دونالد ترامپ وکلای خود را در پرونده اسناد فدرال تغییر داد و نام تاد بلانچ را نامید


واشنگتن – دونالد ترامپ روز جمعه اعلام کرد که وکیل جدیدی از او در برابر اتهامات فدرال در فلوریدا در ارتباط با اسناد طبقه بندی شده کشف شده در مارآ لاگو دفاع خواهد کرد.

ترامپ در پستی در شبکه های اجتماعی گفت تاد بلانچ که در پرونده جنایی ایالت نیویورک او شرکت کرده است و شرکتی که بعداً نامش می رود وکالت او را بر عهده خواهد داشت. این تغییری نسبت به جیم تراستی و جان رولی است که رهبری تیمش را برای رسیدگی به تحقیقات فدرال بر عهده داشتند. تراستی روز پنجشنبه در CNN ظاهر شد تا به این اتهامات پاسخ دهد.

ترامپ از تراستی و راولی تشکر کرد، اما گفت که آنها با گروهی از دادستان‌هایی که او آنها را به عنوان یک گروه تحقیر می‌کرد، روبرو شدند که «امثال آنها قبلاً دیده نشده بود».

ترامپ در این پست در سایت Truth Social گفت: ما در روزهای آینده وکلای بیشتری را اعلام خواهیم کرد.

*** BESTPIX *** GRIMES، آیووا - 01 ژوئن: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در یک رویداد آموزشی رهبری داوطلبانه تیم ترامپ که در مجتمع اجتماعی گریمز در 01 ژوئن 2023 در گریمز، آیووا برگزار شد، به هواداران خوش آمد گفت.  ترامپ قبل از اینکه چندین سوال از طرفدارانش بپرسد، یک سخنرانی بدون نسخه برای جمعیت حاضر در این مراسم ایراد کرد.  (عکس از اسکات اولسون/گتی ایماژ) ORG XMIT: 775985711 ORIG ID فایل: 1495210661

*** BESTPIX *** GRIMES، آیووا – 01 ژوئن: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در یک رویداد آموزشی رهبری داوطلبانه تیم ترامپ که در مجتمع اجتماعی گریمز در 01 ژوئن 2023 در گریمز، آیووا برگزار شد، به هواداران خوش آمد گفت. ترامپ قبل از اینکه چندین سوال از طرفدارانش بپرسد، یک سخنرانی بدون نسخه برای جمعیت حاضر در این مراسم ایراد کرد. (عکس از اسکات اولسون/گتی ایماژ) ORG XMIT: 775985711 ORIG ID فایل: 1495210661

ترامپ پنج‌شنبه به هفت اتهام متهم شد، اگرچه این کیفرخواست هنوز افشا نشده است. تراستی اتهامات مربوط به نقض ادعایی قانون جاسوسی را در رابطه با سوابق دفاعی، حفظ اسناد دولتی، اظهارات نادرست، ممانعت از اجرای عدالت و توطئه شرح داد.

وکلای ترامپ چه کسانی هستند؟ چه کسانی در تیم حقوقی دونالد ترامپ حضور دارند؟ با وکلای مدافع ترامپ آشنا شوید.

جدول زمانی پرونده اسناد: جدول زمانی: سفر اسناد طبقه بندی شده ترامپ

ترامپ همچنین با 34 فقره کیفرخواست در نیویورک به اتهام جعل سوابق تجاری در پرداخت پول های بی سر و صدا به زنانی که ادعا می کردند با او رابطه جنسی داشته اند، مواجه است. این دادگاه در ماه مارس برنامه ریزی شده است.

قرار است ترامپ روز سه شنبه در دادگاه فدرال در میامی حضور پیدا کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: چه کسی نماینده ترامپ است؟ نام تاد بلانچ در پرونده اسناد



منبع