارد.

کاخ سفید اعلام کرد که آزمایش کووید رئیس جمهور روز پنجشنبه مثبت شد و به طور کامل واکسینه شده بود و دو بار تقویت شده بود.

ران کلین، رئیس کارکنان کاخ سفید، که در میان 19 نفری بود که به عنوان افراد نزدیک بایدن شناسایی شدند، به ان‌بی‌سی نیوز گفت که آزمایش کووید او در روز شنبه منفی بود.

در طول جلسه توجیهی مجازی در مورد قیمت بنزین، بایدن در هنگام بحث درباره کاهش قیمت بنزین و اقدامات بعدی که قصد انجام آن را دارد چندین بار صدایی خشن داشت و گلویش را صاف کرد. «اجازه دهید با عذرخواهی برای صدایم شروع کنم. من خیلی بهتر از آن چیزی هستم که به نظر می رسد، او گفت.

مایکل لاروسا، سخنگوی وی، گفت که جیل بایدن، بانوی اول، که در خانه این زوج در ویلمینگتون، دلاور است، روز شنبه آزمایشش منفی شد و هیچ علامتی نداشت.

کاخ سفید گفت که رئیس جمهور چندین جلسه مجازی برای روز جمعه برنامه ریزی کرده بود، از جمله جلسه اطلاعاتی روزانه خود، جلسه ای با تیم اقتصادی خود برای بحث در مورد قیمت بنزین، و نشستی با کارکنان ارشد برای بحث در مورد دستور کار قانونی خود.

حساب توییتر بایدن عکسی از رئیس جمهور در جلسه عصر جمعه را به اشتراک گذاشت و نوشت: «قیمت گاز با یکی از سریع‌ترین نرخ‌هایی که در بیش از یک دهه دیده‌ایم در حال کاهش است – ما برای کاهش هزینه‌ها از کار خود دست نمی‌کشیم. “



منبع

دکتر جو بایدن در نامه ای روز شنبه گفت که علائم کووید رئیس جمهور جو بایدن پس از اتمام دومین روز کامل درمان خود با ضد ویروس Paxlovid در جمعه شب، “به بهبود” ادامه می دهد.

دکتر کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، نوشت: “علائم اولیه او، اگرچه کمتر دردسرساز است، اما اکنون شامل گلودرد، رینوره، سرفه شل و بدن درد است.” “صدای او عمیق است. نبض، فشار خون، تعداد تنفس و دمای بدن او کاملاً طبیعی است. اشباع اکسیژن او همچنان در هوای اتاق عالی است. ریه‌های او همچنان پاک هستند.»

اوکانر ادامه داد: بایدن 79 ساله طبق برنامه ریزی شده به مصرف Paxlovid ادامه خواهد داد و علائم وی با هیدراتاسیون خوراکی، تیلنول و یک اسپری استنشاقی که در صورت نیاز دو تا سه بار در روز استفاده می کند، به صورت حمایتی درمان می شود. سرفه کردن.

اوکانر گفت: “او اصلاً دچار تنگی نفس نمی شود. او آسپرین با دوز پایین را به عنوان یک نوع جایگزین رقیق کننده خون ادامه خواهد داد.”