دوک و دوشس ساسکس در وب سایت خانواده سلطنتی «تنزل رتبه» شدند

با این حال، اگرچه عناوین جدید شاهزاده و پرنسس ولز در وب‌سایت سلطنتی به‌روزرسانی شده‌اند، علی‌رغم تغییرات دیگری که انجام شده، Archie و Lilibet به‌روزرسانی نشده‌اند.

ساسکس - کریس جکسون/گتی ایماژ
شاهزاده مایکل کنت 80 ساله و همسرش ماری کریستین در خانواده سلطنتی کار نمی کنند و به طور کامل از صفحه حذف شده اند.

سخنگوی پادشاه در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف پس از مرگ ملکه گفت: “به روز رسانی زنده در یک وب سایت کاملاً کار نمی کند.”

پسرعموهای ملکه فقید، پرنسس الکساندرا، 85 ساله، دوک کنت، 86 ساله، و دوک گلاستر، 78 ساله، هنوز به طور رسمی به عنوان اعضای کارگر خانواده طبقه بندی می شوند.

تصور می‌شود که ساسکس‌ها در روز پس از تشییع جنازه ملکه به خانه بازگشته‌اند که بیش از هر زمان دیگری طرد شده‌اند، وضعیت جدید آنها در سلسله مراتب عمومی کاملاً روشن شده است.

دوک و دوشس ساسکس در وب‌سایت خانواده سلطنتی در کنار دوک یورک «تنزل رتبه» پیدا کرده‌اند.

شاهزاده هری و اندرو – دیوید رز/پول/خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

هنگامی که صفحه وب برای نشان دادن ترتیب جانشینی پس از مرگ ملکه الیزابت به روز شد، ساسکس ها و شاهزاده اندرو در پایین صفحه قرار گرفتند.

ساسکس – کریس جکسون/گتی ایماژ

وی افزود: با به‌روزرسانی وب‌سایت در صورت دریافت اطلاعات، تلاش خواهیم کرد.

در این اپیزود مارگارت چو کمدین در گفت و گو در مورد استعاره های آسیایی آمریکایی در صنعت سرگرمی حضور خواهد داشت.



منبع

به عنوان نوه های حاکم، آنها به طور خودکار پس از مرگ ملکه تبدیل به یک شاهزاده و شاهزاده خانم شدند و این حق را دارند که اعلیحضرت سلطنتی و والاحضرت سلطنتی نامیده شوند.

تغییرات جدید احتمالا در کالیفرنیا با یک آه خسته پذیرفته می شود.

فقدان ارتباط بین کاخ باکینگهام و دفتر کارشان، به سختی با چند تن از نزدیک‌ترین بستگانشان، می‌تواند مقصر درام‌های مختلف باشد، از یک دعوت اشتباه به یک پذیرایی دولتی گرفته تا سردرگمی در مورد لباس‌های نظامی، و نه به ذکر نسخه‌های متفاوت دقیقاً چه زمانی. شاهزاده هری از مرگ مادربزرگش مطلع شد.

این حدود 15 ماه پس از آن است که ساسکس ها برای اولین بار در رتبه بندی وب سایت سلطنتی پایین آمدند، و از موقعیتی که دقیقاً پایین تر از دوک و دوشس کمبریج بودند، مانند آن زمان، به پایین تر از وسکس ها و شاهزاده خانم آن رفتند.

شاهزاده هری و اندرو - دیوید رز/پول/خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ
بیش از 200 تعهد عمومی که توسط کنت ها برای بخش غیرانتفاعی انجام شده است، به جای مالیات دهندگان، توسط خانواده خود شاهزاده تأمین می شود.

در همین حال، مشخص شد که پادکست دوشس، Archetypes، پس از چهار هفته استراحت به دلیل مرگ ملکه، سه شنبه آینده به Spotify بازخواهد گشت.

هری و مگان همچنان منتظرند تا بفهمند که آیا فرزندانشان، آرچی، سه ساله و لیلیبت، یک ساله، اجازه استفاده از عناوین جدید شاهزاده و پرنسس خود را خواهند داشت یا خیر.

منابع پیشنهاد کرده اند که تنها نشانه ای که نشان می دهد کودکان ساسکس مجاز به استفاده از عنوان خود نیستند، این واقعیت است که به طور عمومی در وب سایت تایید نشده است.

این بازآرایی ممکن است منعکس کننده دیدگاه پادشاه در مورد یک سلطنت ضعیف باشد و موقعیت کسانی را که از پادشاه در وظایفش حمایت می کنند، ارتقا دهد.

تا همین اواخر، این زوج در میانه‌های رتبه‌بندی، پایین‌تر از اعضای ارشد خانواده، اما بالاتر از خانواده‌های سلطنتی کوچک مانند دوک و دوشس گلاستر، دوک کنت، پرنسس الکساندرا و پرنس و پرنسس مایکل کنت بودند.