دکتر می‌گوید بایدن اکنون تقریباً بدون علامت است

پیشرفت بایدن نشان می دهد که واکسن ها و درمان ها در پیشگیری از بیماری های جدی و بحرانی موثر هستند. او واکسن زده است و دو واکسن تقویتی انجام داده است. و پس از اطلاع از مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا در پنجشنبه گذشته، درمان با Paxlovid را آغاز کرد، دارویی قوی که اگر بلافاصله پس از تایید عفونت مصرف شود، بیماران را از بیمارستان دور نگه می‌دارد.

دکتر می‌گوید بایدن اکنون تقریباً بدون علامت است

احتمالا تا چند روز دیگر تست کرونای بایدن مثبت شود. و او پس از پایان دوره انزوای پنج روزه اش در روز سه شنبه در اماکن عمومی ماسک خواهد زد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در دستورالعمل COVID-19 خود می گوید که ماسک باید به مدت پنج روز پس از پایان ایزوله پوشیده شود.

اوکانر نوشت: «رئیس جمهور به تحمل خوب درمان ادامه می دهد. “ما PAXLOVID را همانطور که برنامه ریزی کرده ایم ادامه خواهیم داد.” وی افزود: تعداد تنفس و سطح اکسیژن خون رئیس جمهور از جمله عوامل متعددی است که نشان می دهد وی به طور کامل از هرگونه آسیب جدی که COVID-19 می تواند ایجاد کند، به ویژه در افراد مسن اجتناب کرده است.

رئیس جمهور به نوع بسیار قابل انتقال BA.5 از سویه Omicron ویروس کرونا مبتلا شد. او به احتمال زیاد در اوایل هفته گذشته یا شاید زمانی که یک هفته قبل از خاورمیانه خارج می شد، آلوده شده بود. و به احتمال زیاد او چند روز پس از اولین بروز علائمش – یعنی اواخر هفته گذشته – شخص دیگری را آلوده کرده است.

پرزیدنت بایدن در تماس تلفنی در کاخ سفید.

واشنگتن – پزشک شخصی وی روز دوشنبه گفت که واکسیناسیون به روز و درمان قدرتمند به رئیس جمهور بایدن در مبارزه با ویروس کرونا کمک کرده است.

بایدن قصد داشت آخر هفته را در خانه ساحلی خود در دلاور بگذراند، اما در عوض در واشنگتن ماند زیرا شهر زیر موج گرما سوخت. مشخص نیست که او چه زمانی سفر دوباره را از سر خواهد گرفت.



منبع

دکتر کوین اوکانر در آخرین به روز رسانی روزانه خود در مورد سلامت بایدن نوشت: «علائم او اکنون تقریباً به طور کامل برطرف شده است. وقتی از او سوال شد، در این مرحله فقط مقداری احتقان بینی باقیمانده و حداقل گرفتگی صدا را مشاهده می‌کند.

پرزیدنت بایدن در 22 ژوئیه. (کاخ سفید از طریق توییتر)