دونالد ترامپ “وضعیت واقعی اتحادیه” را ارائه می دهد و اعلام می کند که “یک قربانی” است

ترامپ که از تحقیقات درباره انبار اسناد طبقه بندی شده او در مارآلاگو و تحریک او در ژانویه انتقاد کرده است، گفت: «وزارت دادگستری سلاح شده جو بایدن – و من قربانی آن هستم – مخالفان سیاسی او را تحت تعقیب قرار می دهد. 6، 2021، شورش.

ترامپ ادامه داد: دولت او در حال جنگ با آزادی بیان است. آنها سعی می کنند فرزندان ما را تلقین و مثله کنند. او ما را به آستانه جنگ جهانی سوم می رساند.»

ترامپ به بینندگان یادآور شد که در سال 2024 برای ریاست جمهوری نامزد شده است تا “کار ناتمام بزرگ کردن دوباره آمریکا را تکمیل کند.”

مربوط…



منبع

در یک ویدیوی Truth Social که توسط کانال راست افراطی نیوزمکس پخش شد، ترامپ قبل از اینکه بایدن را بدنام کند و خود را “قربانی” توصیف کند، در مورد مهاجرت بیمناک بود و به سایر صحبت های جمهوری خواهان ضربه زد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه در یک سخنرانی تلخ در مبارزات انتخاباتی خود که به عنوان رد سخنرانی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد وضعیت اتحادیه ظاهر شد، اعلام کرد که «وضعیت واقعی اتحادیه» را ارائه می‌کند. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

ترامپ که دو بار استیضاح شد و همچنان درباره شکست خود در انتخابات ۲۰۲۰ دروغ می‌گوید، گفت: «و علاوه بر همه اینها، او فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست و حتی نزدیک هم نیست».