دونالد ترامپ به مارآلاگو بازگشته است و از اینکه ماموران اف بی آی کفش های خود را در حین جستجوی اتاق خوابش در نمی آورند عصبانی است.

این اولین بار نیست که ترامپ از ماموران اف بی آی که وسایل شخصی او را جستجو می کردند ابراز خشم می کند. در ماه اوت، ترامپ بازرسان را متهم کرد که پس از بازرسی، کمد ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا را در “به هم ریخته” گذاشته است. اونم همینطور ادعا کرد بازرسان اتاق پسرش بارون را جستجو کردند.

او گفت که ماموران اف بی آی کفش های خود را در اتاق خواب او در نمی آوردند.

ترامپ در سایت Truth Social نوشت: «غارت شده بود، و در شرایطی بسیار متفاوت با شرایطی که من آن را ترک کردم. “بسیاری از ماموران – و آنها حتی کفش های خود را در اتاق خواب من در نیاوردند. خوب است!!!”

ترامپ در شبکه Truth Social گفت که بالاخره نگاهی به اطراف مار-آلاگو انداخته است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    دونالد ترامپ صحبت می کند

    چند ساعت بعد، ترامپ گفت که به اقامتگاه خود در فلوریدا رسیده است و “فرصتی طولانی و مفصل” دارد تا اطراف ملک را ببیند. او در پست خود مدعی شد که تفتیش قانونی اموالش توسط اف بی آی نقض حقوق متمم چهارم قانون اساسی او بوده است و در عین حال ابراز تاسف کرد که خانه اش “هیچوقت مثل قبل نخواهد شد.”

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.سرجیو فلورس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • او شکایت کرد که اقامتگاهش در فلوریدا پس از جستجوی FBI “هیچوقت مثل سابق نخواهد بود”.

    • “شاید وانمود کنید که من این کار را کردم!” ترامپ در همان روز در یک پست جداگانه اضافه کرد.

      نمایندگان وزارت دادگستری و دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      ترامپ پیشتر روز یکشنبه اعلام کرد که “به زودی” به مارآ لاگو می رود. او نوشت که می‌خواهد «غارت‌های غیرضروری اتاق‌ها و سایر قسمت‌های خانه» را ببیند، و افزود که احساس می‌کند «کلاً نقض شده است».

      او در سایت Truth Social نوشت: «آنها را از کارتن بیرون آوردند و روی فرش پهن کردند و آن را برایشان یک «یافته» بزرگ جلوه دادند. او افزود: “آنها آنها را رها کردند، نه من – بسیار فریبنده…”.

      در جریان جستجوی مار-آ لاگو، اف بی آی 11 مجموعه از اسناد طبقه بندی شده، از جمله برخی با علامت “فوق محرمانه” و برخی که ممکن است مربوط به سلاح های هسته ای باشد را کشف و ضبط کرد. وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ با نگهداری اسناد در اقامتگاه خود در فلوریدا، هر یک از سه قانون فدرال – از جمله قانون جاسوسی – را نقض کرده است یا خیر.

      یکشنبه شب، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به Truth Social رفت تا از حمله اف‌بی‌آی به مار-آ-لاگو عصبانی شود و ماموران را متهم کرد که هنگام تفتیش اتاق خواب او کفش‌های خود را درنمی‌آورند.

      در اوایل ماه جاری، ترامپ ادعا کرد که اف‌بی‌آی با پراکنده کردن عمدی اسناد روی زمین برای عکاسی از آنها در جریان حمله به مار-آلاگو، او را شلخته جلوه داده است. این پس از آن بود که وزارت دادگستری عکسی را به اشتراک گذاشت که اسناد طبقه بندی شده روی فرش را نشان می داد.