دونالد ترامپ از لفاظی های یهودی ستیزانه برای دریافت کمک های مالی سیاسی پس از کیفرخواست استفاده می کند

ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی مورد بحث، همگی درخواست پول برای پرداخت به حسابی داشتند که پول را بین کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ در سال 2024 و صندوقی به نام Save America تقسیم می‌کند که بیش از 100 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و به بسیاری از همان وکلای رده‌بالا که وکالت او را بر عهده دارند، پرداخت کرده است. چند تن از این وکلا بیانیه هایی را در دفاع از او ارسال کرده اند.

کمتر از دو ساعت پس از علنی شدن کیفرخواست او، دستگاه جمع‌آوری کمک‌های مالی رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ ایمیلی از طرف او ارسال کرد که مملو از لفاظی‌های افراطی و ضدیهودی بود.

سخنگوی ترامپ به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ترامپ پس از کیفرخواست از ترفندهای یهودی ستیز برای دریافت کمک های مالی استفاده می کند.



منبع

زن در مرکز همه چیز: استورمی دنیلز گفت اگر ترامپ متهم شود در خیابان ها می رقصید. حالا او ناراحت است که این اتفاق افتاده است

ترامپ همچنین به آلوین براگ، دادستان منهتن، که دفترش مسئول ارائه این پرونده به هیئت منصفه بود، حمله کرد، زیرا از سوی جورج سوروس، کمک کننده اصلی به اهداف دموکرات و هدف محبوب یهودی ستیزی در راست افراطی، از جمله در کشور تولد او مجارستان است.

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، دفتر خود را ترک می کند، زیرا هیئت منصفه همچنان در حال استماع شواهد علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در 22 مارس 2023 در شهر نیویورک است.

این کمک حدود یک هفته پس از آن صورت گرفت که PAC متعهد شد که “بیش از یک میلیون دلار” را برای ارتباط مستقیم با رای دهندگان در حمایت از براگ و در میانه رقابت های مقدماتی دموکرات ها برای کرسی باز دادستان منطقه منهتن هزینه کند. به گفته مجله نیویورک، یکی از مخالفان براگ بیش از 8 میلیون دلار به کمپین خودش کمک کرد.

براداک به زبانی اشاره کرد که فعالیت براگ در مورد سوروس را نشان می‌دهد و سوروس را به عنوان «یک سرمایه‌دار در سایه» معرفی می‌کند که «به عناوین یهودی‌ستیزانه مربوط به یهودیان و پول می‌خورد» و اشاره به سوروس به عنوان بخشی از «کابال جهانی‌گرا» است. تئوری توطئه QAnon بر اساس این ایده است که گروهی در سایه دنبال ترامپ می روند.

طبق بررسی یک آرشیو در Policymails.org، در ساعات بعد، ترامپ حداقل سه ایمیل دیگر برای جمع آوری کمک مالی درباره کیفرخواست ارسال کرد. همه از لحن یکسانی استفاده کردند، کلماتی را انتخاب کردند که تماماً حرف بزنند، و لفاظی‌هایی را به عنوان ایمیل‌هایی برای جمع‌آوری کمک مالی که او طی تقریباً دو هفته از زمانی که به هوادارانش گفته بود که انتظار دستگیری اش را فرستاده بود، استفاده می‌کردند.

خلاصه: هیئت منصفه اعظم دونالد ترامپ را در نیویورک متهم کرد، اولین باری که یک رئیس جمهور سابق به جرم جنایی متهم می شود

بررسی واقعیت: دونالد ترامپ جورج سوروس را به آلوین براگ گره زد. کارشناسان می گویند که ارتباط نادرست است

بررسی USA TODAY از افشای اطلاعات مالی مبارزات انتخاباتی براگ با هیئت انتخابات ایالت نیویورک نشان نداد که سوروس شخصاً به کمپین براگ کمک مالی کرده است. به گزارش Open Secrets، سوروس در ماه می 2021 به کمیته اقدام سیاسی به نام Colorofchange یک میلیون دلار کمک کرد.

در این عکس در 29 مه 2018، جورج سوروس، بشردوست، بنیانگذار و رئیس بنیاد جامعه باز، در نشست سالانه شورای اروپایی روابط خارجی در پاریس شرکت می کند.

جمع‌آوری کمک‌های مالی برای جنجال‌ها چیز جدیدی برای ترامپ نیست: شش ماه پیش، او پس از تفتیش خانه‌اش در مار-آ-لاگو توسط اف‌بی‌آی، به صحنه‌های خود بازنگشت. او همچنین آشکارا از QAnon استقبال کرده است، همان جنبشی که بسیاری از پیروان را در 6 ژانویه در تجمعات خود به کاپیتول سوق داد.

جمعه شب، ستاد انتخاباتی ترامپ بیانیه‌ای ارسال کرد و گفت که کمپین در 24 ساعت پس از علنی شدن خبر کیفرخواست وی، 4 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. در این بیانیه آمده است که 25 درصد از این کمک‌ها از سوی اهداکنندگانی که برای اولین‌بار انجام شده بودند، براگ را «دادستانی تحت حمایت مالی سوروس» خواند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

کرت برادوک، استاد ارتباطات عمومی در دانشگاه امریکن، گفت: «آنها مملو از زبان یهودستیزانه هستند که برخی از آنها در گذشته برای تأیید خشونت علیه یهودیان استفاده شده است. هیچ راه دیگری برای توصیف آن وجود ندارد – او از کلیشه های ضد یهودی و نفرت تاریخی برای جمع آوری پول استفاده می کند.

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، دفتر خود را ترک می کند، زیرا هیئت منصفه همچنان در حال استماع شواهد علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در 22 مارس 2023 در شهر نیویورک است.
مایکل واچون، سخنگوی سوروس، گفت که سوروس هرگز با براگ “دیدار، صحبت یا ارتباط دیگری نداشته است، و از “دادستان های اصلاح طلب” در سراسر کشور از سال 2015 حمایت کرده است. واچون گفت که سوروس شخصا و دموکراسی وابسته به او PAC بین سال‌های 2016 تا 2022، از جمله کمک مالی مه 2021، 4 میلیون دلار به Colorofchange کمک کرده است، اما “هیچ یک از آن بودجه برای کمپین براگ در نظر گرفته نشد.”

ترامپ در این ایمیل با اشاره به تئوری توطئه در مورد شبکه ای از افرادی که در داخل دولت فدرال برای اعمال قدرت بر مردم عادی کار می کنند، نوشت: «ایالت عمیق از هر چیزی که در اختیار دارد برای تعطیل کردن یک جنبش سیاسی که شما را در اولویت قرار می دهد استفاده خواهد کرد. مردم.

آلینا حبا که شرکت Habba Madaio & Associates کمتر از 2 میلیون دلار از او دریافت کرده است، نوشت: “یک رئیس جمهور سابق، یک نامزد فعلی و دوست من رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ قربانی نسخه فاسد و تحریف شده سیستم قضایی و تاریخ آمریکا است.” آمریکا را در سال 2022 نجات دهید. “او ثابت خواهد شد.”

زمان نشان خواهد داد که او چقدر موفق است. کمپین ریاست جمهوری ترامپ تا پایان سال 2022 تنها 3.8 میلیون دلار جمع آوری کرد. اطلاعات عمومی در مورد آخرین جمع آوری کمک های مالی او در 15 آوریل به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه می شود. PAC های وابسته به او قرار است اطلاعات مشابهی را در 31 ژوئیه ارائه کنند.