«دونالد ترامپ شجاعت لازم برای اقدام را نداشت» در 6 ژانویه

زنان و مردان شجاع آبی پوش در سراسر این ملت هرگز نباید این را فراموش کنند. شما نمی توانید طرفدار شورش و پلیس طرفدار باشید. شما نمی توانید طرفدار شورش و دموکراسی باشید. شما نمی توانید طرفدار شورش و طرفدار آمریکا باشید.



منبع

پرزیدنت بایدن در سخنرانی خود در کنفرانس ملی مجریان قانون سیاهپوست سازمان ملی، انفعال دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در جریان حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که او “شجاعت عمل را نداشت”.

رونوشت ویدیویی

در حالی که او این کار را انجام می داد، افسران شجاع مجری قانون به مدت سه ساعت در معرض جهنم قرون وسطایی قرار گرفتند، در خون می چکید، در محاصره قتل عام، چهره به چهره با اوباش دیوانه ای که دروغ های رئیس جمهور شکست خورده را باور می کردند. آن روز پلیس قهرمان بود. دونالد ترامپ شجاعت لازم برای اقدام را نداشت.

جو بایدن: سپس در 6 ژانویه، برای نجات دموکراسی خود به مجریان قانون تکیه کردیم. دیدیم چه شد. پلیس کاپیتول، پلیس متروپولیتن دی سی، سایر سازمان های مجری قانون در مقابل چشمان ما مورد حمله و حمله قرار گرفتند، نیزه شدند، اسپری زدند، بر روی آنها پا گذاشتند، وحشیانه شدند، و جان هایی از دست رفت. و به مدت سه ساعت، رئیس جمهور شکست خورده سابق ایالات متحده در حالی که در اتاق ناهارخوری خصوصی در کنار دفتر بیضی نشسته بود، همه اتفاقات را تماشا کرد.