دونالد ترامپ جونیور می گوید توییتر به دلیل داشتن تعداد زیادی اکانت اسپم پس از کناره گیری ایلان ماسک از بین رفت.

برت تیلور، رئیس توییتر، ارسال شده پاسخی به ماسک مبنی بر فسخ قرارداد و گفت که هیئت مدیره “اطمینان دارد” که در دادگاه سلطنتی دلاور برنده خواهد شد.

پسر رئیس جمهور سابق گفت که اکانت های اسپم «احتمالاً 50 درصد» از کاربران توییتر هستند و «نه 5 درصد».

ماسک روز جمعه از تصاحب 44 میلیارد دلاری خارج شد و توییتر را به تصویرسازی نادرست متهم کرد.

دونالد ترامپ جونیور گفت که توییتر به دلیل داشتن حساب‌های هرزنامه بیشتر از آنچه که اعتراف کرده بود، پس از خروج ایلان ماسک از قرارداد تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری، «محلول» شد.

وکلای ماسک در این پرونده گفتند: «توئیتر از ارائه این اطلاعات کوتاهی کرده یا خودداری کرده است.

ترامپ جونیور پس از فسخ قرارداد توسط ایلان ماسک، توییت کرد که حساب‌های اسپم «احتمالاً 50 درصد» از کاربران هستند.

  • آنها افزودند: “گاهی اوقات توییتر درخواست های آقای ماسک را نادیده می گیرد، گاهی اوقات آنها را به دلایلی که غیرقابل توجیه به نظر می رسد رد کرده است، و گاهی اوقات ادعا می کند در حالی که اطلاعات ناقص یا غیرقابل استفاده را به آقای ماسک داده است، عمل می کند.”

    دونالد ترامپ جونیور مدعی شد که توییتر «بیشتر» از آنچه اعتراف کرده است، حساب‌های اسپم دارد.الکس وانگ/گتی ایماژ

    • ترامپ جونیور توییت کرد پس از اینکه این خبر در روز جمعه منتشر شد و گفت که توییتر “مقدار زیادی” اکانت های هرزنامه دارد، “بیشتر از آن که اجازه دهند”.

      توییتر اعلام کرد که “متعهد” به بستن قرارداد بر اساس شرایط توافق شده با ماسک در بیانیه مطبوعاتی مدت کوتاهی پس از تشکیل پرونده و اعلام برنامه های خود برای اقدام قانونی برای “اجرای توافقنامه ادغام” است.

      دونالد ترامپ جونیور صحبت می کند.

      ماسک گفت که این معامله در ماه مه “معلول” بود و ماه گذشته پلت فرم رسانه های اجتماعی را به مقاومت در برابر تلاش های او برای شفاف سازی حساب های اسپم متهم کرد.

      وکلای مدیر اجرایی تسلا، توییتر را به “نقض مادی مفاد چندگانه” توافق متهم کردند و پیشنهاد کردند که “اظهارات نادرست و گمراه کننده” را ارائه کرده است.

      دونالد ترامپ جونیور گفت توییتر «مقدار عظیمی» از اکانت‌های اسپم دارد و به خاطر آن «محلول» شده است.

    • توییتر بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      آنها همچنین استدلال کردند که توییتر با ارائه اطلاعات لازم در مورد میزان اکانت های جعلی یا هرزنامه در این پلتفرم، به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    وکلای ایلان ماسک روز جمعه پرونده هایی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای فسخ قرارداد خرید توییتر ارسال کردند.