دولت تنسی از کلینیک اطفال می‌خواهد ارائه جراحی‌های تایید کننده جنسیت را متوقف کند.

گروهی از قانونگذاران جمهوری خواه در تنسی یک حرف چهارشنبه به مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت که از کلینیک تراجنسیتی اطفال بیمارستان – تنها در نوع خود در ایالت – می خواهد تا ارائه جراحی های تایید کننده جنسیت را متوقف کند.

در این بیانیه آمده است که کلینیک تراجنسیتی اطفال در سال 2018 برای ارائه مراقبت از افراد تراجنسیتی، یک جمعیت پرخطر که “به طور مداوم توسط سیستم بهداشتی ایالات متحده تحت مراقبت قرار گرفته اند” افتتاح شد. به گفته کمپین حقوق بشر، بزرگترین گروه حمایت از دگرباشان جنسی در کشور، این کلینیک تنها ارائه دهنده ای در ایالت است که برنامه های مراقبت بالینی را برای کودکان و نوجوانان ترنسجندر و دارای رشد جنسیتی ارائه می دهد.

در این نامه که خطاب به رئیس هیئت مدیره بیمارستان، جیسون زاخاری، نماینده ایالتی و بیش از 60 تن از همکاران جمهوری خواهش، می گویند که از گزارش های اخیر که به گفته آنها «نقاط عمل جراحی کودکان خردسال» را توصیف می کند، نگران شده اند. کلینیک.

یک روز پس از انتشار توییت‌های والش، مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که پست‌ها و ویدئوهای رسانه‌های اجتماعی حقایق را در مورد مراقبت‌هایی که بیمارستان به بیماران ترنس‌جنسی ارائه می‌کند، نادرست نشان می‌دهد.

VUMC گفت که برای درمان کودکان زیر سن قانونی برای مسائل مربوط به مراقبت از تراجنسیتی ها به رضایت والدین نیاز دارد و کارمندان مجاز به شرکت در مراقبت هایی هستند که آنها «از نظر اخلاقی ناپسند» می دانند.

در نامه آمده است: «روش‌های کلینیک تراجنسیتی اطفال واندربیلت به‌عنوان چیزی کمتر از سوء استفاده نیست.

این آخرین مورد از یک سری واکنش‌ها است که بسیاری از آنها آشکارا ترنس‌فوبیک هستند تاپیک توییتر که هفته گذشته توسط مت والش، کارشناس جناح راست، در فضای مجازی منتشر شد. والش در این توئیت گفت که “تحقیقات” او نشان داده است که بیمارستان “داروها، اخته شیمیایی، و ماستکتومی مضاعف را بر روی خردسالان انجام می دهد.” والش سابقه فعالیت ضد دگرباشان جنسی را دارد و میزبان پادکستی برای وبلاگ راست افراطی The Daily Wire است.

والش همچنین از بیمارستان به دلیل استخدام “فعالان ترنس” انتقاد کرد. برنامه Trans Buddy کلینیک، که والش به آن اشاره می کرد، خدمات همتایان را به ویژه برای بیمارانی که ممکن است در گذشته از مراقبت های پزشکی محروم شده باشند، به بیماران ترنسجندر و ناسازگار با جنسیت ارائه می دهد به این امید که دسترسی آنها به مراقبت افزایش یابد. بیانیه VUMC می گوید که مورد تحسین ملی قرار گرفته است.

دنبال کردن NBC خارج شد بر توییتر، فیس بوک & اینستاگرام

تحقیقات نشان می دهد که جراحی تایید جنسیت می تواند مزایای بی شماری را برای کسانی که آن را انجام می دهند به همراه داشته باشد. طبق یک مطالعه دانشگاه هاروارد که در سال 2021 در مجله دانشگاهی JAMA Surgery منتشر شد، این مزایا شامل بهبود سلامت روان و کاهش افکار خودکشی است.

در ادامه بیانیه آمده است: «ما متعهد به ارائه مراقبت خانواده محور به همه نوجوانان مطابق با قوانین ایالتی و مطابق با استانداردهای حرفه ای و دستورالعمل های ایجاد شده توسط انجمن های تخصصی پزشکی بوده و خواهیم بود.»

نامه نمایندگان به بیمارستان 10 روز فرصت داد تا به خواسته های آنها پاسخ دهد، که بسیاری از آنها علی رغم پاسخ های بیمارستان، ادعاهای والش را درست فرض می کردند. در پایان نامه آمده است که پاسخ بیمارستان می تواند اقدامات قانونگذار ایالتی را تعیین کند که در ژانویه دوباره تشکیل خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع