دونالد ترامپ پس از مصاحبه انتقادی مار-آلاگو، عکس «چربی شرم‌آور» کریس کریستی را در شبکه Truth Social به اشتراک گذاشت.

در طول این مصاحبه، او همچنین گفت که وزارت دادگستری شانس “بسیار خوبی” برای درخواست تجدید نظر در مورد حکم قاضی فدرال برای انتصاب یک استاد ویژه برای بررسی سوابق ضبط شده از مار-آ-لاگو دارد.

در رسانه های اجتماعی، مردم متهم رئیس جمهور سابق “بدن شرمساری” و “چربی شرم آورکریستی در پست اجتماعی حقیقت خود.

کریستی گفت که ترامپ احتمالاً وزارت دادگستری را «هیچ راه دیگری» باقی نگذاشته جز حمله به مار-آلاگو، و افزود که مهم است که «یک قدم به عقب برداریم» تا به این فکر کنیم که چرا وزارت دادگستری در وهله اول این حمله را انجام داد.

روز جمعه، ترامپ تصویری از مردی را به اشتراک گذاشت که روی پیشخوان بوفه خم شده بود، همراه با شرح: “کریس کریستی در روی راجرز در ساعت 11 شب در تلاش برای دلداری دادن خود.”

معلوم نیست مردی که در تصویر قرار دارد کیست یا واقعا کریستی است، اما به نظر می‌رسد که رئیس جمهور سابق این تصویر و زیرنویس را برای القای اضافه وزن دوست سابقش انتخاب کرده است.

استاد ویژه، یک وکیل مستقل، که وظیفه دارد هزاران سند طبقه بندی شده یافت شده در فلوریدا را بررسی کند و تعیین کند که کدام یک از آنها در مراحل قانونی آینده خارج از محدودیت هستند، روز جمعه نامگذاری شد. قاضی ریموند دیری، 78 ساله، باید یافته های خود را تا 30 نوامبر ارائه کند.

دونالد ترامپ، کریس کریستی

این پست ترامپ پس از مصاحبه ای است که کریستی یکشنبه گذشته با “این هفته” شبکه ABC News انجام داد، که در آن او در مورد حمله اف بی آی به کلوپ کشور ترامپ در فلوریدا، مار-آ-لاگو، در جستجوی اسناد محرمانه مفقود بحث می کرد.

کریستی که در سال 2013 فاش کرد که تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار گرفته است، در طول زندگی حرفه ای خود با حملات عمومی به ظاهر فیزیکی خود مواجه شده است.

ترامپ پس از مصاحبه انتقادی با ABC News به کریس کریستی متهم به “شرم خواری” شده است.

این در پی آن است که ترامپ ماه گذشته از پیروان خود در Truth Social پرسید: “چرا مردم اینقدر پست هستند؟”

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پست هایی درباره کریس کریستی در سایت Truth Social منتشر کرد.

در جریان یورش اف‌بی‌آی به مار-آ-لاگو، مأموران 11 مجموعه از اسناد طبقه‌بندی شده، از جمله برخی از آنها را با علامت “فوق محرمانه” ضبط کردند. واشنگتن پست گزارش داد که برخی از اسناد ممکن است مربوط به سلاح های هسته ای باشد.

او در توضیح این پست نوشت: “کریس کریستی در ساعت 11 شب در روی راجرز در تلاش برای دلداری دادن خود.”

  • رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، چپ، و فرماندار سابق جمهوری خواه، کریس کریستی، سمت راست، در یک تصویر ترکیبی.گتی ایماژ

    • او در صحبت با CNN در سال 2021 گفت: «من می‌توانم درباره توافق هسته‌ای ایران صحبت کنم و از کسی در ایمیل یا توییتر یا فیس‌بوک یا هر کجا که باشد، پاسخی دریافت خواهم کرد که می‌گوید: «تو چاق می‌شوی، بلا، بلا، بلی. “”

      دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پست هایی درباره کریس کریستی در سایت Truth Social منتشر کرد.@realDonaldTrump/ Truth Social

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از پلتفرم شبکه اجتماعی Truth Social برای تمسخر کریس کریستی فرماندار سابق جمهوری خواه به دلیل وزنش استفاده کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    دونالد ترامپ عکسی را در سایت Truth Social از مردی درشت اندام به اشتراک گذاشت که روی پیشخوان بوفه خم شده است.