دونالد ترامپ از Truth Social خشمگین شد و خواستار «زمان برابر» در تلویزیون ملی در بحبوحه جلسات استماع کمیته در پرایم تایم 6 ژانویه شد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد عدم دریافت «زمان برابر» در تلویزیون، تروث سوشال را عصبانی کرد.چت عجیب/گتی ایماژ

  • “این یک شکار جادوگر یک طرفه و به شدت حزبی است که مشابه آن قبلاً در کنگره دیده نشده بود. بنابراین، من از این طریق خواهان زمان برابر برای تشریح تقلب گسترده رای دهندگان و نقض امنیت دموکراتیک هستم!” ترامپ افزود و بار دیگر ادعاهای بی اساس خود در مورد تقلب در رأی دهندگان را تکرار کرد.

    “من خواهان زمان برابر هستم!!!” رئیس جمهور سابق در مقاله ای در Truth Social نوشت.

  • ترامپ نوشت: «شبکه‌های اخبار جعلی روسیه، روسیه، روسیه (همان مریض، باز هم می‌رویم!) از نوع دروغ، دروغ و اطلاعات نادرست (و غیره!) تداوم می‌بخشند.

    ترامپ ساعاتی پیش از سومین جلسه استماع کمیته در روز پنجشنبه پیامی را در پلتفرم رسانه اجتماعی خود منتشر کرد و گفت که کمبود وقت برای پخش برای او ناعادلانه است.

    جلسات استماع دونالد ترامپ در ژانویه

    بسیاری از ایستگاه های تلویزیونی ایالات متحده جلسات استماع 6 ژانویه را در ساعات پربیننده پخش کردند. این کمیته سومین جلسه از شش جلسه استماع عمومی خود را بعدازظهر پنجشنبه برگزار کرد که در آن جزئیات نحوه فشار کمپ ترامپ به مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق برای باطل کردن انتخابات، توضیح داده شد.

    چند روز پیشتر، ترامپ بیانیه ای 12 صفحه ای منتشر کرد که در آن از تحقیقات هیئت در 6 ژانویه انتقاد کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

این هفته ترامپ بیانیه ای 12 صفحه ای منتشر کرد و تحقیقات 6 ژانویه را محکوم کرد. در آن بیانیه، او بدون توجیه ادعا کرد که هیئت بررسی شورش در 6 ژانویه برای جلوگیری از کاندیداتوری مجدد او برای ریاست جمهوری در سال 2024 حضور داشت.

دونالد ترامپ شکایت کرده است که «زمان یکسانی» برای بیان ادعاهای بی اساس خود در مورد تقلب در رأی دهندگان نداشته است.

  • رئیس جمهور سابق سپس پیام دیگری را، این بار با تمام حروف، ادامه داد: “من زمان برابر می خواهم!!!”

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز پنجشنبه در شبکه Truth Social خشمگین شد و خواستار زمان پخش برابر در تلویزیون ملی در جریان جلسات استماع کمیته 6 ژانویه شد.