دوک و دوشس ساسکس با خروج دستیاران از شرکت تولید روبرو می شوند

خانم دیانی، که هم به عنوان رئیس و هم مدیر عملیات Archewell توصیف شده بود، با توافق دوجانبه از سمت خود کنار رفت و جایگزین نشد.

بن براونینگ در پیشروی تولیدات منتشر شده توسط این زوج تا به امروز، از جمله سریال رکوردشکن هری و مگان نتفلیکس – گتی/آسترید استاویارز، به عنوان “یکپارچه” توصیف شد.

یکی از سخنگویان تایید کرد که جدایی آقای براونینگ با یک دوره تمرکز بر تولید محتوای متنی دنبال خواهد شد، زیرا Chanel Pysnik همچنان بر محتوای بدون اسکریپت برای Archewell نظارت می کند.

اما از آنجایی که این زوج شروع به «نگاه به جلو» به دنبال این پروژه‌ها می‌کنند، این شرکت در اواخر امسال دو نفر از چهره‌های برجسته خود را در دوره‌ای حساس برای دوک و دوشس از دست خواهد داد.

هری &  سریال مگان با 81.55 میلیون ساعت تماشا در هفته اول انتشار به پرمخاطب ترین سریال مستند نتفلیکس تبدیل شد - نتفلیکس

آخرین جدایی‌ها به دنبال اعلام ماه گذشته است که این زوج پس از کناره‌گیری ماندانا دیانی، که کمتر از 18 ماه آرچول را اداره می‌کرد، رهبری کامل شرکت خود را بر عهده خواهند گرفت.

دوک و دوشس ساسکس با خروج کارکنان بیشتری از آرچول روبرو هستند زیرا دو دستیار کلیدی دیگر اعلام کرده اند که پس از “جا گذاشتن یک نشان فرهنگی” ترک می کنند.

آخرین جدایی‌ها پس از چند ماه پرمشغله برای این زوج صورت می‌گیرد که پس از انتشار مستند نتفلیکس و خاطرات جنجالی شاهزاده هری – گتی/رزا وودز، در معرض دید عموم قرار گرفتند.

آنها به طرز ماهرانه ای محتوا و کمپین هایی را ارائه کرده اند که فراتر از انتظارات بوده و نشان خود را در فضای فرهنگی ایجاد کرده است.»

خانم هانسن افزود: “آنها نقش مهمی در کمک به بیان داستان های دوک و دوشس تا کنون ایفا کرده اند و این زوج از حمایت آنها در این پروژه های حیاتی نگاه به گذشته بسیار سپاسگزار هستند، زیرا اکنون به آینده نگاه می کنند.”

Archewell Productions به سرعت این مجموعه رکوردشکنی را با مستند Live to Lead با مشارکت بنیاد ماندلا دنبال کرد که در مقایسه با استقبال آرام‌تری مواجه شد.

آخرین جدایی‌ها پس از چند ماه پرمشغله برای این زوج صورت می‌گیرد که پس از انتشار مستند نتفلیکس و خاطرات جنجالی شاهزاده هری - گتی/رزا وودز، در معرض دید عموم قرار گرفتند.

او بر کل تولید نظارت داشت که اولین سریال مستند نتفلیکس با 81.55 میلیون ساعت تماشا در هفته اول انتشار آن شد.

در حالی که شرکت وارد سومین سال فعالیت خود می شود، یک مدیر اجرایی مشترک را برای ریاست بنیاد غیرانتفاعی Archewell در کنار جیمز هولت استخدام کرده است و سرنا ریگان به عنوان سرپرست پادکست ها انتخاب شده است.



منبع

این تیم تحت رهبری خانم هانسن که همچنین با دوک و دوشس به عنوان منشی مطبوعاتی جهانی آنها از نزدیک همکاری می کند، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سریال هری و مگان با 81.55 میلیون ساعت تماشا در هفته اول انتشار به پرمخاطب ترین سریال مستند نتفلیکس تبدیل شد – نتفلیکس

او افزود که دوک و دوشس به خاطر حمایتشان از “پروژه های حیاتی بازنگری” که اخیرا منتشر کرده اند “بسیار سپاسگزار” هستند.

بن براونینگ، مدیر محتوای داخلی Archewell Productions، بازوی محتوای فیلمبرداری شده، و فارا تیلور، که تیم بازاریابی Archewell را رهبری می‌کند، هر دو پس از ترک جایگزین نخواهند شد.

بن براونینگ در پیشروی تولیدات منتشر شده توسط این زوج تا به امروز، از جمله فیلم رکوردشکن هری و amp;  سریال مگان نتفلیکس - گتی/آسترید استاویارز

اشلی هنسن، رئیس ارتباطات سازمان، خروج این سازمان را اعلام کرد و گفت که آنها “فراتر از انتظارات بودند و نشان خود را در ذات فرهنگی گذاشتند”.

او گفت: «بن و فارا در ایجاد و اجرای بسیاری از پروژه‌های تحسین‌شده انتقادی و تجاری در طول دوران تصدی خود نقش مهمی داشتند.

آخرین جدایی‌ها پس از چند ماه پرمشغله برای این زوج صورت می‌گیرد که پس از انتشار مستند نتفلیکس و خاطرات جنجالی شاهزاده هری در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

آقای براونینگ، تهیه کننده نامزد اسکار، در پیشروی تولیدات منتشر شده توسط این زوج تا به امروز، از جمله سریال رکوردشکن هری و مگان نتفلیکس، به عنوان “مستقیم” توصیف شد.

در نشریات بریتانیا از آن به‌عنوان «یک تمرین بسیار کالیفرنیایی در مورد نارضایتی» و «فرقه‌ای خسته‌کننده و خودشیفته» توصیف شد.

با این حال، جدایی خانم تیلور در حالی اتفاق می‌افتد که این زوج قصد دارند پس از موفقیت پادکست اسپاتیفای مگان و سایر نسخه‌هایشان، بازوی بازاریابی شرکت را ساده‌تر کنند.