دونالد ترامپ می‌خواهد از لیزا پیج و پیتر استرزوک از مقامات سابق اف‌بی‌آی شکایت کند، اما پس از ده‌ها بار تلاش از ماه مارس، آنها را پیدا نمی‌کند.

Strzok سه شنبه شب به Insider گفت: “من هنوز طرف دعوا نیستم – تا زمانی که شاکی خدمات ارائه دهد، کاری که آنها انجام نداده اند.”

این شکایت حاکی از یک «توطئه» گسترده برای پیوند دادن ترامپ به روسیه در طول مبارزات انتخاباتی 2016 است.

وکلای سابق FBI، لیزا پیج، چپ و پیتر استرزوک.

در سه نوبت، وکلای ترامپ احضاریه‌هایی را در اسناد عمومی منتشر کردند که شامل آدرس منزل استرزوک، پیج، و متهمان دیگر و همکاران اف‌بی‌آی، جیمز کومی، اندرو مک کیب، و کوین کلینزمیت می‌شد – پرونده‌هایی که متعاقباً از آدرس‌هایشان به‌صورت دستوری ویرایش شد. قاضی.

به نظر می رسد که پیج و استرزوک تنها متهمانی هستند که بیش از سه ماه پس از طرح دعوا، اوراق به آنها تحویل داده می شود.

استرزوک اخیرا کتابی با عنوان «مخاطب: ضد جاسوسی و تهدید دونالد جی ترامپ» نوشته است. استرزوک گفت همچنین وکلای ترامپ آدرس فیرفکس وی را در اختیار دارند و توضیح داد که او این را می داند زیرا پرونده های دادگاه را به صورت آنلاین دنبال می کند.

پرونده ترامپ حاکی از آن است که وزارت دادگستری از پذیرفتن خدمت به نمایندگی از دو کارمند سابق خودداری کرده است، اگرچه هفته گذشته یک وکیل وزارت دادگستری “در ارائه اطلاعات” در مورد اینکه وکلای آنها ممکن است باشند کمک کرد.

وکلای ترامپ می گویند که 6 بار برای خدمت به متهمان پیتر استرزوک و لیزا پیج تلاش کرده اند و شکست خورده اند.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    از سال 2017، این دو که با رابرت مولر بازپرس ویژه سابق در تحقیقات اطلاعات نادرست روسیه کار می کردند، شکایت های جداگانه ای علیه کارفرمایان سابق خود تنظیم کرده اند.

    مشخص نیست وکلای ترامپ چگونه و کجا به دنبال این دو بوده‌اند که از زمانی که رابطه کوتاه خارج از ازدواجشان در سال 2017 و پس از اینکه وزارت دادگستری ارتباطات متنی خصوصی آنها را برای خبرنگاران فاش کرد، مشخصاتی جداگانه اما عمومی داشته‌اند. .

    در آن زمان، کلینتون به تنهایی ده ها پرونده را ارائه کرده است، از جمله، از ماه آوریل، یک درخواست هنوز در انتظار رد پرونده.

    توقف خدمت به استرزوک و پیج در یک گزارش وضعیت مختصر در مورد این شکایت گسترده فاش شد، که در آن ترامپ هیلاری کلینتون، متهم اصلی، کمیته ملی دموکرات، افسر اطلاعاتی سابق بریتانیا، کریستوفر استیل و حدود 20 دموکرات را متهم به توطئه گسترده برای ایجاد رابطه با ترامپ می کند. به روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016.

    دونالد ترامپ در ماه مارس شکایتی 108 صفحه ای علیه هیلاری کلینتون و 20 دموکرات دیگر تنظیم کرد.

  • دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از ماه مارس در تلاش بوده است تا به مقامات سابق اف‌بی‌آی، لیزا پیج و پیتر استرزوک، با شکایتی 108 صفحه‌ای خدمت کند – اما بر اساس اسناد جدید دادگاه، نتوانسته هیچ یک از آنها را بیابد.

    لیزا پیج و پیتر استرزوک از مقامات سابق اف بی آی.مانوئل بالسه سنتا، چپ، و ژاکلین مارتین/AP

    • نمی‌دانم چرا به من خدمات نداده‌اند. نمی‌دانم جدی نیستند یا نه. نمی‌دانم این بی‌کفایتی است یا نه. می دانم – اما البته، با ترامپ، همه این چیزها می تواند باشد.

      او گفت: “من گاهی اوقات در CNN ظاهر می شوم، و هر بار که chyron می گوید Fairfax, Va.، بنابراین این یک راز نیست.”

      پیج در حال تمرین قانون امنیت ملی و فناوری است و به عنوان یک تحلیلگر امنیت ملی و حقوقی به NBC News پیوسته است.

      وکلای ترامپ و پیج بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      وکلای او به یک قاضی فدرال در فلوریدا گفتند که ترامپ «شش (6) بار تلاش ناموفق برای خدمت در پیج و استرزوک داشته است که آخرین تلاش‌ها در 30 ژوئن شکست خورده است.