دونالد ترامپ جونیور در بحث جستجوی مار-آ-لاگو دچار بحران شد

مولی جونگ فست، نویسنده آتلانتیک، شعار شلیک سریع پیوندک 44 ساله را منتشر کرد، که شامل جریانی بی وقفه از نارضایتی های بی وقفه ای بود که از هیلاری کلینتون گرفته تا هانتر بایدن و همه چیز را در میان می گذاشت. این شامل این بود که اف بی آی بخشی از نوعی توطئه دولت عمیق بود.

این باعث شد که جونگ فست در توییتر بپرسد “آیا جونیور خوب است؟”

ترامپ در حالی که به نظر می‌رسید جلوی اشک‌هایش را گرفته بود، گفت: «به من استراحت بده. “بنابراین اکنون زمان آن است که این دیوانگی را پس بزنیم، و این همان چیزی است که مردمان هستند.”

دونالد ترامپ جونیور با صحبت در مورد جستجوی FBI برای بازیابی اسناد محرمانه از خانه پدرش در هفته گذشته به قدری مشغول شد که حتی باعث شد منتقدان همنام رئیس جمهور سابق در مورد وضعیت رفاهی او متعجب شوند.

———



منبع

ماموران گفتند که در حال بازیابی اسناد طبقه بندی شده ای هستند که از کاخ سفید به فلوریدا آورده شده بود. به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، لیندسی هالیگان، وکیل ترامپ گفت تا 40 مامور – برخی از آنها کت و شلوار پوشیده بودند اما بیشتر آنها تی شرت، شلوار باری، ماسک و دستکش پوشیده بودند – اموالی را که او در حوالی ساعت 11 صبح به آنجا رسید، جستجو کردند.

او نوشت: “جونیور امشب آن را از دست می دهد.”

حوالی ساعت 9 صبح روز 8 اوت، ماموران FBI با لباس شخصی حکمی را برای بازرسی ملک ترامپ در مار-آ-لاگو در پالم بیچ فلوریدا صادر کردند. رئیس جمهور سابق در آن زمان در باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی، حضور داشت.

دیگران در مورد اینکه او به چه نوع کمکی نیاز دارد حدس زدند. ران فیلیپکوفسکی، کارشناس لیبرال نیز ویدئوی دوشنبه شب را منتشر کرد که در آن عصبانیت ترامپ بود.

او با عصبانیت گفت: «مردم، آنها مانند فاشیست‌هایی عمل می‌کنند که ما در چند سال اخیر شاهد آنها بودیم.

ترامپ در ویدیوی خود از «واحد تاکتیکی نخبه» اف‌بی‌آی که با سلاح قوی وارد مار-آلاگو می‌شود، گفت که «نمی‌خواهند یا نمی‌خواهند» وکلای پدرش در آنجا حضور داشته باشند. به گزارش سی بی اس، کریستینا باب، وکیل ترامپ و خبرنگار سابق OAN تا ساعت 10 صبح روز جستجو در مار-آلاگو بود. باب پس از جست و جو به شبکه سابق خود گفت که مجبور شد از مامورانی که “نمی گذاشتند داخل شوم” فاصله بگیرد.