دونالد ترامپ دریاچه کاری در حال غرق شدن را لنگر پرتاب می کند

به Montini در [email protected] برسید.

هیچ مدرکی لازم نیست

دریاچه به یک دست کمک نیاز دارد، یک لنگر می گیرد

اکنون کاملاً واضح است.

و خیلی قبل از روز انتخابات، پیام لیک و هر منکر دیگر انتخابات این بوده است: اگر ما پیروز نشدیم، فقط به این دلیل است که طرف مقابل تقلب کرده است.

و ثابت شده است که صحیح و دقیق است. دوباره و دوباره.

اکنون می دانیم که شوخی قابل اعتماد کیست

او همان چیزی را می گوید که ما می دانستیم او خواهد گفت. او آنچه را که از سال 2020 می گوید می گوید. مدرکی لازم نیست. و بدون اعتبار

دیدگاه دیگر: مهم نیست که دریاچه کاری چه می گوید، شمارش آرا «به هم ریخته» نیست

برای مطالب بیشتر نظرات لطفا مشترک شوید.

آنها گرفتار شده اند.

شوخی قابل اعتماد… ترامپ است.

همه چیز در مورد نحوه برگزاری انتخابات در آریزونا باید توسط جمهوری خواهان تایید می شد. نظام های موجود بدون جمهوری خواهان وجود نداشتند. اقدامات امنیتی چک ها ممیزی ها فرآیند. همه اینها از طریق کنگره توسط یا با حمایت جمهوری خواهان آغاز شد.

انتخابات ما به یک شوخی غیرقابل اعتماد تبدیل نشده است.

رهبر عزیز دریاچه کاری دو سال است که علیرغم تمام شواهد خلاف آن، از انتخابات دزدیده شده سخن می گوید. و ساده لوح ترین فرقه های او، مانند لیک، همراه شده اند.

حتی این روزها، با توجه به اینکه افراد خوبی که در 15 شهرستان آریزونا برای ضبط صدا کار می کنند، مجبورند با تهدیدات مضحک خشونت آمیز برخی از یاران هولناک ترامپ مقابله کنند، این روند ادامه دارد.

این تمام چیزی است که آنها تا به حال داشته اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری کری لیک را پشت سر می گذارد.  یا او؟

همانطور که تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر تقلب یا تقلب گسترده در انتخابات از سوی دونالد ترامپ یا وکلای او ارائه نشده است، فقط شکایت های ناموفق، ممیزی هایی که نتایج انتخابات را تایید کرده و تئوری های توطئه را ده ها نفر از بین برده اند.

می دانستیم که این اتفاق خواهد افتاد.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: دونالد ترامپ دریاچه کاری در حال غرق شدن را به لنگر می اندازد.



منبع

و علیرغم ناله‌های برخی از افراد، به نظر می‌رسد که جمهوری‌خواهان همچنان دست برتر را در مجلس قانونگذاری خواهند داشت و در تعدادی از رقابت‌های دیگر، بالا و پایین برنده شده‌اند.

ترامپ در شبکه‌های اجتماعی ناله کرد: «فکر می‌کنم همه آریزونا را تماشا می‌کنند، زیرا پیروزی آسان دریاچه کاری بزرگ در انتخابات به آرامی و در عین حال سیستماتیک از او و از مردم آمریکا تخلیه می‌شود. تماشای این موضوع بسیار غم انگیز است. نامه در برگه های رای، شمارش طولانی انتخابات، انتخابات چند روزه، ماشین هایی که تعداد کمی از مردم آن را درک می کنند، مراکز شمارش گسترده، و موارد دیگر، یک فاجعه آمریکایی هستند. انتخابات ما به یک شوخی غیرقابل اعتماد تبدیل شده است و همه جهان به تماشای آن نشسته اند!»

این تمام چیزی است که آنها دارند.

و بنابراین روز دوشنبه، در حالی که شمارش آرا عالی به نظر نمی‌رسد و کمپین لیک تلاش می‌کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد، ترامپ… لنگر را برای او پرتاب می‌کند.

من از اوایل دهه 1980 در آریزونا زندگی می کنم. در تمام این چندین دهه، دموکرات ها حتی یک بار هم دولت ایالتی را به طور کامل کنترل نکرده اند. چند فرماندار دموکرات بوده اند. و مواقعی بود که قوه مقننه تقریباً تقسیم شده بود. اما جمهوری خواهان همیشه دست بالا را داشتند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری کری لیک را پشت سر می گذارد. یا او؟

مردم در حال گرفتن هستند.