دو عضو شورای شهر ممفیس نمی خواهند پلیس ممفیس امنیت رئیس جمهور سابق ترامپ را تامین کند

“همانطور که می دانیم، اداره پلیس ممفیس در حال حاضر با کمبود افسران برای گشت زنی در جوامع ما مواجه است. من فکر نمی کنم این استفاده محتاطانه از نیروی انسانی پلیس و دلارهای مالیات دهندگان ممفیس برای اسکورت “رئیس جمهور سابق در یک رویداد در می سی سی پی” باشد. اسمایلی در بیانیه ای گفت.

روسای جمهور سابق پس از ترک پست از خدمات مخفی محافظت می شوند. ادارات پلیس شهر به طور منظم برای تامین امنیت رویدادهای خصوصی با حضور افراد VIP استخدام می شوند.

دو عضو شورای شهر ممفیس نمی‌خواهند که اداره پلیس ممفیس امنیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق را در مراسم برنامه‌ریزی‌شده 18 ژوئن او در ساوت‌اون تامین کند.

سرگرد کارن رودولف، سخنگوی MPD گفت: “در این مرحله برای کمک با ما تماس گرفته نشده است.”

در ممفیس، از جمله حوزه‌هایی که اسمایلی و جونز نمایندگی می‌کردند، ترامپ با اختلاف بسیار کمی مغلوب رئیس‌جمهور جو بایدن شد. او در شهرستان دسوتو، می سی سی پی، جایی که مرکز لندر در آن قرار دارد، با 61 درصد آرا پیروز شد.

ترامپ رویدادی را در 18 ژوئن در مرکز لندرز برنامه ریزی کرده است که به عنوان بخش دیگری از آنچه “تور آزادی آمریکا” نامیده می شود، نامگذاری شده است. احتمالاً رئیس جمهور سابق در فرودگاه بین المللی ممفیس فرود خواهد آمد.

اسمایلی همچنین در رقابت برای نامزدی دموکرات ها برای فرمانداری تنسی است.

این مقاله در ابتدا در درخواست تجاری ممفیس منتشر شد: ترامپ در ساوتاون: عضو شورای شهر ممفیس امنیت MPD را نمی‌خواهد



Source link جی بی اسمایلی جونیور و مارتاویوس جونز، دو عضو شورای شهر دموکرات غیرحزبی، روز چهارشنبه بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کردند و گفتند که این دو قصد داشتند قطعنامه‌ای ارائه کنند که از MPD خواسته شود امنیت ترامپ را تامین نکند.

هفته‌هاست که بیلبوردهایی در بزرگراه‌های ممفیس پراکنده شده و می‌گویند که ممفیس از رئیس‌جمهور سابق استقبال می‌کند. در سال 2020، ترامپ تنها 34 درصد از آرای شهرستان شلبی را به دست آورد. بسیاری از این آرا از حومه های این شهرستان که متمایل به جمهوری خواهان هستند، به دست آمد.

Commercial Appeal با American Freedom Tour تماس گرفته است و منتظر نظر است.

این قطعنامه، در صورت تصویب، احتمالاً برای اداره پلیس ممفیس غیر الزام آور خواهد بود و مشخص نیست که آیا به هر حال مناسب باشد یا خیر.