دو تن از شورشیان کنگره که بمب های دودزا را به سمت پلیس پرتاب کردند، داخل آن سیگار کشیدند و روی دیوار نوشتند «رسانه ها را بکشید» به 4 سال زندان محکوم شدند.

به گفته وزارت دادگستری، یکی از این افراد روی دری از ساختمان کنگره نوشت: «رسانه ها را به قتل برسانید».

  • به گفته دادستانی ایالات متحده، دکارلو در حالی که اوکس از او فیلم می‌گرفت، روی درب یادبود شاه بلوط گیبسون با یک نشانگر نوشت: «قتل رسانه‌ها». بر اساس این بیانیه، “Murder the Media” نام یک برند رسانه اجتماعی بود که این دو مرد مالک آن بودند.

    شورش کاپیتول

    دو تن از شورشگران کنگره که در داخل ساختمان کنگره سیگار می کشیدند و روی دیوار نوشته بودند «رسانه را به قتل برسانید» به چهار سال زندان فدرال محکوم شدند.

    یک قاضی، نیکلاس دی کارلو، از تگزاس، و نیکلاس اوکس، بنیانگذار پسران مغرور هاوایی را روز جمعه محکوم کرد. بر اساس بیانیه دفتر دادستانی ناحیه کلمبیا ایالات متحده، این دو مرد هر دو از خود در حال کشیدن سیگار در داخل ساختمان کنگره فیلم گرفتند.

    بیش از 900 نفر در ارتباط با شورش کنگره بازداشت شده اند.

  • در این بیانیه آمده است: «دکارلو همچنین دکارلو را نشان می‌دهد که از کیف یک افسر پلیس کاپیتول دستبند می‌گیرد و اوچ می‌گوید: «متاسفم که نتوانستیم وقتی به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردیم و کنگره را فراری دادیم، به پخش زنده برسیم.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    علاوه بر 4 سال زندان، اوکس به پرداخت 7100 دلار غرامت و هزینه و دی کارلو به پرداخت 4600 دلار به عنوان غرامت و هزینه محکوم شدند.

    معترضان در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی به ساختمان کنگره یورش بردندجان مینچیلو/AP

    • دو مردی که در جریان شورش کنگره از خود در حال سیگار کشیدن فیلم گرفته بودند به 4 سال زندان محکوم شدند.

    • به گفته وزارت دادگستری، بیش از 900 نفر در ارتباط با شورش کنگره بازداشت شده اند.