دونالد ترامپ از حامیان 74 میلیونی خود می خواهد که طوماری را علیه بازداشت احتمالی او امضا کنند. از کسانی که آن را امضا می کنند خواسته می شود تا 3300 دلار و بیشتر کمک کنند.

نمایندگان ترامپ و دفتر منهتن DA بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ترامپ ممکن است به زودی توسط هیئت منصفه بزرگ نیویورک در رابطه با پرونده پرداخت پول های پنهانی استورمی دانیلز متهم شود. ترامپ بدون مدرک ادعا کرده است که ممکن است روز سه‌شنبه دستگیر شود، اگرچه هیچ کیفرخواستی از سوی دفتر دادستان منطقه منهتن تایید نشده است.

ترامپ مشخص نکرد که چگونه قصد دارد از چنین لیستی از حامیان خود استفاده کند و همچنین این وب سایت ردیاب تعداد امضاهای جمع آوری شده را نمایش نداده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، قبل از سخنرانی خود در کنفرانس سالانه کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) در استراحتگاه ملی گیلورد با خبرنگاران صحبت می‌کند.  مرکز همایش در 4 مارس 2023 در بندر ملی، مریلند.  ترامپ در مورد موضوعات مختلف از جمله در مورد پیشرفت کارزار انتخاباتی و نظراتش در مورد جنگ در اوکراین از خبرنگاران سؤال کرد.  محافظه کاران در کنفرانس سالانه چهار روزه گرد هم آمدند تا در مورد دستور کار حزب جمهوری خواه بحث کنند.

رئیس‌جمهور سابق و تیم او همچنین هر روز برای اهداکنندگان بالقوه ایمیل ارسال می‌کنند و اغلب جوایزی مانند فرصتی برای صرف شام با ترامپ، امتیاز امضای کارت تولد او را تبلیغ می‌کنند. یکی از این ایمیل‌ها در ماه ژوئن به حامیان خود وعده عنوان “وضعیت پادشاه بزرگ MAGA” را داد – که به نظر می‌رسد اساساً یک GIF متحرک از یک طومار باشد.

با کلیک بر روی پیوند درخواست در پیام، گیرندگان به صفحه ای هدایت می شوند که در آن درخواست کمک مالی برای “کمک به دفاع از جنبش اول آمریکا در این دوران تاریک” می شود.

این ادعا یک ترفند جمع آوری کمک های مالی است که سیاستمداران دیگر از جمله نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان نیز از آن استفاده کرده اند. با این حال، پس از اینکه وزارت دادگستری در سال 2021 یک هنرمند کلاهبردار سیاسی را به 20 سال زندان محکوم کرد، اکنون بسیاری از کمپین‌ها از این تاکتیک اجتناب می‌کنند، تا حدی به دلیل استفاده از این ادعای تقلبی.

در این ایمیل آمده است: «به همین دلیل است که کمپین ترامپ برای ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ میلیون‌ها و میلیون‌ها امضای طومار از آمریکایی‌هایی مانند شما جمع‌آوری می‌کند که این تهدیدات بازداشت احتمالی را محکوم می‌کنند.» همچنین از “74 میلیون وطن پرست” خواست تا به این تماس پاسخ دهند و طومار را امضا کنند.

تیم او می‌گوید که در حال جمع‌آوری «میلیون‌ها و میلیون‌ها» امضا برای تقبیح این «تهدید» هستند.

  • ترامپ بارها تلاش کرده است که از تحقیقات یا اقدامات دولت علیه او کمک مالی کند. چنین مواردی شامل حمله اف‌بی‌آی به اقامتگاه او در مارآ لاگو و زمانی که کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه به احضار او رای داد.

    “آنها سعی دارند شما را بترسانند و رای شما را لغو کنند!” تیم ترامپ روز دوشنبه در ایمیلی به حامیانی که توسط اینسایدر دیده شده بود، نوشتند.

    دونالد ترامپ روز دوشنبه به رای دهندگان ایمیلی ارسال کرد و از آنها خواست تا طوماری را در اعتراض به بازداشت احتمالی او امضا کنند.

  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از پیروانش خواست تا طوماری را امضا کنند که در آن بازداشت احتمالی او در نیویورک محکوم شود. اما امضای این طومار مردم را مستقیماً به صفحه‌ای هدایت می‌کند که در آن از آنها خواسته می‌شود 3300 دلار یا سایر مقادیر پیشنهادی پول نقد به کمپین 2024 او بدهند.

    ترامپ توسط کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان آمریکا متهم شده است که حدود 170 میلیون دلار از ادعاهای بی اساس خود در مورد تقلب در انتخابات جمع آوری کرده است. با این حال، کارشناسان حقوقی قبلاً به Insider گفته بودند، بعید است که او در این اتهامات با اتهامات کلاهبرداری روبرو شود.

    تصویری از صفحه جمع آوری کمک های مالی ترامپ.اسکرین شات/ترامپ 2024

  • اینسایدر قبلاً گزارش داده بود که اخیراً از شایعات کیفرخواست خود برای جمع آوری کمک های مالی در پلتفرم رسانه اجتماعی خود، Truth Social، استفاده کرده است. او گفت که حامیان نباید برای او چیزی بفرستند اگر “ضعیف عمل می کنند”، اما به آنها گفت که “سهمات خود را بفرستند” اگر “خوب کار می کنند”.

    او همچنین خواستار کمک های مالی به کمپین خود شد که مبالغ پیشنهادی آن از 24 تا 3300 دلار بود.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، قبل از سخنرانی خود در کنفرانس سالانه کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) در مرکز اقامتگاه و همایش ملی گیلورد در 4 مارس 2023 در بندر ملی با خبرنگاران صحبت می کند.آنا مانی میکر/گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    در این پیام آمده است که حامیان می توانند هر مبلغی را اهدا کنند، اما مبالغی مانند 500 دلار، 1000 دلار و 3300 دلار را پیشنهاد می کند.

    اسکرین شات صفحه جمع آوری کمک های مالی ترامپ، مرتبط با طوماری در مورد اتهام احتمالی نیویورک.

    کمپین ترامپ همچنین ادعا می کند که کمک های مالی از طریق این فرم تأثیر “1500٪” خواهد داشت، اما توضیح نمی دهد که ترامپ چگونه این کار را انجام خواهد داد. او اغلب به اهداکنندگان قول می دهد که اثربخشی کمک های نقدی آنها را چندین برابر خواهد کرد.