دونا دِریکو، آلوم “Baywatch” پس از اینکه پست بیکینی او در شبکه های اجتماعی برچسب “پرخاشگر” شد، واکنش نشان داد.


دونا دِریکو، دانشمند «Baywatch» پس از آنکه یک رسانه حساب کاربری TikTok او را «خارجی» خواند، پاسخ داد.

این بازیگر 54 ساله روز یکشنبه ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن از چانه به پایین در حالی که با بیکینی ریسه قرمز می رقصید و از این طرف به آن طرف می چرخید دیده می شود. او در کپشن نوشت: “من مدتی است که این حساب را دارم و هرگز چیزی پست نکرده ام. این اولین پست من است. امیدوارم که آن را دوست داشته باشید.”

روز دوشنبه، یک رسانه بریتانیایی مقاله‌ای در مورد این کلیپ با عنوانی منتشر کرد که به «اکانت بد TikTok» و «ویدیوهای بیکینی زشت» اشاره داشت. D’Errico در پستی که در استوری اینستاگرام خود آپلود کرد، تیتر را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او در اسکرین شات مقاله نوشت: “اوم… این به معنای واقعی کلمه تنها یک ویدیو از من است که در بیکینی ایستاده ام.” طعمه کلیکی خوبی است، اما من از آن قدردانی نمی‌کنم، زیرا من بداخلاق نیستم و پست نمی‌گذارم یا چیزهای پرخاشگر انجام نمی‌دهم.

دونا روی فرش قرمز

دون د اریکو پس از آنکه یک رسانه حساب کاربری TikTok او را “ناجور” خواند، پاسخ داد.

مجری سابق “Battlebots” نیز این ویدئو را به اشتراک گذاشت که دارای برچسب هایی با عبارات “تله تشنگی”، “زمان ساحل”، “آیا وارد هستید؟” و “Dad Bod” به صفحه اینستاگرامش.

«بی‌واچ» آلوم دونا دریکو درباره اینکه به او می‌گویند «بسیار پیر است» برای تکان دادن بیکینی: «خداوند خوب، فقط آن را بپوش»

در برنامه FOX NEWS بخوانید

او در توضیح این عکس به شوخی گفت: «اینجا من مدل جدید لباس‌های شنا خود را برای زنان بالای 50 سال می‌سازم». “برای نکات بیشتر AARP من را دنبال کنید.”

این اولین بار نیست که D’Errico از خود در برابر منتقدان آنلاین دفاع می کند. تابستان گذشته، او به متنفرانی که در ویدیویی که او برای پست چهارم ژوئیه اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، کامنت‌های منفی گذاشتند، پاسخ داد. در این کلیپ، این مدل با یک بیکینی نخی پرچم آمریکا دیده شد.

«تعداد زیادی از زنان از ویدیوی چهارم جولای که من با بیکینی قرمز سفید و آبی پست کردم شکایت کردند، زیرا فکر می‌کردند من «با کلاس‌تر از آن» و «برای پوشیدن بیکینی خیلی پیرم» و، مورد علاقه من، «ناامید» هستم.» او در توضیح پستی در اینستاگرام نوشت که عکسی از او در بیکینی رشته‌ای صورتی کم‌رنگ داشت.

کاربران برنامه برای تماشای این ویدیو اینجا را کلیک کنید

D’Errico ادامه داد: “اجازه دهید من چیزی به شما بگویم که ممکن است شما را شگفت زده کند. من در واقع می توانم هر کاری که می خواهم بپوشم و انجام دهم.”

او با کنایه گفت: “با توجه به آن، من با بیکینی روی میز قهوه چمباتمه زده ام.”

این بازیگر با پیوستن به پلتفرم بزرگسالان مبتنی بر اشتراک OnlyFans، منتقدان خود را به چالش کشید. در ماه آگوست، او به “نظرات نفرت انگیز” که پس از به اشتراک گذاشتن عکس های بیکینی خود دریافت کرده بود، پرداخت و تصمیم خود را برای پیوستن به OnlyFans در مصاحبه ای با فاکس نیوز دیجیتال توضیح داد.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

“بعد از اینکه عکس دوم در فضای مجازی پخش شد، من نیز با واکنش‌های شدیدی روبرو شدم، اما از طرف افرادی نیز حمایت زیادی دریافت کردم که نه تنها از حرف‌های من لذت بردند، بلکه از دیدن من در بیکینی لذت بردند.” اریکو گفت.

او ادامه داد: “و من حدس می‌زنم از قضاوت، قلدری و این همه نفرت خسته شده‌ام. خوب است که برخی چیزها را پست کنم و این اتفاق نیفتد. و حقیقت این است که رسانه‌های اجتماعی معمولی این کار را نمی‌کنند. برای من فقط قضاوت و نفرت زیادی در آنجا وجود دارد.”

“من می دانم که کار زیادی نمی توان با آن انجام داد، زیرا همیشه وجود دارد. شما همه این جنگجویان صفحه کلیدی را دارید که احساس می کنند بسیار قدرتمند هستند دیگران را مسخره می کنند و آنها را در حالی که پشت کامپیوتر مخفی می شوند خراب می کنند.”

D’Errico افزود: “من در طول زندگی حرفه ای ام این اتفاق افتاده است – از زمانی که یک چهره عمومی شدم.” “و در حالی که واقعاً من را آزار نمی دهد، در بیشتر موارد، من هنوز هم دوست دارم مطالبی را بدون آن عواقب پست کنم. بنابراین در نهایت گفتم:”

همبازی سابق Playboy از سال 1996 تا 1998 در نقش نجات غریق دونا مارکو در “Baywatch” بازی کرد.

استفانی نولاسکو از فاکس نیوز دیجیتال در این گزارش مشارکت داشت.



منبع