دکتر خشونت با اسلحه پس از تیراندازی در مدرسه را محکوم کرد

گریسون در فیس بوک نوشت که بچه ها عالی بودند و در مورد کنیا، برخی از کلمات سواحیلی و معنای مبلغ بودن را یاد گرفتند.

یک جراح اطفال که لحظاتی قبل از تیراندازی تیراندازی که منجر به کشته شدن شش نفر شد مدرسه The Covenant در نشویل را ترک کرد، می‌گوید از خشونت‌های اسلحه‌ای که ایالات متحده را درگیر کرده است وحشت زده است.

اگر تیراندازی دسته جمعی به عنوان منجر به مرگ چهار نفر یا بیشتر، بدون احتساب عامل جنایت، تعریف شود، از سال 1999، 175 نفر در 15 رویداد از این قبیل که در ارتباط با مدارس و کالج های ایالات متحده است، کشته شده اند.

گریسون در پست خود نوشت که یک قربانی تیراندازی در مدرسه را جراحی کرده است. اما، او می گوید، هرگز به اندازه این بار احساس نزدیکی به خشونت نکرده است.

پس از دریافت پیامی مبنی بر هشدار حمله، گریسون در فیس بوک پستی درباره آنچه تجربه کرده بود، نوشت: «چرا بچه های ما در مدارسشان قتل عام می شوند؟»

زمانی که شما یک بیمار را در بیمارستان پذیرش می کنید، فرق می کند. من روی چمن خودم هستم من تمام مهارت‌ها و یا ابزارهایم را با خودم و همه اعضای تیم و همه چیز دارم.» او گفت. این قطعاً با آنچه امروز تجربه کردیم متفاوت است.»

بعداً، هنگامی که آمار اولیه کشته شدگان اعلام شد، او به‌روزرسانی را منتشر کرد: «مرگ 3 کودک تأیید شده است. 3 کودکی که امروز صبح کلمه “جمبو” را از ما در کلیسای کوچک یاد گرفتند،” او با استفاده از سلام سواحیلی نوشت. «3 بچه که مجبور نبودند بمیرند. پروردگارا با ما باش پروردگارا با ما باش.»



منبع

وحشت آن چه اتفاق افتاد، ساعت ها بعد گریسون را تکان داد.

او گفت: «احساس عجیبی است، چون می‌دانم که اگر چند لحظه قبل اتفاق می‌افتاد، یکی، ممکن بود خودمان قربانی می‌شدیم، و دو تا، شاید برای ارائه مراقبت فوری آنجا بودم.»

گریسون خاطرنشان می کند که حتی کسانی که از خشونت روز دوشنبه جان سالم به در برده اند، برای همیشه تغییر خواهند کرد. او می گوید که ایالات متحده بار خشونت با اسلحه را زیر پای کودکان می گذارد.

بریتنی گریسون به‌تازگی تشریف فرمایی بچه‌ها را در یک مدرسه مذهبی کوچک در کنیا، جایی که در مأموریت‌هایی کار می‌کند، به پایان رسانده بود، وقتی از پارکینگ بیرون آمد و به دنبال استارباکس بود. لحظاتی بعد تیرانداز وارد مدرسه شد و تیراندازی کرد و سه کودک و سه بزرگسال را کشت.

او گفت: «از نظر جسمی در بچه‌هایی که فوت کردند، و همچنین همه بچه‌هایی که امروز آنجا بودند.» «مشاوره‌ای که لازم است و روشی که این برای همیشه زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد».