دو نماینده ارشد مجلس نمایندگان از اعلام حضور بایدن در سال 2024 خودداری کردند

بایدن، 79 ساله، گفته است که قصد دارد مجدداً انتخاب شود. اما بایدن به‌عنوان مسن‌ترین فردی که تا کنون ریاست‌جمهوری را بر عهده گرفته است، با پرسش‌هایی در مورد اینکه آیا برای دور دوم نامزد خواهد شد یا خیر، مواجه بوده است.

همکار او در مینه سوتا، نماینده انجی کریگ، اوایل سه‌شنبه به MinnPost گفت که دموکرات‌ها «به رهبران جدید در واشنگتن نیاز دارند که بالا و پایین رای‌دهی کنند» در پاسخ به این سوال که آیا در صورت نامزدی بایدن از او حمایت کند یا خیر.

در حالی که مالونی و نادلر هر کدام از تشویق برای انتخاب مجدد بایدن خودداری کردند، سومین نامزد انتخابات مقدماتی آنها، وکیل 38 ساله سورج پاتل، از رئیس جمهور حمایت کرد. پاتل، که کمپین خود را حول محور نیاز به صداهای تازه در سیاست مطرح کرده است، در پاسخ به این سوال که آیا بایدن دوباره نامزد شود یا خیر، به سادگی گفت: «بله».



منبع

ماه گذشته، دین فیلیپس، نماینده دموکرات مینه سوتا، در یک مصاحبه رادیویی گفت که معتقد نیست بایدن باید دوباره نامزد شود و «نسل جدیدی از دموکرات‌های متقاعد، آماده و پویا که قدم می‌گذارند، به خوبی به کشور خدمت می‌کنند. “

اظهارات آنها به دنبال جو مانچین، سناتور دموکرات میانه‌روی ویرجینیای غربی است که روز یکشنبه از حمایت از رئیس‌جمهور برای دور دوم خودداری کرد و گفت که وارد آن نمی‌شود.

نیویورک (AP) – دو دموکرات قدرتمند مجلس نمایندگان از نیویورک هر کدام سه شنبه از بیان اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باید در سال 2024 دوباره برای کاخ سفید نامزد شود، خودداری کردند.

الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک، که مترقی تر از نادلر، مالونی و مانچین است، هنگامی که در مصاحبه ای با CNN در ژوئن از او خواسته شد بگوید آیا از نامزدی بایدن در انتخابات سال 2024 حمایت می کند یا خیر، مخالفت کرد.

مالونی، که ریاست کمیته نظارت را بر عهده دارد، گفت: “من باور نمی کنم که او برای انتخاب مجدد نامزد شود.”

نمایندگان جری نادلر و کارولین مالونی، دو تن از لیبرال‌های تشکیلات حزب که ریاست کمیته‌های قدرتمندی را بر عهده دارند و برای کرسی مجلس منهتن رقابت می‌کنند، وقتی در یک مناظره تلویزیونی از آنها پرسیده شد که آیا بایدن باید به‌دنبال یک دوره دوم ریاست‌جمهوری باشد، از حمایت از رئیس‌جمهور خودداری کردند. .

نادلر، که ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان را بر عهده دارد، گفت: «برای گفتن خیلی زود است. این هدف حزب دمکرات را برآورده نمی‌کند تا بعد از میان‌دوره‌ای با آن مقابله کند.»