دونالد ترامپ تنها جمهوری خواه است که می تواند در سال 2024 شکست بخورد

شوارتزمن در بیانیه‌ای به Axios گفت: «آمریکا زمانی بهتر عمل می‌کند که رهبران آن ریشه در امروز و فردا داشته باشند، نه امروز و دیروز. زمان آن فرا رسیده است که حزب جمهوریخواه به نسل جدیدی از رهبران روی آورد و من قصد دارم از یکی از آنها در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حمایت کنم.

مربوط: دونالد ترامپ تقریباً دو سال پس از الهام بخشیدن به شورش مرگبار کنگره، نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد

روز چهارشنبه، استفان شوارتزمن، یکی از اهداکنندگان اصلی ترامپ، مدیر اجرایی غول سهام خصوصی بلک استون، گفت که او این بار خارج است.

اما مولوینی فکر می کند ترامپ در این انتخابات مقدماتی پیروز خواهد شد. او در گفتگو با CNN گفت: «اکنون [Trump’s] نامزد، او نامزد احتمالی جمهوری خواهان است. آیا می توان او را سر به سر توسط ران دیسانتیس شکست داد یا [South Carolina senator] تیم اسکات؟ مطمئن.

حرکت مولوینی به سمت کارشناس رسانه ای، به عنوان صدایی از سوی دولت ترامپ، به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته است.

میک مولوینی در پاسخ به سوالی در CNN که آیا فکر می‌کند اعلامیه ترامپ در مار-آلاگو برای حزب جمهوری‌خواه خوب بود، گفت: «نه، اینطور نیست. من فکر می کنم او تنها جمهوری خواه است که می تواند شکست بخورد.

مربوط: نفر بعدی کیست؟ جمهوری خواهانی که ممکن است در سال 2024 با ترامپ مقابله کنند

او روز سه‌شنبه به سی‌ان‌ان گفت که نامزدی ترامپ به این معناست که «مسابقه 2024 نه در مورد جو بایدن یا هر چیزی که دموکرات در بلیط است، نه در مورد تورم، نه در مورد رویدادهای جهانی، نه درباره سقط جنین.

هنگامی که سی‌بی‌اس استخدام مولوینی را در اوایل سال جاری اعلام کرد، مارگارت سالیوان از واشنگتن پست پرسید: «چرا این پارتیزان را استخدام می‌کنیم که چنین سابقه‌ی انکارناپذیری در فعال کردن فساد رئیسش و تقویت دروغ‌های او داشت؟ این چه هدف ژورنالیستی می تواند داشته باشد؟»

با توجه به سقوط اکثر نامزدهای مورد تایید او در انتخابات میان دوره ای هفته گذشته، ناامیدی برای جمهوری خواهان و ظهور ران دیسانتیس، فرماندار ترامپیست فلوریدا، بسیاری از کارشناسان فکر می کنند ترامپ نمی تواند برای بار سوم نامزدی جمهوری خواهان را کسب کند.

رئیس دفتر سابق کاخ سفید خود سه شنبه شب گفت که اعلام دونالد ترامپ برای سومین نامزدی متوالی برای ریاست جمهوری برای حزب جمهوری خواه بد است زیرا او تنها جمهوری خواه است که ممکن است در سال 2024 شکست بخورد.

مولوینی پیش از این هشدار داده بود که ترامپ تنها جمهوری خواه است که ممکن است در سال 2024 به جو بایدن ببازد.

عکس: سوزان والش/AP

<span>عکس: سوزان والش/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0dy.Bv3AfGcmB1h33qyryw–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/4ba8a30effaf1dac4cd7ef812b1b0195″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0dy.Bv3AfGcmB1h33qyryw–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/4ba8a30effaf1dac4cd7ef812b1b0195″/></div>
</div>
</div>
<p>این همان چیزی است که ما در سال 2024 به سمت آن می رویم. و من نمی بینم که نتیجه دو سال دیگر نسبت به دو سال قبل متفاوت باشد.”</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

این درباره دونالد ترامپ خواهد بود، همان چیزی که در سال 2020 دیدیم. هیچکس به جو بایدن رای نداد. همه به دونالد ترامپ یا علیه دونالد ترامپ رای دادند. همه پرسی در مورد او بود.

اما این یک مسابقه رودررو نخواهد بود. پنج یا شش نفر دیگر در این رقابت حضور خواهند داشت و او 35 درصدی را که واقعاً از او حمایت می‌کنند به دست می‌آورد و تحت سیستم اولیه برنده همه چیز، او نامزد خواهد بود.»

نماینده سابق کنگره در کارولینای جنوبی، مدیر دفتر مدیریت و بودجه ترامپ و سپس سومین رئیس دفتر ترامپ بود، در سمت بازیگری بین سال‌های 2018 تا 2020. او سپس فرستاده ویژه ایالات متحده برای ایرلند شمالی شد.